Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνητο.

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνητο.

Δημοσίευσηαπό thund1313 » Κυρ 05 Μάιος, 2019 23:19

Καλησπέρα στην ομάδα,

Έχω το εξής θέμα σε VW polo 1.4 του 2006 με BRC Sequent 24 μόνο στο υγραέριο: Μερικές φορές,αφού σταματήσει το αυτοκίνητο π.χ σε φανάρι,ξαφνικά πέφτουν οι στροφές αρχίζει να τρέμει και αναβοσβήνει το check engine.Το αυτοκίνητο μπορεί να προχωρήσει αλλά ελαφρώς ζορίζεται.Φυσικά κλείνω την μηχανή και όταν ξαναβάλω μπροστά αφού έχουν τρέξει οι διαγνωστικοί έλεγχοί,το check engine σταθεροποιείται και μετά απο 2-3 μέρες κλείνει μόνο του.Επίσης πάλι κάποιες φόρες που το αυτοκίνητο είναι σταματημένο παρατηρώ οτι έχει ενα τρέμουλο στο ρελαντί.Όταν είναι γυρισμένο στην βενζίνη δεν παρουσιάζει τα παραπάνω συμπτώματα.Το διαγνωστικό στο συνεργείο δείχνει όλες τις φορές misfire στον 2ο κύλινδρο.Έφόσον δεν το κάνει στην βενζίνη το παρακολουθούμε, μου είπαν.
Στήν συνέχεια, πήγα για αλλαγή φίλτρων στον εγκαταστάτη, του ανέφερα το θέμα,μου είπε πως πρέπει να αλλαχθεί ο πνεύμονας όπως και έγινε, αλλά το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι μετά απο μερικές μέρες.
Τα Μπουζί έχουν αλλαχθεί πριν 14000 χλμ και οι πολλαπλασιαστές πριν 45000 χλμ.Το αυτοκίνητο τώρα έχει 132000 χλμ,το κιτ υγραερίου τοποθετήθηκε πριν 5 χρόνια και έχω διανύσει περίπου 47000 χλμ από τότε.
Θα πρέπει να σημειώσω οτι 2 μήνες αφού τοποθετήθηκε το κιτ υγραερίου, το αυτοκίνητο εμφάνισε πρόβλημα στον 1ο κύλινδρο (ρετάρισμα) το οποίο οδήγησε μετά απο πολύ ψάξιμο σε επισκευή καπακίου μηχανής.Έκτοτε δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και η συμβίωση με το BRC ήταν απροβλημάτιστη μέχρι σήμερα.
Θα πρέπει να αντικατασταθεί αρχικά το μπουζί στον 2ο κύλινδρό που δείχνει σφάλμα το διαγνωστικό; Έχω προβληματιστεί, μήπως το θέμα αυτό δείχνει οτι δημιουργείται πάλι πρόβλημα μέσα στο κινητήρα όπως πριν 5 χρόνια.(Τα συμπτώματα μοιάζουν, βέβαια τότε ρετάριζε και στην βενζίνη και το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να κινηθεί ούτε μισό μέτρο...)
Πως με συμβουλεύετε να προχωρήσω;

Ευχαριστώ πολύ
thund1313
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ, 2014 15:13

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 06 Μάιος, 2019 00:34

thund1313 έγραψε:Καλησπέρα στην ομάδα,

Έχω το εξής θέμα σε VW polo 1.4 του 2006 με BRC Sequent 24 μόνο στο υγραέριο: Μερικές φορές,αφού σταματήσει το αυτοκίνητο π.χ σε φανάρι,ξαφνικά πέφτουν οι στροφές αρχίζει να τρέμει και αναβοσβήνει το check engine.Το αυτοκίνητο μπορεί να προχωρήσει αλλά ελαφρώς ζορίζεται.Φυσικά κλείνω την μηχανή και όταν ξαναβάλω μπροστά αφού έχουν τρέξει οι διαγνωστικοί έλεγχοί,το check engine σταθεροποιείται και μετά απο 2-3 μέρες κλείνει μόνο του.Επίσης πάλι κάποιες φόρες που το αυτοκίνητο είναι σταματημένο παρατηρώ οτι έχει ενα τρέμουλο στο ρελαντί.Όταν είναι γυρισμένο στην βενζίνη δεν παρουσιάζει τα παραπάνω συμπτώματα.Το διαγνωστικό στο συνεργείο δείχνει όλες τις φορές misfire στον 2ο κύλινδρο.Έφόσον δεν το κάνει στην βενζίνη το παρακολουθούμε, μου είπαν.
Στήν συνέχεια, πήγα για αλλαγή φίλτρων στον εγκαταστάτη, του ανέφερα το θέμα,μου είπε πως πρέπει να αλλαχθεί ο πνεύμονας όπως και έγινε, αλλά το ίδιο πρόβλημα εμφανίστηκε πάλι μετά απο μερικές μέρες.
Τα Μπουζί έχουν αλλαχθεί πριν 14000 χλμ και οι πολλαπλασιαστές πριν 45000 χλμ.Το αυτοκίνητο τώρα έχει 132000 χλμ,το κιτ υγραερίου τοποθετήθηκε πριν 5 χρόνια και έχω διανύσει περίπου 47000 χλμ από τότε.
Θα πρέπει να σημειώσω οτι 2 μήνες αφού τοποθετήθηκε το κιτ υγραερίου, το αυτοκίνητο εμφάνισε πρόβλημα στον 1ο κύλινδρο (ρετάρισμα) το οποίο οδήγησε μετά απο πολύ ψάξιμο σε επισκευή καπακίου μηχανής.Έκτοτε δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα και η συμβίωση με το BRC ήταν απροβλημάτιστη μέχρι σήμερα.
Θα πρέπει να αντικατασταθεί αρχικά το μπουζί στον 2ο κύλινδρό που δείχνει σφάλμα το διαγνωστικό; Έχω προβληματιστεί, μήπως το θέμα αυτό δείχνει οτι δημιουργείται πάλι πρόβλημα μέσα στο κινητήρα όπως πριν 5 χρόνια.(Τα συμπτώματα μοιάζουν, βέβαια τότε ρετάριζε και στην βενζίνη και το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να κινηθεί ούτε μισό μέτρο...)
Πως με συμβουλεύετε να προχωρήσω;

Ευχαριστώ πολύ


Όταν άλλαξες πολλαπλασιαστές άλλαξες μαζί και μπουζοκαλωδια ;
Έλεγχος στα μπεκ υγραερίου έχει γίνει ;
Όταν σταθεροποιηθεί το λαμπάκι μηχανής τι κωδικό βλάβης εμφανίζει ;
Ρύθμιση το υγραέριο πως έχει γίνει ;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 985
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Δευτ 06 Μάιος, 2019 10:42

Τι μπουζί φοράς? Απλά η ιρίδιου....
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό thund1313 » Δευτ 06 Μάιος, 2019 16:39

Όχι δεν εχουν αλλαχθεί τα μπουζοκαλωδια.Τα μπουζι ειναι τα απλά.Εφόσον εξηγησα στον εγκαταστατη το προβλημα,δεν θα κοίταξε τα μπεκ αερίου με κάποιο διαγνωστικό στα πλαισια του σέρβις;Μάλιστα επειδή αντικατασταθηκε ο πνεύμονας συνδεσε το λαπτοπ στο αυτοκίνητο και το έκανε δοκιμή κιόλας.Θα πρέπει βα παω πάλι..
thund1313
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ, 2014 15:13

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Τρί 07 Μάιος, 2019 14:00

Eγώ τα απλά μπουζί τα αλλάζω πάντα με τα λάδια...
Εσυ κάθε πότε τα αλλάζεις...

Τα ρεύματα είναι κοινό θέμα στο υγραεριο...
Επίσης τα μπουζοκαλώδια οπως σου είπε και ο συμφορουμίτης...
ximikos00
 
Δημοσιευσεις: 125
Εγγραφή: Κυρ 22 Μάιος, 2011 20:33

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό thund1313 » Τρί 07 Μάιος, 2019 17:12

Δεν αλλάζω τα μπουζι τοσο συχνά,ισως στο συνεργειο να χρησιμοποιησαν διαφορετικά μπουζι αυτη τη φορά..απλα μου φαίνεται περίεργο που συμβαίνει μόνο οταν το αυτοκινητο ειναι σταματημενο και στο υγραέριο.Τις τελευταίες μέρες οδηγώ μόνο στην βενζινη και δεν εχει δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
thund1313
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ, 2014 15:13

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό megaloup » Τετ 15 Μάιος, 2019 00:53

Καλησπέρα σε όλους!
Παρακολουθώ το φόρουμ τον τελευταιο καιρό και μπορώ να πώ οτι έχω μάθει αρκετά χρήσιμα πράγματα για το υγραέριο.

Θα ήθελα ομως την πολύτιμη ΒΟΗΘΕΙΑ σας!!!! (Συγωρέστε με για τη μακροσκελή διήγησή μου)

Εχω το ίδιο πρόβλημα με τον φίλο δηλ, αναβοσβήνει το check engine, λίγο μετά που το γυρίζω σε υγραέριο (ενώ είναι είτε στο ρελαντί, είτε σε πορεία). Το αμάξι εκείνη τη στιγμή δουλεύει με μειωμένη ισχύ και έντονο ρετάρισμα και καμιά φορά σβήνει κιόλας. Εάν προσπαθήσω να το γυρίσω ξανά στη Βενζίνη, το λαμπάκι του διακόπτη του υγραερίου γίνεται κίτρινο αντί για κόκκινο και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Εάν σβήσω τη μηχανή και την ξαναανάψω με βενζίνη, το πρόβλημα διορθώνεται και το αμάξι λειτουργεί κανονικά, μόνο σε βενζίνη (εάν το γυρίσω στο υγραέριο, ξανά το ίδιο). Επίσης άλλες φορές μένει το check engine απλά αναμένο και σβήνει σχεδόν άμεσα ή μετά απο κάποιες ημέρες.

Το σύστημα είναι BRC σε Opel Corsa 1.4 βενζίνη του 2007 και έχω περίπου 140.000χλμ με υγραέριο (250.000 σύνολο).

Το πρόβλημα εμφανίστηκε αρχικά μετά από φουλάρισμα σε πρατήριο στη Μεσογείων (δεν ξέρω κατά πόσο είναι σύμπτωση). Μετά από χίλια ζόρια, έκαψα το συγκεκριμένο υγραέριο και ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο (αφού ρώτησα-έψαξα για κάποιο ποιοτικό Πρατήριο). Το πρόβλημα παρέμενε για 5-6 φουλαρίσματα αλλά πιο αρεά.
Δηλ, το πρόβλημα εμφανιζόταν αρχικά μολις φούλαρα ή όταν ήταν χαμηλή η στάθμη του υγραερίου. Από τα επόμενα φουλαρίσματα και μετά, το πρόβλημα εμφανιζόταν κυρίως όταν φουλάρα (και όσο είναι σχετικά γεμάτη η δεξαμενή).

Ο Κωδικός σφαλματος την τελευταια φορά έδειχνε missfire στον 1ο και 2ο κύλινδρο.
Πολλές φορές το πρόβλημα ξαναεμφανιζόταν όταν κατά την κίνηση στη γειτονιά μου, μετά από στροφή, ακολουθούσε ανηφορίτσα και έμπαινα με χαμηλες στροφές και ελάχιστη ταχύτητα, με 2α.

Έχουμε και λέμε, τι ελέγχους-αλλαγές έχω κάνει μέχρι τώρα:

1) Πολλαπλασιαστής. Αλλάχθηκε προσωρινά με φίλου ο οποιος εχει το ιδιο αμάξι μονο με 40.000 χλμ (λόγω εταιρικού αυτοκινήτου) και του οποίου δουλευει απροβλημάτιστα σε βενζίνη (δεν εχει υγραεριο). Το πρόβλημα παρέμεινε.

2) Μπουζί. Φορούσα Bosch (απλά) και επειδή φάνηκαν λίγο ταλαιπωρημένα, αλλάχθηκαν με DENSO TT κατάλληλα για το αμάξι μου. Το πρόβλημα παρέμεινε.

3) Φίλτρα υγρής και αέριας φάσης. Αλλάχθηκαν (είχαν πλησιάσει τα όριά τους) και το πρόβλημα φάνηκε σαν να διορθώθηκε για κάποιες ημέρες. Ζήτησα μετά από 10 μέρες (και επειτα από ταξίδι 1000χλμ) επανέλεγχο στο φίλτρο υγρής φάσης και φάνηκε ταλαιπωρημένο για μόνο τόσο λίγο καιρό-χλμ, οπότε ξανααλλάχθηκε προληπτικά. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από λίγο ξανά.

[ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ οτι για κανα-δυο εβδομάδες δεν φούλαρα αλλά έβαζα μόνο 20ευρώ υγραέριο και το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε μεχρι που ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο, δοκιμασμένο και αυτό].

4) Πνεύμονας. Αλλάχθηκε προληπτικά λόγω παλαιότητας. Το πρόβλημα παρέμεινε.

5) Μπεκ Υγραερίου. Παρόλο που είχα αλλάξει μπεκιέρα πριν 9 μήνες (ΑΤΙΚΕΡ τύπου ηλεκτροβαλβίδας) δοκιμάσαμε μια μεταχειρισμένη BRC ψεκασμού-τύπου βενζίνας και το σύστημα ξαναρυθμίστηκε. Το πρόβλημα παρέμεινε.

6) Συμπίεση Κυλίνδρων. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!

7) Καλωδιώσεις. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!


Από όλα αυτά, καταλήγω σε ένα συμπέρασμα με τις λιγοστές γνώσεις που έχω, οτι πιθανόν να έχουν μείνει κατάλοιπα στη δεξαμενή υγραερίου (;) και ανακατεύονται στο σύστημα και μπουκώνουν τα φίλτρα (;). Δεν ξέρω!!!!

Να ζητήσω καθαρισμό δεξαμενής ;;(είναι 8 χρονών). Γίνεται;;

Τι άλλο μπορεί να φταίει;;; Πολυβαλβίδα;;;

ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάθε βοήθεια δεκτή!!!! Έχω βαρεθεί να πηγαίνω σε συνεργεία!!! Χώρια τα έξοδα!


ΥΓ. Δεν ξέρω αν παίζει καποιο ρόλο, αλλά καποια στιγμή είχα παρόμοιο πρόβλημα με check engine να αναβοσβήνει ΚΑΙ στη Βενζίνη, ΑΛΛΆ απο εντελώς διαφορετικό αίτιο. (Δεν έκανε επαφή το λάστιχο κάτω από το καπό και άφηνε να περνούν νερά, τα οποία έμπαιναν στον πολλαπλασιαστή).
Με βγαλσιμο-φύσημα του πολλαπλασιαστή και του χώρου των μπουζί, το αμάξι πήγαινε μια χαρά!
megaloup
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 14 Μάιος, 2019 00:44

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 15 Μάιος, 2019 01:08

megaloup έγραψε:Καλησπέρα σε όλους!
Παρακολουθώ το φόρουμ τον τελευταιο καιρό και μπορώ να πώ οτι έχω μάθει αρκετά χρήσιμα πράγματα για το υγραέριο.

Θα ήθελα ομως την πολύτιμη ΒΟΗΘΕΙΑ σας!!!! (Συγωρέστε με για τη μακροσκελή διήγησή μου)

Εχω το ίδιο πρόβλημα με τον φίλο δηλ, αναβοσβήνει το check engine, λίγο μετά που το γυρίζω σε υγραέριο (ενώ είναι είτε στο ρελαντί, είτε σε πορεία). Το αμάξι εκείνη τη στιγμή δουλεύει με μειωμένη ισχύ και έντονο ρετάρισμα και καμιά φορά σβήνει κιόλας. Εάν προσπαθήσω να το γυρίσω ξανά στη Βενζίνη, το λαμπάκι του διακόπτη του υγραερίου γίνεται κίτρινο αντί για κόκκινο και το πρόβλημα συνεχίζεται.
Εάν σβήσω τη μηχανή και την ξαναανάψω με βενζίνη, το πρόβλημα διορθώνεται και το αμάξι λειτουργεί κανονικά, μόνο σε βενζίνη (εάν το γυρίσω στο υγραέριο, ξανά το ίδιο). Επίσης άλλες φορές μένει το check engine απλά αναμένο και σβήνει σχεδόν άμεσα ή μετά απο κάποιες ημέρες.

Το σύστημα είναι BRC σε Opel Corsa 1.4 βενζίνη του 2007 και έχω περίπου 140.000χλμ με υγραέριο (250.000 σύνολο).

Το πρόβλημα εμφανίστηκε αρχικά μετά από φουλάρισμα σε πρατήριο στη Μεσογείων (δεν ξέρω κατά πόσο είναι σύμπτωση). Μετά από χίλια ζόρια, έκαψα το συγκεκριμένο υγραέριο και ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο (αφού ρώτησα-έψαξα για κάποιο ποιοτικό Πρατήριο). Το πρόβλημα παρέμενε για 5-6 φουλαρίσματα αλλά πιο αρεά.
Δηλ, το πρόβλημα εμφανιζόταν αρχικά μολις φούλαρα ή όταν ήταν χαμηλή η στάθμη του υγραερίου. Από τα επόμενα φουλαρίσματα και μετά, το πρόβλημα εμφανιζόταν κυρίως όταν φουλάρα (και όσο είναι σχετικά γεμάτη η δεξαμενή).

Ο Κωδικός σφαλματος την τελευταια φορά έδειχνε missfire στον 1ο και 2ο κύλινδρο.
Πολλές φορές το πρόβλημα ξαναεμφανιζόταν όταν κατά την κίνηση στη γειτονιά μου, μετά από στροφή, ακολουθούσε ανηφορίτσα και έμπαινα με χαμηλες στροφές και ελάχιστη ταχύτητα, με 2α.

Έχουμε και λέμε, τι ελέγχους-αλλαγές έχω κάνει μέχρι τώρα:

1) Πολλαπλασιαστής. Αλλάχθηκε προσωρινά με φίλου ο οποιος εχει το ιδιο αμάξι μονο με 40.000 χλμ (λόγω εταιρικού αυτοκινήτου) και του οποίου δουλευει απροβλημάτιστα σε βενζίνη (δεν εχει υγραεριο). Το πρόβλημα παρέμεινε.

2) Μπουζί. Φορούσα Bosch (απλά) και επειδή φάνηκαν λίγο ταλαιπωρημένα, αλλάχθηκαν με DENSO TT κατάλληλα για το αμάξι μου. Το πρόβλημα παρέμεινε.

3) Φίλτρα υγρής και αέριας φάσης. Αλλάχθηκαν (είχαν πλησιάσει τα όριά τους) και το πρόβλημα φάνηκε σαν να διορθώθηκε για κάποιες ημέρες. Ζήτησα μετά από 10 μέρες (και επειτα από ταξίδι 1000χλμ) επανέλεγχο στο φίλτρο υγρής φάσης και φάνηκε ταλαιπωρημένο για μόνο τόσο λίγο καιρό-χλμ, οπότε ξανααλλάχθηκε προληπτικά. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από λίγο ξανά.

[ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ οτι για κανα-δυο εβδομάδες δεν φούλαρα αλλά έβαζα μόνο 20ευρώ υγραέριο και το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε μεχρι που ξαναφούλαρα από άλλο Πρατήριο, δοκιμασμένο και αυτό].

4) Πνεύμονας. Αλλάχθηκε προληπτικά λόγω παλαιότητας. Το πρόβλημα παρέμεινε.

5) Μπεκ Υγραερίου. Παρόλο που είχα αλλάξει μπεκιέρα πριν 9 μήνες (ΑΤΙΚΕΡ τύπου ηλεκτροβαλβίδας) δοκιμάσαμε μια μεταχειρισμένη BRC ψεκασμού-τύπου βενζίνας και το σύστημα ξαναρυθμίστηκε. Το πρόβλημα παρέμεινε.

6) Συμπίεση Κυλίνδρων. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!

7) Καλωδιώσεις. Ελέχθηκαν και βρέθηκαν ΟΚ!


Από όλα αυτά, καταλήγω σε ένα συμπέρασμα με τις λιγοστές γνώσεις που έχω, οτι πιθανόν να έχουν μείνει κατάλοιπα στη δεξαμενή υγραερίου (;) και ανακατεύονται στο σύστημα και μπουκώνουν τα φίλτρα (;). Δεν ξέρω!!!!

Να ζητήσω καθαρισμό δεξαμενής ;;(είναι 8 χρονών). Γίνεται;;

Τι άλλο μπορεί να φταίει;;; Πολυβαλβίδα;;;

ΠΑΡΑΚΑΛΩ κάθε βοήθεια δεκτή!!!! Έχω βαρεθεί να πηγαίνω σε συνεργεία!!! Χώρια τα έξοδα!


ΥΓ. Δεν ξέρω αν παίζει καποιο ρόλο, αλλά καποια στιγμή είχα παρόμοιο πρόβλημα με check engine να αναβοσβήνει ΚΑΙ στη Βενζίνη, ΑΛΛΆ απο εντελώς διαφορετικό αίτιο. (Δεν έκανε επαφή το λάστιχο κάτω από το καπό και άφηνε να περνούν νερά, τα οποία έμπαιναν στον πολλαπλασιαστή).
Με βγαλσιμο-φύσημα του πολλαπλασιαστή και του χώρου των μπουζί, το αμάξι πήγαινε μια χαρά!
Τι πίεση στο σύστημα υγραερίου στο ρελαντί και σε πορεία την έχεις παρακολουθήσει ;
Μήπως είναι ο αισθητήρας πίεσης του συστήματος; Τον έχεις ποτέ ;


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 985
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό megaloup » Τετ 15 Μάιος, 2019 01:43

θεωρητικά μου έχουν ελέγξει και πίεση. Τις προάλλες το πήγα σε γνωστο φίλου στη Θεσσαλονικη, ο οποίος έχει τεραστια εμπειρια με υγραερια και το έψαξε το αμαξι κανα 4 ωρο! Πρώτη φορά ασχολήθηκε καποιος τοσο πολύ. Το θεμα ειναι οτι την αλλη μερα μου το ξανακανε και εγώ εφευγα για Αθηνα.

Που βρίσκεται ο αισθητηρας αυτός;;
megaloup
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Τρί 14 Μάιος, 2019 00:44

Re: BRC-Αναβοσβήνει check engine αφού σταματήσει το αυτοκίνη

Δημοσίευσηαπό Candyman » Τετ 15 Μάιος, 2019 16:30

megaloup έγραψε:θεωρητικά μου έχουν ελέγξει και πίεση. Τις προάλλες το πήγα σε γνωστο φίλου στη Θεσσαλονικη, ο οποίος έχει τεραστια εμπειρια με υγραερια και το έψαξε το αμαξι κανα 4 ωρο! Πρώτη φορά ασχολήθηκε καποιος τοσο πολύ. Το θεμα ειναι οτι την αλλη μερα μου το ξανακανε και εγώ εφευγα για Αθηνα.

Που βρίσκεται ο αισθητηρας αυτός;;


Ανάλογα το σύστημα, αλλά συνήθως στην μπεκιέρα.
Candyman
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ, 2018 20:23

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 21 επισκέπτες





cron