Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό johng » Πέμ 31 Ιαν, 2019 12:39

Labro, σίγουρα παίζουν ρόλο και τα μείγματα στο κρύο , στα turbo μοτέρ με υψηλές πιέσεις στην εισαγωγή τους (με πρόγραμμα, overboost κτλ)
johng
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 31 Ιαν, 2019 13:19

johng έγραψε:Labro, σίγουρα παίζουν ρόλο και τα μείγματα στο κρύο , στα turbo μοτέρ με υψηλές πιέσεις στην εισαγωγή τους (με πρόγραμμα, overboost κτλ)


Με την ίδια λογική όποτε ένα βενζινοκίνητο άλλαζε βενζινάδικο άρα και μείγμα (χωρίς να μιλάω για νοθεία) θα ήθελε νέες ρυθμίσεις στον εγκέφαλό του. Γιατί η διακύμανση του μείγματος της βενζίνης είναι πολύ μεγαλύτερη και ανάλογη της προέλευσης του αργού πετρελαίου. Στο θέμα μείγμα δε με πείθουν οι εγκαταστάτες. Θα πρέπει το αυτοκίνητο να λειτουργεί σωστά με αυτές τις αναλογίες μειγμάτων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά και όχι αν πάμε από 80-20 σε 85-15 βουτάνιο - προπάνιο να θέλουμε άλλη ρύθμιση.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 731
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Πέμ 31 Ιαν, 2019 18:11

εδώ που τα λέμε όμως το αυτοκίνητό σου δεν είναι και ...κλασσική περίπτωση υγραεριοκίνητου! 250 αλογα turbo και υγραεριοκίνηση σε πάτημα με 1.3 bar είναι συνθήκες εξεζητημένες που τεστάρονται συστήματα, μηχανικοί και εγκαταστάτες στα όριά τους και πολύ πιθανόν να ..κοβονται στο τέστ! Παντως δεν ειναι καλό να μένει απο καυσιμο στο πάτημα, αν και οι κινητήρες αυτοι ειναι σκυλιά.
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό Candyman » Πέμ 31 Ιαν, 2019 19:07

Συγνώμη να κάνω μια χαζή ερώτηση; Το αμάξι έχει μπει σε διαγνωστικό έτσι; Συγκεκριμένα τι error βγάζει και γυρνάει σε βενζίνη;
Τι πάει να πει "μένει η σωλήνα χωρίς αέριο", τι μαστορο-ατάκες είναι αυτές;
Candyman
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ 29 Δεκ, 2018 20:23

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό johng » Παρ 01 Φεβ, 2019 10:59

Και η βενζίνη όταν δεν είναι καλή (π.χ. χαμηλά οκτάνια) ένα βενζινοκίνητο turbo δεν λειτουργεί σωστά(πόσο μάλλον όταν έχει υποστεί μετατροπή). Φταίει το εργοστάσιο ή ο μηχανικός που έκανε την μετατροπή?
johng
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Παρ 01 Φεβ, 2019 17:28

Προφανώς το πρόβλημα πρέπει να το λύσει ο μηχανικός που έκανε την μετατροπή. Χωρίς να είμαι ειδικός, αν δεν προλαβαίνει να γεμίσει ο πνεύμονας, πρέπει να βρεθεί τι περιορίζει την παροχή.
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 01 Φεβ, 2019 21:56

Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1287
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 02 Φεβ, 2019 11:54

gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Έστω ότι το μείγμα είναι σκέτο βουτάνιο δηλαδή το χειρότερο (κάτι που δε γίνεται). Η πίεσή του είναι μεγαλύτερη από 2 bar. Η πίεση που δουλεύει ο δικός μου τουλάχιστον πνεύμονας είναι 1,2 bar στην αέρια μορφή. ακόμα και έτσι φτάνει για να μπει στα μπέκ. Τα υπόλοιπα ας τα λύσουν οι εγκαταστάτες που όλα τα φορτώνουν στα μείγματα. Και επιπλέον με το κακό μείγμα θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα που το βάζουν να έχουν παρόμοιο πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 731
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Σάβ 02 Φεβ, 2019 12:28

labros έγραψε:
gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Έστω ότι το μείγμα είναι σκέτο βουτάνιο δηλαδή το χειρότερο (κάτι που δε γίνεται). Η πίεσή του είναι μεγαλύτερη από 2 bar. Η πίεση που δουλεύει ο δικός μου τουλάχιστον πνεύμονας είναι 1,2 bar στην αέρια μορφή. ακόμα και έτσι φτάνει για να μπει στα μπέκ. Τα υπόλοιπα ας τα λύσουν οι εγκαταστάτες που όλα τα φορτώνουν στα μείγματα. Και επιπλέον με το κακό μείγμα θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα που το βάζουν να έχουν παρόμοιο πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει.
Δεν έχει ούτε 2 bar ένα μίγμα με 80 βουτάνιο 20 προπάνιο στους 5 βαθμούς και κάτω. Είναι σαν να λες βάζω βενζίνη με νερό στο αμάξι ας κόψουν το κεφάλι τους να το κάνουν να δουλέψει. Το μίγμα δεν λέμε ότι είναι κακό, απλά είναι ακατάλληλο για τη θερμοκρασία αυτη και δεν υπάρχει επαρκής παροχή.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εικόνα
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1287
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Με πεταει σε βενζινη σε πατημα

Δημοσίευσηαπό johng » Σάβ 02 Φεβ, 2019 13:20

Labro, μην συγκρινεις το δικο σου αμαξι με ενα πουσαρισμενο turbo που στο πατημα μπορει να θελει κοντα στα 2,5 bar στην εισαγωγη. Που θα τα βρει στο κρυο με ενα μειγμα 80/20?
Συμφωνω με gazakia
johng
 
Δημοσιευσεις: 31
Εγγραφή: Πέμ 28 Σεπ, 2017 09:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες