Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό mlouk » Κυρ 04 Νοέμ, 2018 23:35

Χαιρετίζω το forum και περνάω στο θέμα μου.
Ο πατήρ μου κάτοχος ενός opel zafira opc 2.0 turbo του 2003 ( απείραχτο ). Το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση, έχει 107.000 πραγματικά χιλιόμετρα, οδηγημένο ελάχιστα σε πόλη και περισσότερο σε εθνική και επαρχιακούς δρόμους. Όλα τα σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία , καλοπληρωμένα ,με το βιβλίο του και προφυλαγμένο σε κλειστό γκαράζ. Ο πατήρ αποσύρεται λόγω ηλικίας και κάποιων προβλημάτων υγείας και με ψήνει να το πάρω εγώ αντί να το πουλήσει σε μια αρκετά χαμηλή τιμή.
Εγώ πάλι λόγω κατανάλωσης προβληματίζομαι, αλλά γνωρίζοντας την άψογη κατάσταση του αυτοκινήτου και επειδή το δικό μου ( opel astra 1.4 του 2000 βενζίνη ) έχει πια παλιωσει, το σκέφτομαι. Κάνω γύρω στα10-12.000 χμ. τον χρόνο . Αξίζει το κόστος να βάλω ένα ποιοτικό Κιτ υγραεριοκίνησης και να επωμιστώ και τα επιπλέον έξοδα ( τέλη κυκλοφορίας πάνω από 600 ευρώ , πιο ακριβά ανταλλακτικά, πιθανά θέματα με το υγραέριο κ.α. ) ή να το δώσουμε και να πάει στην ευχή του Θεού...???
mlouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ, 2014 10:19

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 05 Νοέμ, 2018 00:17

Εάν το αμάξι είναι σε καλή κατασταση όπως γράφεις , για εμένα αξίζει να προχωρήσεις στην εγκατάσταση του υγραερίου.
Απλώς να επικεντρωθείς στον εγκατάστατη.
Θα αργήσεις βέβαια στη απόσβεση αλλά από όσο ξέρω τα Opel είναι ανθεκτικά στο υγραέριο.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 680
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 05 Νοέμ, 2018 06:03

Τυχαίνει να έχω το opel vectra 1600 ΧΕ του 2005 με το οποίο έχω κάνει ήδη 136.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 254.00 συνολικά σημειωτέον με απλό σύστημα που δεν ψεκάζει βενζίνη όταν γυρίσει.
Εάν ήταν σαν το δικό μου θα σου έλεγα ΝΑΙ με κλειστά μάτια και θα ήσουν βλάκας αν το έδινες.Από τα πιο φιλικά προς το υγραέριο.

Για το συγκεκριμένο εγώ θα σου έλεγα όχι μην το κάνεις εκτός και το αγαπάς τόσο πολύ και θέλεις να το κρατήσεις ή σου το δίνει τζάμπα ο μπαμπάς.Είναι ένα πολύ καλό και αξιόπιστο αυτοκίνητο αλλά από μόνο του έχει πολλά έξοδα συντήρησης (τέλη κυκλοφορίας - ασφάλεια -καύσιμα γιατί είναι τούρμπο)σχετικά με το οπελάκι που έχεις.Είναι όπως λές τούρμπο άρα πρέπει να πας σε ακριβό σύστημα με παράλληλο ψεκασμό βενζίνης άρα και σε μικρότερο κέρδος στα καύσιμα,άρα και μεγαλύτερο χρόνο για απόσβεση γιατί κάνεις λίγα χιλιόμετρα.

Με λίγα λόγια αν θέλεις να το κρατήσεις κράτα το όπως είναι και μην μπαίνεις σε περιπέτειες με υγραέριο για 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο άρα 2 με 3 χρόνια για να κάνεις απόσβεση ενός καλού κιτ που πρέπει να βάλεις των 1300 ευρώ πάνω κάτω τουλάχιστον.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 136.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1694
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τρί 06 Νοέμ, 2018 00:21

Το δίλημμα έχει τεθεί σε λάθος βάση. Πρέπει να γίνουν διευκρινήσεις.
Η πρώτη: αν το δώσεις, θα πουλήσεις και το δικό σου ώστε να χρησιμοποιήσεις το κεφάλαιο για να αναβαθμίσεις το δικό σου όχημα; Δηλαδή θα πιάσει (ας πούμε) 4 χιλιάρικα το Zafira και 1.5 το Astra και θα πάρεις κάτι άλλο με αυτά τα 5.5; Ή θα τα βάλεις στην τσέπη; Ή θα τα βάλεις προκαταβολή για καινούριο αυτοκίνητο;
Η δεύτερη: τι ανάγκες έχεις σε χώρους; Αν είσαι εργένης, το επταθέσιο είναι υπερβολή. Αν είσαι φρεσκοπαντρεμένος, θα σε βολέψει μελλοντικά.
Η τρίτη: σου χρειάζονται τα επιπλέον γκάζια; Αν τόσο καιρό ήσουν πασάς με τα 90 αλόγατα κι όποτε οδηγούσες του μπαμπά ξενέρωνες ή και τρόμαζες, τότε τι να το κάνεις τώρα;
Αν δεν απαντήσεις μέσα σου στα παραπάνω, δεν μπορείς να πάρεις σοφή απόφαση.

Γενικώς, το Zafira OPC είναι ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο. Έχεις φοβερούς χώρους για οικογενειακό, είναι πολύ γρήγορο και καίει πολύ. Που σημαίνει ότι όταν κάποιος σου χαρίζει ένα και μάλιστα σε τόσο καλή κατάσταση και με τόσα λίγα χιλιόμετρα, πρέπει να έχεις πολύ ισχυρή αυταπάρνηση για να το πουλήσεις. Με τα χιλιόμετρα που έχει και τα χιλιόμετρα που κάνεις εσύ, σε βγάζει άνετα άλλα 15 χρόνια χωρίς σημαντικά έξοδα και βλάβες. Τα προβλεπόμενα. Και τότε πια θα μπορείς να το αποχαιρετήσεις και να πεις ότι το τελευταίο αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που είχες ποτέ, ήταν πραγματικά αξιόλογο. Και να πας να παραγγείλεις ένα όμορφο ηλεκτρικό. (προσωπικά πιστεύω ότι αυτό θα γίνει πολύ πιο σύντομα από τα 15 χρόνια αλλά δε θέλω να προκαλέσω διχογνωμίες και Τρίτο Παγκόσμιο στο φόρουμ).

Στα του υγραερίου τώρα. Εφόσον μιλάμε για ένα μοτέρ σε καλή κατάσταση, το υγραέριο είναι ψωμοτύρι για τους καλούς εγκαταστάτες. Βάζουν σε βελτιωμένα S3 και STi με πολαααά άλογα, το δικό σου δε θα τους προβληματίσει καθόλου. Ένα καλό επώνυμο σύστημα, με ψεκασμούς βενζίνης ανάλογα με το φορτίο, θα αντέξει τα 15 χρόνια (που λέγαμε παραπάνω) χωρίς δράματα. Μίλα με καλούς εγκαταστάτες και θα σε κατευθύνουν ανάλογα. Με τα λεφτά που θα πιάσεις από το Astra, θα βάλεις υγραέριο στο άλλο και θα σου μείνουν και ρέστα για τα τέλη του 2019 (συνυπολογίζοντας ότι θα δώσεις το Astra πριν χρειαστεί να πληρώσεις ΚΑΙ τα δικά του τέλη).

Εκτός αν δε θες αμάξι 15 ετών, δε σε νοιάζουν οι χώροι, ούτε τα γκάζια, οπότε προτιμάς να τα δώσεις και τα δύο και να πας σε κάτι πιο σύγχρονο, είτε καινούριο (με δόσεις) είτε μεταχειρισμένο.

ΥΓ. Αν το Zafira καίει κάτι παραπάνω από 10 λίτρα (όπως λέει εδώ: https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2), αυτό ισοδυναμεί με 16-17 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Αν το δικό σου είναι στα 8, τότε μιλάμε για 12-13 ευρώ. Υπολόγισε ότι ΜΕ το υγραέριο, το Zafira θα έχει πιο χαμηλό κόστος κίνησης από το Astra σου χωρίς υγραέριο.

ΥΓ2. To μόνο που με χαλάει στο Zafira πρώτης γενιάς είναι πως η παθητική του ασφάλεια είναι ελλιπής. Και δε συζητώ για τα σημερινά δεδομένα (εκεί έχει μείνει πολύ πίσω), αλλά ακόμα κι από ανταγωνιστικά μοντέλα της εποχής του. Ας πούμε το επταθέσιο Toyota Corolla Verso του 2005 που έχω εγώ. Μα τι λέω, εδώ είναι χειρότερο ακόμα κι από το Astra σου. Δες και μόνος σου:

https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... fira/15553

https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... stra/15504

https://www.euroncap.com/en/results/toy ... erso/15653
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό mlouk » Πέμ 08 Νοέμ, 2018 16:40

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις σας. Τελικά ο κύβος ερρίφθη... Προχωράω άμεσα σε τοποθέτηση υγραερίου στο zafira .Το αυτοκίνητο είναι super , έχει χώρους ( έχω τετραμελή οικογένεια ) και ελπίζω το υγραέριο κίνησης να έχει χαμηλή τιμή για κάμποσα χρόνια ακόμα...
mlouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ, 2014 10:19

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 08 Νοέμ, 2018 17:13

Αναμένουμε λεπτομερεις καθώς και τι σύστημα θα επιλέξεις.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 680
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό mlouk » Πέμ 08 Νοέμ, 2018 18:48

Είμαι μεταξύ BRC plug and drive και prins... έχουν μια διαφορά στην τιμή, αλλά τα θεωρώ και τα δύο πολύ αξιόπιστα. Κάπου διάβασα ότι το σύστημα της prins είναι ελαφρώς πιο οικονομικό στην κατανάλωση , αλλά γενικά πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι ο μάστορας που θα εγκαταστήσει και θα ρυθμίσει το Κιτ.
Από εγκαταστάτες τώρα ...για brc πιστεύω ότι η LPGAS είναι ένα καλό και αξιόπιστο συνεργείο. Για το prins το ψάχνω ακόμα. Καμία πρόταση ?
mlouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ, 2014 10:19

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 08 Νοέμ, 2018 18:54

mlouk έγραψε:Είμαι μεταξύ BRC plug and drive και prins... έχουν μια διαφορά στην τιμή, αλλά τα θεωρώ και τα δύο πολύ αξιόπιστα. Κάπου διάβασα ότι το σύστημα της prins είναι ελαφρώς πιο οικονομικό στην κατανάλωση , αλλά γενικά πιστεύω ότι το πιο σημαντικό είναι ο μάστορας που θα εγκαταστήσει και θα ρυθμίσει το Κιτ.
Από εγκαταστάτες τώρα ...για brc πιστεύω ότι η LPGAS είναι ένα καλό και αξιόπιστο συνεργείο. Για το prins το ψάχνω ακόμα. Καμία πρόταση ?
Prins από όσο γνωρίζω βάζει ο QGas , είναι μέλος και στην κοινότητα

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 680
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δίλημμα : υγραέριο ή πώληση ?

Δημοσίευσηαπό mlouk » Πέμ 08 Νοέμ, 2018 19:31

Το σύστημα της prins είναι περίπου 250-300 ευρώ ακριβότερο από αυτό της brc. Δεν ξέρω αν αυτή η διαφορά στην τιμή είναι ανάλογη της αξίας των δύο συστημάτων. Και για τα δύο συστήματα πάντως διάβασα πολύ καλά λόγια .
mlouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ, 2014 10:19


Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot], zoispag και 10 επισκέπτες