Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέση

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέση

Δημοσίευσηαπό profitiss » Κυρ 31 Μαρ, 2019 15:03

Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιγραφικός μπορώ, χωρίς να σας κουράσω.

Αυτοκίνητο freelander, 1800cc 117hp με σύστημα υγραερίου brc.

Από όταν τοποθετήθηκε είχα 2 θέματα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1) Κατά το πάτημα του γκαζιού από την θέση 0 (ΜΗΔΕΝ), (δηλ την θέση που βρίσκεται το πετάλ γκαζιού όταν δεν το πατάμε), κάνει ένα στιγμιαίο κόμπιασμα, που δημιουργεί σοβαρό λειτουργικό πρόβλημα, καθώς το αυτοκίνητο κάνει ένα ΓΚΝΤΟΥΠ από το κόψιμο και το απότομο δόσιμο κατόπιν, το οποίο τραντάζει όλο το αυτοκίνητο και ήδη έχω κόψει 2 βάσεις μηχανής.

ΕΥΤΥΧΩΣ αυτό το πρόβλημα το αποφεύγω στις περισσότερες φορές, επειδή έχω βρει τον τρόπο να πατάω το γκάζι από το σημείο 0, πολύ απαλά και προοδευτικά και έτσι το κόμπιασμα δεν συμβαίνει. Αυτό είναι πολύ κουραστικό βέβαια και δεν πετυχαίνει πάντα, γιατί ειδικά μέσα στην πόλη με το σταμάτα-ξεκίνα, πολλές φορές χρειάζεται να αφήσω και να πατήσω γκάζι γρήγορα.
Επίσης αν δώσω το αυτοκίνητο σε κάποιον, δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει να το "βρει" ακόμα και να του εξηγήσω, επειδή χρειάζεται αρκετή εξοικίωση για να το καταφέρεις.

ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ότι το πρόβλημα συμβαίνει μόνο στην λειτουργία με αέριο. Στην λειτουργία βενζίνης όλα είναι οκ.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ 2) Κατά το γρήγορο πάτημα του γκαζιού στην πορεία, όπως πχ όταν κάνουμε προσπέραση, το αυτοκίνητο κομπιάζει και κάνει κάτι σαν μπερδέματα.

ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ότι το πρόβλημα συμβαίνει μόνο στην λειτουργία με αέριο. Στην λειτουργία βενζίνης όλα είναι οκ.

Ποιά είναι η εξέλιξη του 2 τώρα.
Πήγα συνεργείο και μου πρότειναν να αλλάξω μπουζί, επειδή χρειάζεται περισσότερο ρεύμα μου είπαν (και ισχύει φυσικά), στην καύση αερίου.
Έβαλα τα ειδικά μπουζί ιριδίου και με αυτά λύθηκε το πρόβλημα Νο2.

Το πρόβλημα Νο1 συνεχίζεται.
Η κατάσταση αυτή τη στιγμή όμως χειροτέρεψε. Πλέον το κόμπιασμα του προβλήματος 1, το κάνει και στην λειτουργία με βενζίνα.
Ε
Πίσης το αμάξι έχει αρκετά ασταθές ρελαντί, σε σημείο που σβήνει όταν κινούμαστε στην πόλη και σταματάμε στο φανάρι για παράδειγμα. ΑΚΟΜΑ όμως κι όταν το ρελαντί είναι σταθερό χωρίς σκαμπανευάσματα που το πάνε για σβήσιμο, νιώθεις το αμάξι να κουνιέται από ρεταρίσμα και ο δείκτης στροφών παίζει ελάχιστα 50 στροφές περίπου, αλλά παίζει.
ΑΥΤΑ δεν τα έκανε το αυτοκίνητο για να προλάβω κάποιους που πιθανόν το θεωρήσουν φυσιολογικό.
Η κατάσταση χειροτερεύει και το ρελαντί σε οδήγηση μες στην πόλη είναι δύσκολο να κρατηθεί.

Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά?
Το αέριο είναι brc και είπα στον μάστορα να το ρυθμίσει, και μου είπε δεν ρυθμίζονται αυτά, είναι αυτορυθμιζόμενα.

Ακούω γνώμες, εμπειρίες σε ίδια συμπτώματα και συμβουλές.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ παιδιά να μην ξεφύγει το θέμα και να μην πάει η συζήτηση αλλού.
Ανέφερα 2 συγκεκριμένα προβλήματα, το 2ο λύθηκε.
Οπότε ας συζητήσουμε αποκλειστικά για το 1ο πρόβλημα που περιγράφω.
Θα απαντήσω σε όλους μόλις διαβάζω τα μηνύματα και σε όλα όσα μου γράψουν ή ζητήσουν επιπλέον πληροφορίες.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
profitiss
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 31 Μαρ, 2019 14:30

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 31 Μαρ, 2019 16:40

Εμένα μου φαίνεται σαν πρόβλημα των μπεκ του αερίου. Κάνε τους έναν καθαρισμό με υπερήχους και βλέπεις.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 771
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό profitiss » Κυρ 31 Μαρ, 2019 17:04

labros έγραψε:Εμένα μου φαίνεται σαν πρόβλημα των μπεκ του αερίου. Κάνε τους έναν καθαρισμό με υπερήχους και βλέπεις.

Μα το κάνει και στην βενζίνα πλέον.
Δηλαδή ξεκίνησε να το κάνει αρχικά μόνο στο αέριο. Επιπλέον ξεκίνησε και το ασταθές ρελαντί.
Στην βενζίνα μια χαρά, και το ρελαντί μια χαρά.
Με τον καιρό άρχισε να το κάνει και στην βενζίνα, ΚΑΙ το κόμπιασμα κατά το πάτημα από τη θέση 0 και την αστάθεια ρελαντί.
Λογικά σκεφτόμενος, δεν θα πρέπει να είναι κάτι που αφορά το κάυσιμο του αερίου ή της βενζίνης.
Ξεκίνησε κάνοντας το στο αέριο και εν συνεχεία μετα από πολύ καιρό, το κάνει και στην βενζίνα.΄
Επιπλέον το πρόβληγμα υπάρχει από την 1η μέρα που τοποθετήθηκε το σύστημα υγραερίου. Οπότε τα μπεκ ήταν καινούρια.
profitiss
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 31 Μαρ, 2019 14:30

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 31 Μαρ, 2019 18:05

Το χάρτη υγραερίου το έχετε ρυθμίσει στο δρόμο ;
Ποια μπεκ υγραερίου φοράς γιατί η Brc το πάει βάσει χρώματος από όσο έχω διαβάσει. Είναι τα σωστά για τη ιπποδυναμη του οχήματος σου ;
Επιπλέον αφού γράφεις ότι σου το δημιουργεί και με τη βενζίνη πρέπει πρώτα λυθεί στη βενζίνη.
Πολλαπλασιαστές τους έχεις αλλάξει ;
Επιπλέον έχεις δει μήπως από κάποιο κολλαρο παίρνει αέρα ;
Η πεταλούδα γκαζιού μήπως είναι ηλεκτρονική;
Γιατί από όσο ξέρω οι ηλεκτρονικές χρειάζονται ρύθμιση μετά από καθαρισμό;
Τη έχεις καθαρίσει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 876
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό profitiss » Κυρ 31 Μαρ, 2019 19:37

meletis έγραψε:Το χάρτη υγραερίου το έχετε ρυθμίσει στο δρόμο ;
Ποια μπεκ υγραερίου φοράς γιατί η Brc το πάει βάσει χρώματος από όσο έχω διαβάσει. Είναι τα σωστά για τη ιπποδυναμη του οχήματος σου ;
Επιπλέον αφού γράφεις ότι σου το δημιουργεί και με τη βενζίνη πρέπει πρώτα λυθεί στη βενζίνη.
Πολλαπλασιαστές τους έχεις αλλάξει ;
Επιπλέον έχεις δει μήπως από κάποιο κολλαρο παίρνει αέρα ;
Η πεταλούδα γκαζιού μήπως είναι ηλεκτρονική;
Γιατί από όσο ξέρω οι ηλεκτρονικές χρειάζονται ρύθμιση μετά από καθαρισμό;
Τη έχεις καθαρίσει;

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Χάρτη δεν ξέρω αν ρύθμισε ο αρχικός εγκαταστάτης μου όταν το έβαλε. Δεν ήμουν παρόν οπότε δεν ξέρω. Αλλά με ποια λογική να είναι χάρτης, 1) τη στιγμή που αρχικά το έκανε μόνο στο αέριο και τώρα το κάνει και στην βενζίνα και 2) τη στιγμή που το σύστημα είναι αυτορυθμιζόμενο?
Τα μπεκ είναι τα σωστά.
Τι εννοείς πρώτα να λυθεί στην βενζίνη? Εμένα μου φαίνεται ότι αν λυθεί θα λυθεί και για βενζίνη και για αέριο, μιας και όπως φαίνεται είναι κάτι ανεξάρτητο από αυτά τα 2, όπως τα ρεύματα ας πούμε. Δική μου υπόθεση αυτή, με τα δεδομένα που έχουμε.
Κολάρα μια χαρα.
Η πεταλούδα δεν είναι ηλεκτρονική, χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος και έχει καθαριστεί στο συνεργείο.
profitiss
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 31 Μαρ, 2019 14:30

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Δευτ 01 Απρ, 2019 09:46

Καλημέρα καλό μήνα.
Το αυτορυθμιζόμενο που σου είπε ο εγκαταστάτης σου είναι το autocalibration.
Καμία εγκατάσταση δεν γίνεται μόνο με autocalibration. Οι ρυθμίσεις ανάφλεξης/τροφοδοσίας χρειάζεται να γίνουν χειροκίνητα σε πορεία στον δρόμο, όπως σου ανέφερε ο Μελέτης, και στις περισσότερες δυνατές συνθήκες φορτίου του κινητήρα.
Με όλο τον σεβασμό ο εγκαταστάτης, αν ισχύει αυτή η κουβέντα που μεταφέρεις, δεν είναι σωστός επαγγελματίας.
Προσωπικά θα πρότεινα να ψαχτείς σε 2ο εγκαταστάτη, κάποιον που να στον συστήσουν άνθρωποι που έχουν εγκαταστήσει αέριο για τουλάχιστον 20.000-30.000 χλμ.
Πολύ χονδρικά μου φαίνεται θέμα ρυθμίσεων ή/και κακής εγκατάστασης.
Για την ιστορία το αυτοκίνητο μου (Fiat Bravo 1.2) φοράει τα απλά μονάκιδα NGK μπουζί της μάνας του, δίχως προβλήματα μετά από 17.000+ χλμ. Με επίμονη επισήμανση από τον εγκαταστάτη μου να μην βάλω μπουζί διπλής ή τριπλής ακίδας ή τα ακριβότερα ιριδίου.

profitiss έγραψε:Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιγραφικός μπορώ, χωρίς να σας κουράσω.



Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά?
Το αέριο είναι brc και είπα στον μάστορα να το ρυθμίσει, και μου είπε δεν ρυθμίζονται αυτά, είναι αυτορυθμιζόμενα.

Ακούω γνώμες, εμπειρίες σε ίδια συμπτώματα και συμβουλές.

Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast δίχως λαδόξιδα, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
10.20 l/100 χλμ
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό profitiss » Δευτ 01 Απρ, 2019 13:19

NIKOSP έγραψε:Καλημέρα καλό μήνα.
Το αυτορυθμιζόμενο που σου είπε ο εγκαταστάτης σου είναι το autocalibration.
Καμία εγκατάσταση δεν γίνεται μόνο με autocalibration. Οι ρυθμίσεις ανάφλεξης/τροφοδοσίας χρειάζεται να γίνουν χειροκίνητα σε πορεία στον δρόμο, όπως σου ανέφερε ο Μελέτης, και στις περισσότερες δυνατές συνθήκες φορτίου του κινητήρα.
Με όλο τον σεβασμό ο εγκαταστάτης, αν ισχύει αυτή η κουβέντα που μεταφέρεις, δεν είναι σωστός επαγγελματίας.
Προσωπικά θα πρότεινα να ψαχτείς σε 2ο εγκαταστάτη, κάποιον που να στον συστήσουν άνθρωποι που έχουν εγκαταστήσει αέριο για τουλάχιστον 20.000-30.000 χλμ.
Πολύ χονδρικά μου φαίνεται θέμα ρυθμίσεων ή/και κακής εγκατάστασης.
Για την ιστορία το αυτοκίνητο μου (Fiat Bravo 1.2) φοράει τα απλά μονάκιδα NGK μπουζί της μάνας του, δίχως προβλήματα μετά από 17.000+ χλμ. Με επίμονη επισήμανση από τον εγκαταστάτη μου να μην βάλω μπουζί διπλής ή τριπλής ακίδας ή τα ακριβότερα ιριδίου.

profitiss έγραψε:Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιγραφικός μπορώ, χωρίς να σας κουράσω.

Τι μπορεί να είναι ρε παιδιά?
Το αέριο είναι brc και είπα στον μάστορα να το ρυθμίσει, και μου είπε δεν ρυθμίζονται αυτά, είναι αυτορυθμιζόμενα.

Ακούω γνώμες, εμπειρίες σε ίδια συμπτώματα και συμβουλές.


καλημέρα φίλε.
δεν ξέρω καν τι σημαίνει autocalibration.
Από την προσωπική μου πείρα ξέρω ότι είναι το 3ο αυτοκίνητο με αέριο brc και στα προηγούμενα 2, δεν είχαν κάνει κάτι με χάρτες στην πορεία. Απ ότι κατάλαβα κάνεις πορεία με τον laptop για καμμιά 50ριά χιλιόμετρα. Αυτό δεν έγινε ποτέ σε εμένα. Τα άλλα 2 αυτοκίνητα παρόλα αυτα ήταν μια χαρά.
Αν για σένα σημαίνει θέμα ρυθμίσεων η εγκατάστασης, τότε πως εξηγείς ότι αρχικά και για πολύ καιρό το έκανε μόνο στο αέριο και μετά από πολύ καιρό και στην βενζίνα πλέον?
Κι εγώ στα άλλα 2 αυτοκίνητα απλά μπουζί φορούσα. Αυτό δεν σημαίνει κάτι. Και σουπερ να βάλεις στο αυτοκίνητό σου θα πηγαίνει μια χαρά και ακόμα καλύτερα κιόλας. Τι σημαίνει αυτό? Ότι αφού κινείται το αμαξι είναι οκ?
profitiss
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 31 Μαρ, 2019 14:30

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 01 Απρ, 2019 16:50

Όταν εννοείς αυτορυθμιζόμενο μήπως εννοείς οτί σου το έχει συνδέσει στην θύρα Obd του αμαξιού τον εγκέφαλο υγραερίου;
Επειδή αναφέρεις οτι στην αρχή στο έκανε μόνο στο υγραέριο , να ξέρεις πρακτικά όταν βγάζουμε το αμάξι στο δρόμο φέρνουμε το χάρτη υγραερίου όσο πιο κοντά στο χάρτη βενζίνης .
Αρκετοί κάνουν στατική ρύθμιση του υγραερίου κάτι που δέν είναι σωστό .
Τώρα γιατί στο παρουσιάζει και στην βενζίνη δεν το γνωρίζω .
Ο μηχανικός τι σου έχει πεί ;
Επίσης έχεις κάνει έλεγχο στα long term fuel trim και short term για να δείς εάν το μείγμα φτωχό ή πλούσιο μέσω ενός διαγνωστικού ;'
Τόσο στην βενζίνη όσο και στο υγραέριο;
Μήπως σου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής;
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 876
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό profitiss » Δευτ 01 Απρ, 2019 17:26

meletis έγραψε:Όταν εννοείς αυτορυθμιζόμενο μήπως εννοείς οτί σου το έχει συνδέσει στην θύρα Obd του αμαξιού τον εγκέφαλο υγραερίου;
Επειδή αναφέρεις οτι στην αρχή στο έκανε μόνο στο υγραέριο , να ξέρεις πρακτικά όταν βγάζουμε το αμάξι στο δρόμο φέρνουμε το χάρτη υγραερίου όσο πιο κοντά στο χάρτη βενζίνης .
Αρκετοί κάνουν στατική ρύθμιση του υγραερίου κάτι που δέν είναι σωστό .
Τώρα γιατί στο παρουσιάζει και στην βενζίνη δεν το γνωρίζω .
Ο μηχανικός τι σου έχει πεί ;
Επίσης έχεις κάνει έλεγχο στα long term fuel trim και short term για να δείς εάν το μείγμα φτωχό ή πλούσιο μέσω ενός διαγνωστικού ;'
Τόσο στην βενζίνη όσο και στο υγραέριο;
Μήπως σου ανάβει το λαμπάκι της μηχανής;

Δεν το γνωρίζω αυτό περί σύνδεσης obd
Δεν θα αντίλεγα ότι είναι ο χάρτης και θέμα ρύθμισης, αν το πρόβλημα υπήρχε μόνο στο υγραέριο.
Επίσης όπως γράφω το πρόβλημα 2 λύθηκε με μπουζί. Οπότε ΡΕΥΜΑ.
Έτσι και εφόσον ξεκίνησε με αέριο και πέρασε στην βενζίνη, σκέφτομαι μήπως είναι θέμα ρεύματος, το οποίο ξεκίνησε να είναι εμφανές στο αέριο, το οποίο χρειάζεται περισσότερο ρεύμα και σιγά σιγά χειροτέρεψε το πρόβλημα (όπου και αν βρίσκεται αυτό) και φάνηκε και στην βενζίνα.
Ο μηχανικός πιθανολογεί ρεύματα, αλλά π΄ρεπει να αλλάξω μπουζοκαλώδια, αν δεν είναι πολλαπλασιαστές, αν δεν είναι αλλο και άλλο και φοβάμαι μην πληρώσω ένα σωρό λεφτά και στο τέλος δεν γίνει και τίποτα. Γι αυτό ρωτάω εδώ, μήπως είχε κάποιος το ίδιο ακριβώς ή κάποιος έχει τις απαραίτητες γνώσεις να συνδιάσει τα δεδομένα που δίβω, ώστε να πιθανολογήσει κάπου αιτιολογημένα.
long fuel κτλ που λες δεν τα γνωρίζω.
Πάντως ο αεριατζής που πηγαίνω είναι πολύ καλός από μαρτυρίες πολλών ανθρώπων και από προσωπική εμπειρία σχημάτισα την εντύπωση ενός υπέυθυνου, τακτικού και υπομονετικοού ανθρώπου.
Λαμπάκι μηχανής δεν ανάβει.
profitiss
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Κυρ 31 Μαρ, 2019 14:30

Re: Στιγμιαίο Κόμπιασμα κατά το πάτημα γκαζιού από αρχική θέ

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 01 Απρ, 2019 23:59

Ρεύματα είναι . Άλλαξε πολλαπλασιαστές και μπουζοκαλωδια. Είναι αναλώσιμα αυτά.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1365
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 33 επισκέπτες