Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Ξέρουμε ότι σας αρέσουν - τις μαζέψαμε όλες μαζί λοιπόν!

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τρί 31 Ιούλ, 2018 19:50

Dimsabas έγραψε:Έχω βάλει το ίδιο σύστημα στον ίδιο εγκαταστάτη κι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Στη δική μου περίπτωση, που οδηγώ πολύ ήπια, το ρύθμισε αρχικά στις 2000 σαλ και κατόπιν προτροπής μου, στις 1500.
Κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε.

Και εγώ για το sequent 32 θα πάω.
Σήμερα μίλησα εκ νέου με άτομο από την Lpgas τηλεφωνικά αυτήν την φορά και μου είπε ότι είναι περιττά λεφτά για το plug&drive στον δικό μου κινητήρα και ότι με το 32 θα είμαι καλυμμένος 100%.
Όταν γράφεις ότι στο ρύθμισε πρώτα στις 2000 σαλ και έπειτα στις 1500 σαλ τι εννοείς?
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τρί 31 Ιούλ, 2018 20:09

Να αρχίσει να ψεκάζει και βενζίνη.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 01 Αύγ, 2018 01:53

Dimsabas έγραψε:Να αρχίσει να ψεκάζει και βενζίνη.

1500 στροφές δεν είναι πολύ χαμηλά?
Είδες κάποια διαφορά δλδ από τις 2000 στις 1500?
Και εφόσον εσένα ξεκινάει να ψεκάζει στις 1500 αυτό συνεπάγεται περισσότερη κατανάλωση σε βενζίνη?
Και κάτι ακόμα.
Ανάλογα με το φορτίο δεν ψεκάζει λιγότερο ή περισσότερο?
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 01 Αύγ, 2018 07:31

kakaroto έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Να αρχίσει να ψεκάζει και βενζίνη.

1500 στροφές δεν είναι πολύ χαμηλά?
Είδες κάποια διαφορά δλδ από τις 2000 στις 1500?
Και εφόσον εσένα ξεκινάει να ψεκάζει στις 1500 αυτό συνεπάγεται περισσότερη κατανάλωση σε βενζίνη?
Και κάτι ακόμα.
Ανάλογα με το φορτίο δεν ψεκάζει λιγότερο ή περισσότερο?
Είναι αναλόγως το μοτέρ του καθένα και πως δουλεύει.
Όλα αυτά είναι παράμετροι.
Σαφώς καλύτερα βάλε να ρίχνει βενζίνη παρά να έχεις λαδιερα.Και πάντα να έχεις βενζίνη >¼.
Σε εμένα το Lovato δεν ρίχνει υπό φορτίο αλλά μόνο στις στροφές (το έχω μετά τις 3000).
Αυτό θα το δει εγκατάστασης και θα του πεις και εσύ πόσο να το ρυθμίσει να ριχνει.
Να μάθεις επίσης και τι είδους βαλβίδες έχεις , το πιο πιθανόν είναι μη μηχανικές.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 615
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τετ 01 Αύγ, 2018 08:43

Για καλύτερη προστασία του κινητήρα, ο μάστορας θέλει να καίω 1 λίτρο βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα. Στην οποία βενζίνη συμπληρώνω κι ένα πρόσθετο που κοστίζει 24 ευρώ το μπουκάλι και αρκεί για 80 λίτρα. Δηλαδή χοντρικά όταν πέσει η βενζίνη στο 1/4, βάζω 25 λίτρα (40 ευρώ) κι αδειάζω το 1/3 του μπουκαλιού.
Αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπέρ της μακροζωίας του κινητήρα κι ενάντια στην απόλυτη οικονομία. Όμως, πάλι κερδισμένος είμαι γιατί μια ζημιά στο μοτέρ θα κοστίσει πολύ παραπάνω από το όποιο όφελος θα είχα αν πήγαινα με στόχο την απόλυτη οικονομία καυσίμου.

Αρχικά, μου είπε ότι 1500 σαλ βάζουν στα Forester, που είναι τα πιο ευπαθή μοντέλα για υγραέριο κι ότι είναι πολύ συντηρητική επιλογή, για αυτό το είχε βάλει απ' τις 2000 και πάνω. Έλα όμως που εγώ οδηγώ ήπια και μαλακά και σιγά κι είδα στην πράξη ότι σπάνια ξεπερνούσα τις 2000 σαλ στην οδήγησή μου. Μιλάμε πάντα για την καθημερινή μου οδήγηση μες στην πόλη, όχι ταξίδι στην εθνική. Εκεί θα πας αναγκαστικά πάνω από 2000 σαλ.
Όταν λοιπόν πήγα για τον πρώτο έλεγχο στα 1500 χιλιόμετρα, του είπα ότι πολύ σπάνια έμπαινε η βενζίνη. Φούλαρα κιόλας βενζίνη και μέτρησα στην πράξη τι έκαιγα: σχεδόν τίποτα.
Το ρύθμισε λοιπόν χαμηλότερα και μάλιστα αύξησε και το πόση βενζίνη ρίχνει ανά φορτίο.

Και πάλι κάνω οικονομία. Σκέψου ότι μιλάμε για επταθέσιο 1.800 κ.εκ. και καίω 6-6,5 ευρώ υγραέριο και χοντρικά 1 λίτρο βενζίνης = περίπου 2 ευρώ μαζί με το υγρό που βάζω στο ντεπόζιτο.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 01 Αύγ, 2018 11:23

Καλημέρα!
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας μου λύσατε αρκετές απορίες!
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 01 Αύγ, 2018 11:27

Dimsabas έγραψε:Για καλύτερη προστασία του κινητήρα, ο μάστορας θέλει να καίω 1 λίτρο βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα. Στην οποία βενζίνη συμπληρώνω κι ένα πρόσθετο που κοστίζει 24 ευρώ το μπουκάλι και αρκεί για 80 λίτρα. Δηλαδή χοντρικά όταν πέσει η βενζίνη στο 1/4, βάζω 25 λίτρα (40 ευρώ) κι αδειάζω το 1/3 του μπουκαλιού.
Αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπέρ της μακροζωίας του κινητήρα κι ενάντια στην απόλυτη οικονομία. Όμως, πάλι κερδισμένος είμαι γιατί μια ζημιά στο μοτέρ θα κοστίσει πολύ παραπάνω από το όποιο όφελος θα είχα αν πήγαινα με στόχο την απόλυτη οικονομία καυσίμου.

Αρχικά, μου είπε ότι 1500 σαλ βάζουν στα Forester, που είναι τα πιο ευπαθή μοντέλα για υγραέριο κι ότι είναι πολύ συντηρητική επιλογή, για αυτό το είχε βάλει απ' τις 2000 και πάνω. Έλα όμως που εγώ οδηγώ ήπια και μαλακά και σιγά κι είδα στην πράξη ότι σπάνια ξεπερνούσα τις 2000 σαλ στην οδήγησή μου. Μιλάμε πάντα για την καθημερινή μου οδήγηση μες στην πόλη, όχι ταξίδι στην εθνική. Εκεί θα πας αναγκαστικά πάνω από 2000 σαλ.
Όταν λοιπόν πήγα για τον πρώτο έλεγχο στα 1500 χιλιόμετρα, του είπα ότι πολύ σπάνια έμπαινε η βενζίνη. Φούλαρα κιόλας βενζίνη και μέτρησα στην πράξη τι έκαιγα: σχεδόν τίποτα.
Το ρύθμισε λοιπόν χαμηλότερα και μάλιστα αύξησε και το πόση βενζίνη ρίχνει ανά φορτίο.

Και πάλι κάνω οικονομία. Σκέψου ότι μιλάμε για επταθέσιο 1.800 κ.εκ. και καίω 6-6,5 ευρώ υγραέριο και χοντρικά 1 λίτρο βενζίνης = περίπου 2 ευρώ μαζί με το υγρό που βάζω στο ντεπόζιτο.

Εγώ αλλάζω σχέσεις μεταξύ 2500-3000 στροφές ανά λεπτό σε συνθήκες πόλης οπότε υποθέτω πως κάπου εκεί θα το ρυθμίσει ο εγκαταστάτης.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους!
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 01 Αύγ, 2018 23:47

kakaroto έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Για καλύτερη προστασία του κινητήρα, ο μάστορας θέλει να καίω 1 λίτρο βενζίνης κάθε 100 χιλιόμετρα. Στην οποία βενζίνη συμπληρώνω κι ένα πρόσθετο που κοστίζει 24 ευρώ το μπουκάλι και αρκεί για 80 λίτρα. Δηλαδή χοντρικά όταν πέσει η βενζίνη στο 1/4, βάζω 25 λίτρα (40 ευρώ) κι αδειάζω το 1/3 του μπουκαλιού.
Αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπέρ της μακροζωίας του κινητήρα κι ενάντια στην απόλυτη οικονομία. Όμως, πάλι κερδισμένος είμαι γιατί μια ζημιά στο μοτέρ θα κοστίσει πολύ παραπάνω από το όποιο όφελος θα είχα αν πήγαινα με στόχο την απόλυτη οικονομία καυσίμου.

Αρχικά, μου είπε ότι 1500 σαλ βάζουν στα Forester, που είναι τα πιο ευπαθή μοντέλα για υγραέριο κι ότι είναι πολύ συντηρητική επιλογή, για αυτό το είχε βάλει απ' τις 2000 και πάνω. Έλα όμως που εγώ οδηγώ ήπια και μαλακά και σιγά κι είδα στην πράξη ότι σπάνια ξεπερνούσα τις 2000 σαλ στην οδήγησή μου. Μιλάμε πάντα για την καθημερινή μου οδήγηση μες στην πόλη, όχι ταξίδι στην εθνική. Εκεί θα πας αναγκαστικά πάνω από 2000 σαλ.
Όταν λοιπόν πήγα για τον πρώτο έλεγχο στα 1500 χιλιόμετρα, του είπα ότι πολύ σπάνια έμπαινε η βενζίνη. Φούλαρα κιόλας βενζίνη και μέτρησα στην πράξη τι έκαιγα: σχεδόν τίποτα.
Το ρύθμισε λοιπόν χαμηλότερα και μάλιστα αύξησε και το πόση βενζίνη ρίχνει ανά φορτίο.

Και πάλι κάνω οικονομία. Σκέψου ότι μιλάμε για επταθέσιο 1.800 κ.εκ. και καίω 6-6,5 ευρώ υγραέριο και χοντρικά 1 λίτρο βενζίνης = περίπου 2 ευρώ μαζί με το υγρό που βάζω στο ντεπόζιτο.

Εγώ αλλάζω σχέσεις μεταξύ 2500-3000 στροφές ανά λεπτό σε συνθήκες πόλης οπότε υποθέτω πως κάπου εκεί θα το ρυθμίσει ο εγκαταστάτης.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους!
Ενημέρωσε μας για την πορεία και τι σύστημα

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 615
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Πέμ 02 Αύγ, 2018 00:59

Σε εμένα από όσο μου είχε πει ο ψεκασμός είναι ανάλογα με το φορτίο (υποπιεση στην εισαγωγή) και έχω ρυθμίσει από κάποιες στροφές και πάνω να είναι αποκλειστικά λειτουργία με βενζίνη γιατί και εμένα είναι ευαίσθητο το μοτέρ (yaris 1.33).

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 59
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: BRC sequent plug & drive ή sequent 24?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 02 Αύγ, 2018 08:32

Α ναι, βέβαια. Πάνω από τις 4.500 σαλ ψεκάζει ΜΟΝΟ βενζίνη.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συγκρίσεις συστημάτων

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες





cron