johng έγραψε:mpampis85 έγραψε:Μολις σταματησα απο ταξιδι 160 χιλιομετρων με χρηση βενζινης και βλεπω τα long trims ειναι στο +13.... λαμπακι δεν αναψε ουτε το ενοιωθα μπουκωμενο, απλα πρεπει να εκαψε παραπανω βενζινη απ οσο περιμενα. Τι λετε να φταιει? Να εχει πουθενα καμια τρυπουλα να τραβαει αερα?
+13 ειναι φτωχο μειγμα.
Γιατι επρεπε να το νιωθεις μπουκωμενο?
ακριβως!!!
καπου μπερδευεστε ή εγω τα βλεπω αλλιως.
οταν εχεις + βλεπεις την εντολη του εγκλεφαλου που δινει επιπλεον μιγμα για να φτασεις στην αναλογια που πρεπει.
σαν τουρμπο λογικα πρεπει να εχεις σταθερα καπου 12,δες απο τον κινεζο την σταθερη αναλογια,δεν μιλω για trims αλλα αναλογια αερια καυσιμου.
το να κανεις καποια χλμ με βενζινη αυτο που κανει στα τριμς ειναι να σου δειχνει τις αναγκες με βενζινη.
ουτε καλιμπραρει για αεριο ουτε στρωνει ωστε στο αεριο να δεις αλλα τριμς.θα δεις αλλα στην αρχη μεχρι να ξαναδεις τις αναγκες του αεριου.
δεν νομιζω απο τριμς οτι βλεπεις πλουσιο ή φτωχο μιγμα,βλεπεις την διωρθωση που κανει ο εγκλεφαλος ωστε να εχεις την μονιμα σωστη αναλογια.λεμε οτι εχουμε φτωχο οταν τα τριμς βαρανε αρκετα + σε νορμαλ δρομο και οδηγηση.στην ουσια δεν εχεις φτωχο πιστευω αλλα θες ρυθμιση για να μην βρεθει σε αναγκη ωστε τα + που θα ζητα δεν μπορει να τα δωσει ο εγλκεφαλος.δλδ +25.
γι αυτο ρυθμιζουμε κοντα στο 0.
το οτι εχεις + στην βενζινη μετα απο 100 τουλαχιστον χλμ με βενζινη σημενει στην βενζινη δεν το καλυπτει και δεν εχει σχεση με υγραεριο.