Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Volvo V40 1.6 T3/T4

Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό devils » Σάβ 02 Φεβ, 2019 13:21

καλημερα, καλημερα...

Μετα απο 3,5 χρονια και 60.000χλμ με συστημα υγραεριου επανερχομαι για να ζητησω και παλι τις χρησιμες συμβουλες σας...
Σκεφτομαι να παρω ενα volvo V40 βενζινη Τ3 ή Τ4..αυτο εχει 1,5 μοτερ με τουρμπο αλλα ξερω οτι εχει αμεσο ψεκασμο και οχι ψεκασμο πολλαπλων σημειων οπως τα πιο παλια αμαξια...
εχω ακουσει οτι στον αμεσο ψεκασμο δεν μπαινει με μεγαλη επιτυχια υγραεριο...

Να σημειωσω οτι εχω ενα toyota auris 1.6 με dual vvti και εχω εγκαταστησει brc plug and drive τον Ιουλιο του 2015 με μεγαλη επιτυχια (εγκαταστατης Γεραντιδης στην Θεσσαλονικη)...

οι προβληματισμοι μου ειναι οι εξης:
1ον αν μπορει να μπει συστημα υγραεριου στο volvo με την ιδια επιτυχια που εχω τωρα στο auris..δλδ χωρις κοψιματα, χωρις βλαβες, χωρις γενικοτερα τρεξιματα...απο την πρωτη μερα ειμαι τελειως ξεγνοιαστος και πηγαινω μονο για τα τυπικα σερβις των 15.000...
2ον αν συμφερει να μπει το ιδιο συστημα..δλδ να το ξηλωσω απο το auris και να το πουλησω χωρις lpg και μετα να μπει στο volvo...
(ο εγκαταστατης μου ειπε οτι δεν συμφερει γιατι εχει και εργατικα πολλα και τρεξιμο στο υπουργειο για αλλαγη της αδειας καθως και περασμα ΚΤΕΟ ξανα)..

γενικα η συμβουλη του ηταν να το δωσω κατι τις παραπανω και να βαλω ενα καινουργιο συστημα στο αμαξι που θα αγοραστει..

οσο για το volvo μου ειπε οτι θελει τον κωδικο του μοτερ για να δει κατα ποσο ειναι συμβατο... (VEP4)

Στα ιδια λεφτα με το volvo (περιπου στα 13000€) ειναι και το honda civic του 2013 με το 1,3 μοτερ με τα 100 αλογα που εχει ψεκασμο πολλαπλων σημειων και προφανεστατα μπαινει υγραεριο...
ΑΛΛΑ...
λογω των λιγων κυβικων και των λιγων αλογων μηπως θα καιει παραπανω απο το auris που εχω ηδη τωρα και θα ειναι αδικος κοπος να αγοραστει?

ο λογος που θελω να πουλησω το auris ειναι καθαρα αναβαθμισης..δλδ λιγο πιο νεο αμαξι, με περισσοτερη ασφαλεια, και ισως καλυτερη καταναλωση λογω πιο τεχνολογικα προηγμενου μοτερ...

τι να κανω? να κατσω στα αυγα μου και να μην το πουλησω? να το πουλησω και μετα να ψαχτω με κατι πιο δυνατο αλλα αμφιβολο οπως το volvo ή να παω σε downgrade οπως το civic και να ρισκαρω σε ταξιδι φορτωμενος να το πιεζω και να καιει περισσοτερα απο το υπαρχον?

ευχαριστω προκαταβολικα...
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό johng » Σάβ 02 Φεβ, 2019 19:49

To civic 1,3 100 hp ειναι ψοφιμι (φορτωμενο αστα να πανε). Βαρύ σασί, λίγα κυβικά.

Για μένα κρατα το Toyota που ειναι απροβληματιστο οπως λές και άσε τις ζαριές με τα volvo/turbo/direct inj/lpg
johng
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 02 Φεβ, 2019 21:44

Ποιο civic το FN1 ;
Για τα Volvo έχω διαβάσει και εδώ στη κοινότητα ότι είναι ευαίσθητα , δεν το γνωρίζω εαν το V40 είναι τόσο ευαίσθητο όσο το S40 ή S60
Στο Toyota έχεις κάνει έλεγχο διακενων των βαλβίδων ;
Εάν δεν κάνω λάθος είναι με καπελωτα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
130.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 876
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό devils » Σάβ 02 Φεβ, 2019 22:33

johng έγραψε:To civic 1,3 100 hp ειναι ψοφιμι (φορτωμενο αστα να πανε). Βαρύ σασί, λίγα κυβικά.

Για μένα κρατα το Toyota που ειναι απροβληματιστο οπως λές και άσε τις ζαριές με τα volvo/turbo/direct inj/lpg



σεβαστη η αποψη να κρατησω το toyota...απο την στιγμη που δεν εχω κανενα θεμα, ειναι οντως καπως οξυμωρο καθοτι "ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει"...
απο την αλλη σκεφτομουν οτι οσο περναει ο καιρος παλιωνει και σαφεστατα δεν ειναι το ασφαλεστερο αμαξι με 4 αεροσακους κλπ...
συν το γεγονος οτι κραταει μια πολυ καλη μεταπωλητικη και μπορω να το δωσω σχεδον στα λεφτα που το πηρα μετα απο 5 χρονια, με βαζει σε σκεψεις...
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό devils » Σάβ 02 Φεβ, 2019 22:41

meletis έγραψε:Ποιο civic το FN1 ;
Για τα Volvo έχω διαβάσει και εδώ στη κοινότητα ότι είναι ευαίσθητα , δεν το γνωρίζω εαν το V40 είναι τόσο ευαίσθητο όσο το S40 ή S60
Στο Toyota έχεις κάνει έλεγχο διακενων των βαλβίδων ;
Εάν δεν κάνω λάθος είναι με καπελωτα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



οχι το FN1, το ακριβως επομενο μοντελο...ουσιαστικα το 9ης γενιας 2012-2016 (δεν εχει πολλες αγγελιες το car)...καποιοι το λενε 1,4 αλλα ουσιαστικα ειναι 1,339 με 100 αλογα...

οι βαλβιδες του toyota απ'οσο ξερω ειναι μια χαρα...εχω κανει ελεγχο..ειναι μεσα στα πλαισια...ολα γινονται μεσα στα κλασικα πλαισια του service και λιγο νωριτερα λογω του αεριου...δλδ λαδια καθε 6000χλμ, μπουζι ιριδιου καθε 40000 και γενικα το αμαξι δεν το εχω παει πανω απο 120χλμ/ωρα οσο λειτουργει το αεριο...
devils
 
Δημοσιευσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιουν, 2015 15:53

Re: Volvo V40 1.6 T3/T4

Δημοσίευσηαπό ili77 » Σάβ 13 Ιούλ, 2019 16:50

Να σε ρωτήσω για το Auris τι κατανάλωση έχεις; και υγραέριο και βενζινα. Ο Dual vvti είναι όντως πιο δυνατός από τον απλό vvti; έχεις βάλει και παράλληλο ψεκασμό βενζινας για λίπανση; ρωτάει γιατί μάλλον θα πάρω κι εγώ ένα του 2009. Τέλος αν γνωρίζεις σε σχέση με το 6ταχυτο valvematic πιο είναι πιο αξιόπιστο από πλευράς κινητήρα.
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ili77
 
Δημοσιευσεις: 58
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ, 2011 15:13


Επιστροφή στο Volvo

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες