Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό mauros200aris » Δευτ 17 Ιουν, 2019 19:32

Παιδιά καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας. Σας παρακολουθώ χρόνια αλλά δε γράφω συχνά γιατί ως πριν λίγο καιρό δεν έιχα προβλήματα με το αέριο. Το τελευταίο όμως χρόνο εχω θέμα και θέλω τη συμβουλή σας. Το αμάξι είναι Mercedes c200. To σύστημα BRC plug ndrive MY11.
Από περσι λοιπόν το καλοκαίρι μου ξεκίνησε ένα προβλημα. Στις αρχές ήταν όταν γεμιζα το ντεπόζιτο. Με το που έφευγα από το πρατήριο γεμάτος με "πέταγε" σε βενζίνη. Στην αρχή το έριξα στα πρατήρια και την ποιότητά τους. Με πέταγε συνεχώς. Αν έσβηνα το κινητήρα και ξαναέβαζα μπροστά τότε σταματούσε το θέμα. Με το καιρό αυτό το ζήτημα γινόταν όλο και πιο έντονο και ήτανε με τις ορέξεις του πότε το έκανε όταν γέμιζα και μερικές φορές εν κινήσει. Έχω αλλάξει μεμβρανη πνέυμονα, έχω αλλάξει φιλτρο αερίου το οποίο βγαίνει μαύρο κάθε φορά και ο πνεύμονας όταν ανοίχτηκε είχε λάδι. Έχω αλλάξει υποπιεσεις στο αμάξι όλα είναι συντηρημένα άψογα. Εχθές έβαλα και το torque να δω τα fuel trims και το long ήτανε σταθερα στο 14% και το short όποτε με πέταγε βενζίνη έφτανε στο -32% και πάντα κάνει και σκορτσάρισμα πριν με πετάξει. Αυτό επίσης να πω ότι το κάνει όσο περισσοτερο ζεσταθεί το χειμώνα μετά από κάτι ρυθμίσεις στον εγκαταστάτη δεν μου το παρουσίασε μέχρι τώρα ξανά που ζέστανε ο καιρός. Εγώ λέω ότι μπορεί να φταίει η μπουκάλα(9 ετών) ή κατι με την τροφοδοσία του αερίου λόγω της συχνής βρώμας που βρίσκω στο φίλτρο και στον πνεύμονα.
Καμιά ιδέα ρε παιδιά;
Έχω και το προγραμμα της brc και το καλώδιο αλλά δεν έχω επιχειρήσει κάτι ακόμα με αυτό;
Αν δεν βρω λύση από μόνος μου ή από εσάς εδώ θα πάω και LPgas που ειδικεύεται στο BRC και ακούγονται τα καλύτερα λόγια για αυτόν.
Mercedes C200 coupe, model 2005, 1.8, 163hp
104000 χλμ και συνεχίζουμε...
222000 χλμ συνολικά
mauros200aris
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν, 2015 23:23

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 17 Ιουν, 2019 19:35

Εμένα σε Lovato , με πέταγε σε βενζίνη στα καλά καθούμενα.
Και ήταν ο Map Sensor του γκαζιού.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 985
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό mauros200aris » Δευτ 17 Ιουν, 2019 20:31

Και τι συμπτώματα είχες; Σκορτσάρισμα πριν σε γυρίσει νσε βενζίνη;
Επίσης να αναφέρω ότι οταν έχω αυτό το πρόβλημα αν σταματήσω λίγο απότομα οι στροφές κανουν βύθισμα στο ρελαντί. Είναι αυτομάτο το κιβώτιο.
Mercedes C200 coupe, model 2005, 1.8, 163hp
104000 χλμ και συνεχίζουμε...
222000 χλμ συνολικά
mauros200aris
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν, 2015 23:23

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 17 Ιουν, 2019 20:35

mauros200aris έγραψε:Και τι συμπτώματα είχες; Σκορτσάρισμα πριν σε γυρίσει νσε βενζίνη;
Επίσης να αναφέρω ότι οταν έχω αυτό το πρόβλημα αν σταματήσω λίγο απότομα οι στροφές κανουν βύθισμα στο ρελαντί. Είναι αυτομάτο το κιβώτιο.
Στην αρχή με πέταγε από υγραεριο σε βενζίνη και μετά δεν γύριζε καθόλου υγραέριο.
Να καθαρίσεις και τη πεταλούδα γκαζιού εάν δεν την έχεις καθαρίσει , όπως και να δεις εάν παίρνει από κάπου αέρα η εισαγωγή πχ κολάρο κανένα σωληνακι

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 985
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Τρί 18 Ιουν, 2019 22:23

Άμα το πας με βενζίνη για αρκετά χιλιόμετρα έχεις κάποιο πρόβλημα;;;
Και εγώ έχω πάρει το καλώδιο και το πρόγραμμα αλλά δεν έχω καταφέρει να πετύχω την σύνδεση στον υπολογιστή. Μου βγάζει κάποιο σφάλμα και δεν έχω βγάλει άκρη.
Και εγώ πάντως με το ίδιο σύστημα (που δεν παίζει ρόλο βέβαια) μου βγαίνουν πάντα καθαρά τα φίλτρα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό labros » Τρί 18 Ιουν, 2019 22:55

dimitrisnd1 έγραψε:Άμα το πας με βενζίνη για αρκετά χιλιόμετρα έχεις κάποιο πρόβλημα;;;
Και εγώ έχω πάρει το καλώδιο και το πρόγραμμα αλλά δεν έχω καταφέρει να πετύχω την σύνδεση στον υπολογιστή. Μου βγάζει κάποιο σφάλμα και δεν έχω βγάλει άκρη.
Και εγώ πάντως με το ίδιο σύστημα (που δεν παίζει ρόλο βέβαια) μου βγαίνουν πάντα καθαρά τα φίλτρα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δε μπορείς να πετύχεις τη σύνδεση γιατί το σύστημά σου έχει OBD. Είναι σα να συνδέεις δύο διαγνωστικά στην ίδια θύρα. Υπερισχύει το ένα από τα δύο.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 775
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό dimitrisnd1 » Τρί 18 Ιουν, 2019 23:09

Και ο τεχνικός πως το κάνει;; επίσης το δοκιμάζω και εν λειτουργία και εν στασει το μοτέρ (με ανοιχτά τα ρεύματα)

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimitrisnd1
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Κυρ 27 Νοέμ, 2016 20:34

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 18 Ιουν, 2019 23:36

dimitrisnd1 έγραψε:Και ο τεχνικός πως το κάνει;; επίσης το δοκιμάζω και εν λειτουργία και εν στασει το μοτέρ (με ανοιχτά τα ρεύματα)

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μήπως γίνεται η ίδια αποτυχία όπως και με το Lovato
Πρέπει να έχεις και τη σωστή έκδοση προγράμματος αναλόγως ποιο firmware φοράει ο εγκέφαλος γκαζιού ;
Τι μήνυμα σου βγάζει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 985
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό mauros200aris » Τετ 19 Ιουν, 2019 00:18

Άσχετο με το θέμα μας αλλά πρεπει να δεις το port που κανει συνδεση το usb στον υπολογιστή και μετά στις ρυθμίσεις του προγράμματος να το διορθώσεις.
Στο θέμα μας. Στην βενζινη δεν κάνει κιχ
Mercedes C200 coupe, model 2005, 1.8, 163hp
104000 χλμ και συνεχίζουμε...
222000 χλμ συνολικά
mauros200aris
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν, 2015 23:23

BRC PLUG NDRIVE πρόβλημα

Δημοσίευσηαπό megaloup » Πέμ 20 Ιουν, 2019 23:26

Και εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα. Δεν βρήκα ακριβώς από τι ήταν. Προς το παρόν σταμάτησε μετά από κανά 2μηνο και ενώ είχα αλλάξει μπεκ (έβαλα τύπου βενζινης), πνεύμονα (είχε περάσει τα 100.000χλμ) και είχα βρει και υγρασία στους πολλαπλασιαστες.

Σου αναβοσβήνει και το λαμπάκι της μηχανής πριν σε γυρίσει στη βενζίνη;

Τα μπεκ σου είναι τύπου βενζίνης;

Δες αν έχουν πάρει υγρασία οι πολλαπλασιαστές και αν εχεις κάποια μικροδιαρροή από τα μπεκ ή από σωληνάκι υγραερίου.

Επισης είχα βρει μικροδιαρροή από ένα μπεκακι (μετά που έβαλα την μεταχειρισμένη μπεκιερα τύπου βενζινης) και από ένα κολάρο που οδηγούσε το αέριο στην μπεκιερα, το οποίο δεν ήταν καλά σφιγμένο και έχανε όταν κουνιόταν σε τράνταγμα, όταν είχε γίνει πιο έντονο το πρόβλημα.
megaloup
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 14 Μάιος, 2019 00:44

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 23 επισκέπτες