Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Πέμ 04 Απρ, 2019 07:12

Χαιρετώ την παρέα,έχω τις εξής απορίες,σε bmw 318is με lovato smart exr,περασμένο εδω και ! χρόνο,άψογη λειτουργία,εχω το καλωδιο συνδεσης με laptop και το λογισμικο της lovato.Μπήκα στο πρόγραμμα,συνδέθηκα με τον εγκέφαλο του αερίου,όλα οκ,αποθήκευσα και τις ρυθμίσεις για να έχω backup και ψάχνοντας στο πρόγραμμα,διαπίστωσα πως α)δεν είναι συνδεδεμένος ο αισθητήρας λ και β) χάρτης της βενζίνης είναι απενεργοποιημένος και "κενός".Εύλογα μου δημιουργήθηκαν οι παρακάτω απορίες και θα ήθελα τις γνώσεις σας:
1)Πως ξέρω οτι το μείγμα είναι σωστά ρυθμισμένο αφού λ δεν εχω συνδεδεμένο,δεν ξέρω τα τριμς και το αμάξι είναι προ obd2 εποχής?Να απευθυνθώ στον εγκαταστάτη για τη σύνδεσή του?
2)Υπάρχει η συμμετοχή βενζίνης ψηλά και υπό φορτίο αλλά πως μπορώ να τα ελέγξω τα όρια αυτα?το πρόγραμμα δε με βοηθάει στο να τα δω-όχι να αλλάξω ρυθμίσεις,να ξέρω πότε ψεκάζει και βενζίνη.
3)Δε θα έπρεπε να υπάρχει και χάρτης της βενζίνης αντι να είναι κενός?πως ξέρει ο εγκέφαλος του αερίου πόσο να ψεκάσει και βενζίνη?
Παραθέτω και φωτό για να καταλάβετε καλύτερα.

F1 (Phone).jpg
F1 (Phone).jpg (348.3 KiB) 1988 προβολές


F2 (Phone).jpg
F2 (Phone).jpg (345.23 KiB) 1988 προβολές


F3 (Phone).jpg
F3 (Phone).jpg (342.13 KiB) 1988 προβολές


F4 (Phone).jpg
F4 (Phone).jpg (347.68 KiB) 1988 προβολές


F5 (Phone).jpg
F5 (Phone).jpg (341.61 KiB) 1988 προβολές


F7 (Phone).jpg
F7 (Phone).jpg (337.63 KiB) 1988 προβολές
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Σάβ 06 Απρ, 2019 16:38

Απο οσο εψαξα, ο συγκεκριμενος εγκεφαλος μαλλον δεν συνδεεται με λ...δεν χανεις νομιζω κατι να πατησεις enable στην επιλογη του λ.
Επίσης, αν εχει δυνατοτητα υποτυπωσης χαρτων βενζίνης αφησέ το να γραψει τους χαρτες σε λειτουργια βενζινης και επειτα συγκρινε τους με του υγραερίου, σε χρονους. Θα πρεπεινα εισαι καπου κοντα, αν και αυτο δεν ειναι απολυτο.
Επειτα, για να εχει ενα νοημα η παραπανω συγκριση, χρειαζεσαι εναν τροπο για να ξερεις αν τελικα εχεις πλουσιο η φτωχο μειγμα σε υγραεριο. Αφου δεν εχεις obd να κουμπωσεις ενα elm 327 για να δεις fuel trims τοτε η θα πρεπει να βαλεις wideband η halmeter οργανακι για να βλεπεις που περιπου εισαι. αν εισαι φτωχοτερος, πρεπει να ανεβασεις multiplier
Πολύ χονδρικα στα γραφω, καπως ετσι ξεκινησα και εγω...
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Σάβ 06 Απρ, 2019 16:42

η φωτογραφια που βλεπω, δεν ειναι χαρτης βενζινης, αλλα χαρτης συνεισφορας βενζινης, που σημαινει οτι αφορα την λειτουργια και στα δυο καυσιμα. Υγραέριο ΚΑΙ Βενζινη
Υπόψη, ΔΕΝ εχω το ιδιο συστημα,δεν το γνωριζω καλα..
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 07 Απρ, 2019 02:13

παρατηρω οτι εχεις τα lovato E ποια μπεκ ειναι αυτα?
αν εχεις τα στρογγυλα τα οποια ειναι τα lovato k στο προγραμμα....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 685
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 07 Απρ, 2019 05:44

Δεν γνωρίζω τη διαδικασία στο συγκεκριμένο εγκεφαλο, πάντως η πίεση του πνεύμονα είναι χαμηλή στα 1.07 bar. Πήγαινε τη 1.20 με 1.25

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1365
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό Candyman » Κυρ 07 Απρ, 2019 15:15

1. Η σελίδα F4 ειναι ο χάρτης του LPG. Η σελίδα F7 είναι οι advanced ρυθμίσεις για πρόσθήκη βενζίνης. Μην μπερδεύεστε μερικοί. ;)

2. Η πίεση πρέπει να είναι στον πνεύμονα απο 1.25 ως 1.35. Όχι 1 bar με 1.20, συνήθως τόσο είναι πολύ χαμηλή και πιθανώς σε απανωτές απότομες γκαζιές να βαράει pressure low error.

3. Οι χρονισμοί των μπεκ σε βενζίνη και υγραέριο μπορεί να έχουν αρκετές διαφορές και δεν είναι ενδεδειγμένη μέθοδος να προσπαθείς να έχεις παρόμοιες τιμές σε βενζίνη και lpg.

4. Η ρύθμιση πρέπει να γίνεται στο δρόμο. Σε γενικές γραμμές κάνεις autocalibration και μετά με τεστ στο δρόμο αρχίζεις και -συνήθως- φτωχαίνεις το μίγμα μέχρι να βρεις το ιδανικό σημείο (αυτό γιατί συνήθως το auto calibration στο φέρνει με πιο πλούσιο μίγμα απο ότι πρέπει ελαφρώς, για ασφάλεια του μοτέρ). Φυσικά αν το software σου έχει δείκτη διόρθωσης λαμδα (δεν εννοώ AFR ratio) τότε αυτό βοηθάει στην τελική ρύθμιση, αλλά δεν ειναι απαραίτητο. Αν έχεις διαγνωστικό για το αμάξι σου και μπορείς να δεις AFR ratio ταυτόχρονα, τότε η ρύθμιση είναι παιχνιδάκι. Το φέρνεις όσο πιο κοντά μπορείς σε 14.7:1 σε όλο το φάσμα στροφών και τέλος.

5. Όσο για τον ψεκασμό έξτρα βενζίνης, το ότι το software το έχει σαν επιλογή, δεν σημαίνει ότι υποστηρίζεται απο όλα συστήματα. Και εμένα το MED έχει επιλογή για έξτρα βενζίνη, αλλά φυσικά δεν δουλεύει γιατί δεν υποστηρίζεται από το σύστημα μου. Θέλω να πω, επειδή το βλέπεις να υπάρχει σαν επιλογή και μπορείς να το "τσεκάρεις", δεν σημαίνει ότι μπορείς να το έχεις κιόλας. Σε διαφορετική περίπτωση, υποθέτω οτι θα ψεκάζει βενζίνη με βάσει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, που σημαίνει σίγουρα ότι το μίγμα είναι πλούσιο. Σου μπουκώνει το αμάξι, σε απότομο πάτημα του γκαζιού ή στις ψηλές; Ή πάει τζάμι;

Αυτά τα ολίγα τα ξέρω σίγουρα.


Υ.Γ. Γιατί έχει το "leaning in acceleration" στο 100%;;; Θα πρότεινα να το ψάξεις περισσότερο, έχω αμφιβολίες κατά πόσο είναι καλή ιδέα, μπορεί να φτωχαίνει το μίγμα υπερβολικά στις επιταχύνσεις και να έχεις πολύ μεγάλες θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Φυσικά δεν ξέρω το κάθε μοτέρ πως συμπεριφέρεται αλλά γενικά η συγκεκριμένη ρύθμιση μου φαίνεται υπερβολική. Εκτός αν το μίγμα γενικά το έχει ρυθμίσει πολύ πλούσιο και μπουκώνει στις γκαζιές, και το έκανε γι'αυτό. ΑΝ ΤΥΧΟΝ έχει γινει αυτό, είναι λάθος.
Candyman
 
Δημοσιευσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ, 2018 20:23

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Κυρ 07 Απρ, 2019 17:15

Τα μπεκ που φοραει ειναι τα κλασικα τετραγωνα μαυρα του κιτ της λοβατο.
Η πιεση του πνευμονα ειναι χαμηλη μηπως επειδη τη στιγμη που τραβηξα τις φωτο το αμαξι το εχω στο ρελαντι?και δεν απαιτειται παραπανω πιεση?
Στην καρτελα της διαγνωσης δεν εχω κανενα κωδικο βλαβης,το αμαξι παει αψογα.
Απ οτι καταλαβα,περα απο καποιες βασικες ρυθμισεις,τελικα "ολα ειναι στο αυτοματο" και για να προγραμματισεις σωστα,θελει wideband (αφου δεν εχω obd2 για ελεγχο τριμς,ουτε και το κιτ εχει καλωδιωση για να διασυνδεθει με τον λ απευθειας).Αν μπορει να μας "μεταφρασει" κάποιος εγκαταστατης πως δουλευει και τι επηρεαζει η καθε ρυθμιση...θα ρωτησω και τον εγκαταστατη μου.
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 08 Απρ, 2019 01:08

τα τρεγανωνα ειναι τα lovato j οποτε κατι εχεις λαθος.....
αν δεν υπαρχει wideband τοτε στην χειροτερη πρεπει να μην εχεις μεταβοληστ μς της βενζινας κατα την αλλαγη βενζινα αεριο που σημαινει ιτι εχεις αρχικα σωστο καυσιμο
επισης τοποθετοντας εναν μετρητη θερμοκρασιας καυσαεριων ανετα μπορεις ναδεις τα καυσαερια και να δεις φτωχα η πλουσια μιγματα
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 685
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Ρυθμίσεις και διάγνωση με το λογισμικό της LOVATO.

Δημοσίευσηαπό fastmidis » Δευτ 08 Απρ, 2019 07:05

Τα μπεκ ειναι σωστα επιλεγμενα,ειναι τα ΕΡ.
fastmidis
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Παρ 15 Δεκ, 2017 17:03


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες