Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 27 Ιουν, 2020 11:21

Άλλαξα σήμερα μια 4αδα μπουζι στο Mazda 6 . Μπήκαν NGK ιριδίου αυτά φοράει , και συγκεκριμένα τα ITR 6F14. Με το υγραέριο έχει κάνει ~3000 χιλιόμετρα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003 -Lovato easy&fast
Mazda 6 2005- EuropeGas Avance 32
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1270
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 16 Αύγ, 2020 20:05

Καλησπέρα στην παρέα μετά από καιρό.

Πρόσφατα βάλαμε στα αυτοκίνητα της υπογραφής τα Denso Iridium TT. Πριν φορούσαν Bosch Iridium και NGK αντίστοιχα...

Παρατηρήσεις:
1) Σηματνικά πιο ήσυχο δούλεμα και οι 2 κινητήρες. Έχει μειωθεί και το "τσικ-τσικ" που κάνουν τα μπεκάκια του υγραερίου για έναν περίεργο λόγο.
2) Το 207 που έχει άλλον κινητήρα τον valvetronic είναι σαν να έχει πάρει ξαφνικά παραπάνω άλογα απ' όταν αλλάχτηκαν. Στο C4 μικρότερη διαφορά με τα προηγούμενα.
3) Αισθητά πιο εύκολη εκκίνηση του κινητήρα σε κρύο ξεκίνημα.

Δείτε και μερικές πληροφορίες παραπάνω εδώ, ειδικά την κινούμενη εικόνα που δείχνει το πόσο μεγαλύτερη είναι η έκρηξη που επιτυγχάνουν λόγω της twin tip κεφαλής τους:
https://www.driven2automotive.com/blog/ ... -tt-range/

Δεν μας τα πρότεινε μάστορας... Απλά ως πνεύμα ανήσυχο και διερευνητικό μου κέντρισαν το ενδιαφέρον με τις ακίδες που έχουν. Υπόσχονται και πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής που ξεπερνάει τα 100.000χλμ... Ο καιρός θα δείξει :)
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τρί 20 Οκτ, 2020 14:37

Καλησπέρα σε όλους,

το δικό μου αυτοκίνητο Golf 4 1,8 20VT από το εργοστάσιο φοράει μπουζί πλατίνας με προτεινόμενη αντικατάσταση κάθε 60,000 χλμ. Αέριο και μπουζί πλατίνας δεν συνεργάζονται τόσο καλά - μετά από 20 χιλ χλμ χρήσης αερίου φαγώθηκαν οι ακίδες!!! και συνέχισα με μπουζί ιριδίου - τον κωδικό της Bosch για τον κινητήρα μου FR6KI332S for CNG/LPG 1.8T με προτεινόμενη αλλαγή στα 30,000 χλμ.
Τώρα τελευταία, μετά από κάποιες διακοπές στην λειτουργία και μικροπροβλήματα που διορθώθηκαν με αλλαγή καλωδίων και των σωληνώσεων των μπεκ, μέχρι να βρω τι φταίει δοκίμασα και άλλα μπουζί ιριδίου της Denso TT καθώς και με την παρότρυνση του μηχανικού μου για το LPG Παναγιώτη Γκολέμη μπουζί απλά της NGK με χάλκινο ηλεκτρόδιο (δεν προτείνονται σε κανένα κατάλογο αφού η διάρκειά τους θα είναι σίγουρα πολύ πολύ μικρότερη).
Αυτό που έχω να πω με μεγάλη μου έκπληξη ότι η απόδοση του αυτοκινήτου με τα απλά μπουζί είναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ειδικά ως προς την καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση! Ειλικρινά δεν το περίμενα, διαβάζοντας όμως σε διάφορες πηγές για βελτιωμένα αυτοκίνητα με τον δικό μου κινητήρα είναι συνηθισμένο να προτείνονται τα απλά μπουζί για μέγιστη απόδοση αλλά με προτεινόμενη αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Επειδή δε το κόστος τους είναι το 1/4 σχεδόν των μπουζί ιριδίου, πλέον πιστεύω ότι αξίζει να χρησιμοποιεί κάποιος τα απλά σε σχέση μετα ιριδίου.

Καλή Συνέχεια σε Όλους!
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 80
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 20 Οκτ, 2020 15:36

socratesb έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,

το δικό μου αυτοκίνητο Golf 4 1,8 20VT από το εργοστάσιο φοράει μπουζί πλατίνας με προτεινόμενη αντικατάσταση κάθε 60,000 χλμ. Αέριο και μπουζί πλατίνας δεν συνεργάζονται τόσο καλά - μετά από 20 χιλ χλμ χρήσης αερίου φαγώθηκαν οι ακίδες!!! και συνέχισα με μπουζί ιριδίου - τον κωδικό της Bosch για τον κινητήρα μου FR6KI332S for CNG/LPG 1.8T με προτεινόμενη αλλαγή στα 30,000 χλμ.
Τώρα τελευταία, μετά από κάποιες διακοπές στην λειτουργία και μικροπροβλήματα που διορθώθηκαν με αλλαγή καλωδίων και των σωληνώσεων των μπεκ, μέχρι να βρω τι φταίει δοκίμασα και άλλα μπουζί ιριδίου της Denso TT καθώς και με την παρότρυνση του μηχανικού μου για το LPG Παναγιώτη Γκολέμη μπουζί απλά της NGK με χάλκινο ηλεκτρόδιο (δεν προτείνονται σε κανένα κατάλογο αφού η διάρκειά τους θα είναι σίγουρα πολύ πολύ μικρότερη).
Αυτό που έχω να πω με μεγάλη μου έκπληξη ότι η απόδοση του αυτοκινήτου με τα απλά μπουζί είναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ειδικά ως προς την καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση! Ειλικρινά δεν το περίμενα, διαβάζοντας όμως σε διάφορες πηγές για βελτιωμένα αυτοκίνητα με τον δικό μου κινητήρα είναι συνηθισμένο να προτείνονται τα απλά μπουζί για μέγιστη απόδοση αλλά με προτεινόμενη αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Επειδή δε το κόστος τους είναι το 1/4 σχεδόν των μπουζί ιριδίου, πλέον πιστεύω ότι αξίζει να χρησιμοποιεί κάποιος τα απλά σε σχέση μετα ιριδίου.

Καλή Συνέχεια σε Όλους!
Και εγώ στο προηγούμενο αμάξι -Honda Accord έβαζα απλά πλατίνας και αλλαγή κάθε 20.000
Πλέον στο 2ο αμάξι από το κατασκευαστή το Mazda 6 παίρνει μόνο ιριδίου
Αφού του έβαλα υγραέριο άλλαξα τα μπουζί και έβαλα ένα νούμερο πιο ψυχρά. Με ρωτησε και το κατάστημα εάν έχει υγραέριο και ότι και οι υπόλοιποι δεν παίρνουν για υγραέριου.
Απλώς αυτό που δεν γνωρίζω είναι εάν τρώνε περισσότερο ζόρι οι πολλαπλασιαστές / μπουζοκαλωδια όταν δεν έχεις μπουζί για υγραέριο.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003 -Lovato easy&fast
Mazda 6 2005- EuropeGas Avance 32
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1270
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τετ 21 Οκτ, 2020 01:44

socratesb έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,

το δικό μου αυτοκίνητο Golf 4 1,8 20VT από το εργοστάσιο φοράει μπουζί πλατίνας με προτεινόμενη αντικατάσταση κάθε 60,000 χλμ. Αέριο και μπουζί πλατίνας δεν συνεργάζονται τόσο καλά - μετά από 20 χιλ χλμ χρήσης αερίου φαγώθηκαν οι ακίδες!!! και συνέχισα με μπουζί ιριδίου - τον κωδικό της Bosch για τον κινητήρα μου FR6KI332S for CNG/LPG 1.8T με προτεινόμενη αλλαγή στα 30,000 χλμ.
Τώρα τελευταία, μετά από κάποιες διακοπές στην λειτουργία και μικροπροβλήματα που διορθώθηκαν με αλλαγή καλωδίων και των σωληνώσεων των μπεκ, μέχρι να βρω τι φταίει δοκίμασα και άλλα μπουζί ιριδίου της Denso TT καθώς και με την παρότρυνση του μηχανικού μου για το LPG Παναγιώτη Γκολέμη μπουζί απλά της NGK με χάλκινο ηλεκτρόδιο (δεν προτείνονται σε κανένα κατάλογο αφού η διάρκειά τους θα είναι σίγουρα πολύ πολύ μικρότερη).
Αυτό που έχω να πω με μεγάλη μου έκπληξη ότι η απόδοση του αυτοκινήτου με τα απλά μπουζί είναι ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΗ ειδικά ως προς την καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση! Ειλικρινά δεν το περίμενα, διαβάζοντας όμως σε διάφορες πηγές για βελτιωμένα αυτοκίνητα με τον δικό μου κινητήρα είναι συνηθισμένο να προτείνονται τα απλά μπουζί για μέγιστη απόδοση αλλά με προτεινόμενη αντικατάσταση πολύ νωρίτερα. Επειδή δε το κόστος τους είναι το 1/4 σχεδόν των μπουζί ιριδίου, πλέον πιστεύω ότι αξίζει να χρησιμοποιεί κάποιος τα απλά σε σχέση μετα ιριδίου.

Καλή Συνέχεια σε Όλους!
Πόσο διάκενο έχουν τα απλά πού έβαλες και πάει καλύτερα?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1507
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τετ 21 Οκτ, 2020 11:02

Έβαλα NGK BR7E με αρχικό διάκενο 0,8mm σφιχτό (δηλ το 0,8 φίλερ δεν πέρναγε και το 0,75 περνούσε σχετικά άνετα και τα έκλεισα όλα στο 0,7mm
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 80
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 22 Οκτ, 2020 05:33

Αυτό είναι το παν στο υγραέριο , το μικρό διακενο. Το να βάζει κάποιος τα μπουζί του κατασκευαστή είναι οκ. Αλλά αν αυτά είναι με διάκενο 1.1mm είναι λάθος να μπαίνουν για καύση υγραερίου. Αρκεί ένα κλείσιμο τους κατά 20% από το μαμά διάκενο.
Τα απλα πάντως δεν νομίζω ότι λέγονται χαλκού αλλά νικελίου.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1507
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό sso » Πέμ 22 Οκτ, 2020 09:09

gkazakias έγραψε:Αυτό είναι το παν στο υγραέριο , το μικρό διακενο. Το να βάζει κάποιος τα μπουζί του κατασκευαστή είναι οκ. Αλλά αν αυτά είναι με διάκενο 1.1mm είναι λάθος να μπαίνουν για καύση υγραερίου. Αρκεί ένα κλείσιμο τους κατά 20% από το μαμά διάκενο.
Τα απλα πάντως δεν νομίζω ότι λέγονται χαλκού αλλά νικελίου.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

+1 :clap:
Αυτό ακριβώς κάνω και εγώ. Τα εργοστασιακά είναι με διάκενο 1,1 mm και τα κλείνω στο 0,9 mm
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 17 Δεκ, 2020 13:17

Εγώ έχω πάνω τα γνήσια απλά της GM OPEL και κοντεύουν 22.000 χιλιόμετρα.
Δεν διαπιστώνω κάποιο πρόβλημα εκκίνηση άψογη. Τα αλλάζω ή να τα αφήσω να πάνε 25.000.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 190.000 χιλ. με lpg και 318.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1948
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό sso » Πέμ 17 Δεκ, 2020 18:16

Ο κατασκευαστής κάθε πόσο λέει αλλαγή;
Εγώ τα αλλάζω κάθε 30.000-40.000
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες