Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

"Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίου

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

"Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίου

Δημοσίευσηαπό parrys » Κυρ 06 Ιαν, 2019 14:19

Καλημέρα, Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά :D !
Είμαι κάτοχος ενός Toyota Auris του 2011, 1.33,Dual VVT-I, 101hp, στο οποίο έχω εγκαταστήσει σύστημα υγραερίου με τα κάτωθι χαρακτηριστικά:
Μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου(εγκέφαλος αερίου): KME NEVO
Εξαερωτής (Πνέυμονας): Autogas Italia
Πολλαπλή βαλβίδα: Torreli
Μπεκιέρα: Hana
Λοιπόν, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα, κάθε φορά που γυρνάει από την βενζίνη στο αέριο, η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, είναι κάτω των 4-5 βαθμών κελσίου και οι στροφές του κινητήρα κάτω των 1500-2000, το αυτοκίνητο σβήνει, διαφορετικά κάνει ένα ελαφρύ ¨σκοτσάρισμα¨ διάρκειας ενός με δύο δευτερολέπτων και λειτουργεί κανονικά στο αέριο. Από μερίας μου έχω κάνει τις εξής ενέργειες:

1). άφησα την δεξαμενή του αερίου να αδειάσει τελείως προτού ξαναγεμίσω ούτως ώστε να εξαλείψω τελέιως την περίπτωση φτωχού μείγματος αερίου.
2). Ρύθμισα την θερμοκρασία μετάβασης από την βενζίνη σε αέριο του οχήματος από τους 30 στους 45 βαθμούς. (πραγματοποιήθηκε μέσω διαγνωστικού καλωδίου το οποίο διατηρώ στην κατοχή μου συνοδευόμενο με το απαραίτητο λογισμικό)

Τέλος παραθέτω ένα βίντεο του εγκαταστάτη αερίου με τις εν δυνάμει ρυθμίσεις τις οποίες μπορώ να πραγματοποιήσω στον εγκέφαλο του αερίου. Ευχαριστώ πολύ!
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CB1JqhYLTo
(θεωρώ ότι η λύση του προβλήματος πρέπει να βρίσκεται μεταξύ του 3:30-4:10)
parrys
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν, 2019 14:11

Re: "Σκοτσάρισμα" η σβήσιμο κατα την εναλλαγή βενζίνης αερίο

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 06 Ιαν, 2019 20:17

Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το ίδιο σύστημα σε αυτοκίνητο accent του 2002. Εμένα βέβαια δε σβήνει αλλά ένα μικρό σκορτσάρισμα αν είμαι στο ρελαντί το νιώθω. Από το πρόγραμμα έχουμε επιλέξει θερμοκρασία αλλαγής βαθμούς, αναμονή από το άνοιγμα της βαλβίδας 10sec και χρόνο μετάβασης από κύλινδρο σε κύλινδρο 2sec. Επίσης γίνεται προθέρμανση των μπεκ κάτω από τους 20 βαθμούς. Το πρόβλημα συμμαζεύτηκε αλλά δε λύθηκε τελείως. Εσύ αφού δεν έχεις πρόβλημα πάνω από τις 1500 μπορείς να επιλέξεις στο πρόγραμμα η αλλαγή να γίνεται πάνω από τις 1500. Αν βρεις κάτι άλλο γράψε μπας και βρούμε λύση.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
125000 LPG
340000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 731
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15


Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες