Καλησπέρα πριν από 3000 χιλιόμετρα άλλαξα αντλία βενζίνης επειδή κάηκε δεν με πείραξε γιατί είχα κάνει 185000 χλμ 10000 με υγραέριο αλλά σήμερα κάηκε πάλι.... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάηκε τόσο νωρίς
Ford Maverick 2.0 2003 20.000 με υγραέριο χωρίς λαδιερα
Το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι πάντα 1/4 γεμάτο; Γιατί πρέπει να καλύπτεται η αντλία με βενζίνη για να ψύχεται καλύτερα, καθώς λειτουργεί συνεχώς (τουλάχιστον στα περισσότερα αυτοκίνητα).
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Υπερβολικα μικρος χρονος για να καει παλι η αντλια κατω απο οποιεσδήποτε συνθηκες. Αν δεν υπαρχει κατι στο ρεζερβουαρ σου(π.χ. σαβουρα-νερο) ή καποιο ηλεκρολογικο προβλημα, ισως να ηταν τυχαιο. Θα υποθεσω οτι εχεις βαλει παλι γνησια και οχι ιμιτασιόν γιατι θα μπορουσε να ηταν κι αυτο. Αν κάηκε τοσο νωρις θα εχει και εγγυηση. Δε νομιζω να ξανατύχει αλλα εχε το νου σου στα παραπανω.
Όπως και να χει τουλάχιστον δεν θα την ξαναπληρώσεις λόγω εγγύησης. Πάντως δεν πιστεύω να είναι κάτι βουλωμένο, αν ήταν θα είχες θέμα στην λειτουργία με βενζινη. Το τεπόζιτο ήταν καθαρό ή είχε λάσπη ή νερό; Αν είχε ίσως μια νεροπαγίδα να σε βοηθούσε. Τα φίλτρα βενζίνης είναι καθαρά; Το πρατήριο που βάζεις καύσιμο το εμπιστεύεσε;
YIACHRO έγραψε:Σαν τί ΗλεκτρολογικΟ πρόβλημα; εγώ σκέφτομαι μήπως ειναι κάτι βουλώμενο και ζορίζεται
Συνηθως βραχυκύκλωμα. Ποσο σιγουρος εισαι οτι το ντεποζιτο ειναι καθαρο, το ελεγξε ο μαστορας που στην αλλαξε ενω ηταν αδειο ? Εισαι σιγουρος οτι εγινε ελεγχος ή ετσι σου ειπαν ? Αν δεν ειναι τιποτα απο τα παραπανω ηταν μαλλον τυχαιο.