από valsam » Τετ 11 Δεκ, 2013 21:13
Σορρυ σε ολους παιδια τελικα δεν ηταν η αντλια βενζινης!
Απο τις 10 το πρωι που το πιασανε το αυτοκινητο τελειωσαμε πριν απο λιγο στις 6:30,8 ολοκληρες ωρες το εψαχνε ο μαστορας το αυτοκινητο και τελικα ειχαν ξεκολησει 2 κολησεις απο τον κεντρικο ρελε του εγκεφαλου που εδινε εντολη στα μπεκ αλλα και στα μπουζι και στην αντλια αλλα και στην φησα του διαγνοωτικου και ετσι δεν λειτουρουσε ουτε το διαγνωστικο!
Με λιγα λογια ουτε ρευμα επαιρνε το μοτερ αλλα ουτε καυσιμο(βενζινη-υγραεριο!).
Καλα που ηταν ενας νεος υπαλληλος στο συνεργειο που το παιδι μπραβο του εχει τρομερες γνωσεις αν δεν ηταν ο πιτσιρικας και το επιανε το αυτοκινητο ο μηχανικος μου(προεδρος των μηχανικων)ουτε σε χιλια χρονια δεν θα την βρισκαμε την ζημια,το παιδι επιασε μια μια τις περιπτωσεις και με το λαπτοπ κοιταξε ολες τις διαταξεις των καλωδιων του εγκεφαλου,εβγαλε τον εγκεφαλο το ανοιξε ,τον τσεκαρε και τελικα απο εκει βρηκε το προβλημα,τελικα η εμπειρια δεν ειναι το παν στο μαστοριλικη,η νεα γενια εχει πιο καλη καταρτηση και μεθοδολογια απο τις παλαιοτερες γενιες οπου εκει ισχυει πολλες φορες το"ποναει κεφαλι κοψει κεφαλι"!
Και σορρυ ξανα για το αχρειαστο χρεομα που εκανα στο υγραεριο!
Επισης ξεχασα να πω και κατι που ειδα σημερα,τις βαλβιδες στα Ηοnda τις ρυθμιζει μονο το αφεντικο και κανενας αλλος και μιας και ημουν εκει πολλες ωρες σημερα ειχα την τυχη να παρακολουθησω 2 ρυθμισεις και στα 2 CRV δευτερης γενιας και οι βαλβιδες και στα 2 αυτοκινητα ηταν κλειστες και ειδικα περισσοτερο του πρωτου κυλινδρου,το ενα ειχε να κανει ρυθμιση 30.000 χλμ και το δευτερο 40.000,μου ειπε ο μαστορας οτι το ενα αυτοκινητο δεν εχει αλλο περιθωρειο να ρυθμιστουν οι βαλβιδες αλλα ουτε και να παει για εδρες(αυτο δεν το πολυκαταλαβα για να πω την αληθεια)και θα χρειαστει λιαν συντομος καινουργια κεφαλι,αν μου λεει ερχεσε καθε 10-15 χιλιαδες χλμ για ρυθμιση δεν προκειτε να παθει τιποτα το αυτοκινητο,Ηλια ισχυει αυτο?