Γειά σας παίδες,σε σύστημα LOVATO SMART EXR,είναι επιλεγμένη η επιλογή να ψεκάζει "αυτόματα" και τη βενζίνη,δλδ ο εγκαταστάτης δεν έχει ενεργοποιήσει τον έξτρα ΄χαρτη διαχείρησης της βενζίνης και στις επιλογές του συστήματος είναι επιλεγμένα στην "λειτουργια σε υψηλές στροφές" η επιλογή "αέριο" και επίσης επιλεγμένη η "πρόσθεση βενζίνης τη στιγμή που επιτυγχάνεται το όριο του αερίου".
Όλα καλά λοιπόν,το αυτοκίνητο δουλέυει αψογα και φυσικα όταν το πλακώνω ,καταναλώνει και βενζινούλα ,όπως και θα έπρεπε και όπως βλέπω φυσικά και απο το δείκτη βενζίνης μου.
Συνδέοντας το λαπτοπ στον εγκλεφαλο του λοβατο και βγαίνοντας βόλτα για να διαπιστώσω πότε ενεργοποιείται και η συμμετοχή βενζίνης,παρατήρησα το εξής:μόνο στο τέρμα γκάζι,και όταν ξεπεράσω τις 4500 στροφές,η πράσινη μπίλια του χάρτη του αερίου,γίνεται κίτρινη.Αυτή η αλλαγή στο χρώμα της μπίλιας είναι που δηλώνει και τον ψεκασμό της βενζίνης?Σε οποιαδήποτε άλλα φορτία η μπίλια παραμένει πράσινη,ακόμα και στον κόφτη.Μόνο στο τέρμα γκάζι και εφόσον περάσει τις 4500 η μπίλια γίνεται κίτρινη.
Ξέρει κανένας εγκαταστάτης πως αποφασίζει το πρόγραμμα πότε να ψεκάσει?Λογικά το πρόγραμμα ξέρει το φορτίο απ τον αισθητήρα υποπίεσης μετά την πεταλούδα έτσι?