Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αρνηση Εγγύησης

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό ECOKINISI » Τετ 04 Ιούλ, 2018 22:42

Αγαπητέ φιλε. Άκου να δεις πως εχουν τα πράγματα. Ο νέος και κατα δήλωση του «αποκλειστικός» αντιπρόσωπος εχει χάσει λιγο τον έλεγχο. Ακομα και σε κιτ που εχει πουλήσει σε εμάς στο παρελθόν ζητάει ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος ενώ εχουμε στα χερια μας τιμολόγια αγοράς με τους σειριακούς αριθμούς του κιτ. Μάθε απο ποιον προμηθευτή είχε αγοραστεί το κιτ. Autostrata ή ΣΙΜΕ και μιλά μαζί τους , πιςτευω πως θα σε καλύψουν. Απο την αλλη ειναι απαράδεκτο απο τον συνάδελφο εγκαταστατη του κιτ να μην σε καλύπτει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
ECOΚΙΝΗΣΗ
Πάτα φρένο στη ρύπανση, δώσε γκάζι στην οικονομία

www.ecokinisi.gr
ECOKINISI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 219
Εγγραφή: Πέμ 04 Οκτ, 2012 15:00

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Παρ 06 Ιούλ, 2018 22:48

Candlemass έγραψε:Λοιπόν, με αυτά τα νέα δεδομένα, ίσως δεν είναι παράλογες οι απαντήσεις που πήρες.
Αν έχει κλείσει ο εγκαταστάτης σου, ο μόνος τρόπος να δεί ο αντιπρόσωπος πότε του πούλησε αρχικά το σύστημα είναι το τιμολόγιο, αν έχει κρατήσει τα serial numbers. Αντίστοιχα, η Lovato μπορεί να δεί την ημερομηνία κατασκευής και να σε κάλυπτε αν ήσουν εντός χρονικού ορίου, ακόμα και χωρίς απόδειξη.

Στο δια ταύτα, ίσως έβγαζες άκρη δωρεάν, αν ο μάστορας έχει άκρες/φιλική σχέση με τον αντιπρόσωπο και ήθελε να σε εξυπηρετήσει. Αφού αυτός δε θέλει να ασχοληθεί, μήπως να έβρισκες κάποιον άλλο και να του εξηγούσες την κατάσταση πλήρως, μήπως μπορούσε/ήθελε να ασχοληθεί αυτός (+ να σε κρατήσει σαν πελάτη και για τα service);


Τα Serial Numbers τουλάχιστον από τα κύρια τμήματα τα έχω, και αναγράφονται πάνω σε ένα δελτίο που είναι καρφιτσωμένο με την αρχική απόδειξη εγκατάστασης. Με αυτά έκανα την ονλάιν αίτηση στη λοβάτο που δείχνει εάν το κιτ είναι γνήσιο και βέβαια μου επέστρεψαν ότι όντως είναι γνήσιο. Αυτό όμως δεν λέει και πολλά πράγματα.

Το αυτοκίνητο το έχω πάρει και παραμένω σε εκκρεμότητα στον νέο μάστορα, μέχρι να βρούμε όπως ο ίδιος είπε κάποια πιθανή λύση που θα μας συμφέρει όλους. Στο μεταξύ πετάω τα κέρδη μου από το παράθυρο οδηγώντας με βενζίνη. :lol:


Candlemass έγραψε:Άν δε βρείς άκρη με το παραπάνω, από τις προτάσεις σου εγώ θα άλλαζα μόνο τα μπέκ, ΑΡΚΕΙ το υπόλοιπο σύστημα να λειτουργεί σωστά. Σε άλλον μάστορα εννοείται.


Αυτή θα είναι η τελευταία λύση, αν τελικά δεν κατορθώσω να βρω μια λύση που να με συμφέρει. Βέβαια σκέφτηκα μήπως ανέβαζα λίγο το κασέ να αλλάξω όλο το σύστημα, πλην δεξαμενής και πολυβαλβίδας ώστε να μην χρειαστώ να βρεθώ ξανά στην ανάγκη της λοβάτο και του αντιπρόσωπου της, αν και απομένουν μόνοι λίγες εβδομάδες μέχρι το τέλος της εγγύησης (όχι ότι έχει και κανένα νόημα όπως φαίνεται).


Candlemass έγραψε:Για τι αμάξι πρόκειται και πόσα χλμ έχεις με υγραέριο; Απόσβεση του συστήματος έχει γίνει;

[/quote]

Το αμάξι είναι το Scenic RX4, με τον όχι και τόσο οικονομικό κινητήρα των 2000cc, έχω κάνει περί τις 95.000 χιλιόμετρα με το σύστημα υγραερίου. Το κόστος εγκατάστασης ήταν περίπου 800 ευρώ, οπότε θέλω να πιστεύω ότι αν δεν έχει γίνει ακόμα απόσβεση είμαι πάρα μα πάρα πολύ κοντά. Νομίζω όμως ότι τα έχω καταφέρει. Ποτέ δεν μέτρησα καταναλώσεις ούτε το πιθανό μου κέρδος, ο λόγος που έκανα την εγκατάσταση είναι καθαρά τα χιλιόμετρα που κάνω εκτός (μέχρι και 45.000 / έτος) λόγω της δουλειάς μου.


ECOKINISI έγραψε:Αγαπητέ φιλε. Άκου να δεις πως εχουν τα πράγματα. Ο νέος και κατα δήλωση του «αποκλειστικός» αντιπρόσωπος εχει χάσει λιγο τον έλεγχο. Ακομα και σε κιτ που εχει πουλήσει σε εμάς στο παρελθόν ζητάει ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος ενώ εχουμε στα χερια μας τιμολόγια αγοράς με τους σειριακούς αριθμούς του κιτ. Μάθε απο ποιον προμηθευτή είχε αγοραστεί το κιτ. Autostrata ή ΣΙΜΕ και μιλά μαζί τους , πιςτευω πως θα σε καλύψουν. Απο την αλλη ειναι απαράδεκτο απο τον συνάδελφο εγκαταστατη του κιτ να μην σε καλύπτει.


Νομίζω ότι κάτι μου λέει το Autostrata, θα κοιτάξω μήπως βρω από που προήλθε το σύστημα, αν και φοβάμαι ότι χωρίς αποδεικτικά θα είναι κομμάτι δύσκολο να καταλήξω στον προμηθευτή.

Ο αρχικός εγκαταστάτης του κιτ, δεν υπάρχει πλέον, δεν ξέρω αν μπορώ να κατηγορήσω τον άνθρωπο που πηγαίνω το αυτοκίνητο τώρα στο κομμάτι του ότι δεν θέλει - δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει. Φαντάζομαι ότι όπως ο αντιπρόσωπος δεν θέλει να επωμιστεί το κόστος των μπεκ, έτσι δεν θέλει και το εν λόγω μαγαζί να ρισκάρει κάτι τέτοιο. Δεν γνωρίζω το πραγματικό κόστος της όλης ιστορίας για να μπορώ να πω κατά πόσο συμφέρει να "τρωγόμαστε" για ΧΨ ποσά, όπου ΧΨ το κόστος των μπεκ για προμηθευτή, εγκαταστάτη και πελάτη. Μάλλον θα δοκιμάσω και αλλού, αλλά φοβάμαι ότι οι πιθανότητες είναι λίγες να πετύχω κάτι
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Παρ 06 Ιούλ, 2018 23:39

Αν το Scenic RX4 καίει 12 λίτρα βενζίνης στα 100 χιλιόμετρα, αυτό ισούται με 19 ευρώ. Με το υγραέριο, ας υποθέσουμε ότι καις 11 ευρώ. 8 ευρώ κέρδος κάθε 100 χιλιόμετρα.
Σε 10.000 χιλιόμετρα, είχες αποσβέσει την εγκαταστάτη. Οι υπόλοιπες 85Κ ήταν καθαρό κέρδος.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 134
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Σάβ 07 Ιούλ, 2018 11:30

mitsikoulis έγραψε:
Candlemass έγραψε:Για τι αμάξι πρόκειται και πόσα χλμ έχεις με υγραέριο; Απόσβεση του συστήματος έχει γίνει;



Το αμάξι είναι το Scenic RX4, με τον όχι και τόσο οικονομικό κινητήρα των 2000cc, έχω κάνει περί τις 95.000 χιλιόμετρα με το σύστημα υγραερίου. Το κόστος εγκατάστασης ήταν περίπου 800 ευρώ, οπότε θέλω να πιστεύω ότι αν δεν έχει γίνει ακόμα απόσβεση είμαι πάρα μα πάρα πολύ κοντά. Νομίζω όμως ότι τα έχω καταφέρει. Ποτέ δεν μέτρησα καταναλώσεις ούτε το πιθανό μου κέρδος, ο λόγος που έκανα την εγκατάσταση είναι καθαρά τα χιλιόμετρα που κάνω εκτός (μέχρι και 45.000 / έτος) λόγω της δουλειάς μου.



Γι' αυτό ρώτησα πόσα χλμ έχεις κάνει, παίζει σημαντικό ρόλο στο πώς θα κινηθείς.
Άν έχεις κάνει 95.000 με υγραέριο, το έχεις αποσβέσει 4-5 φορές το σύστημα, οπότε θα μπορούσες να το αλλάξεις και τελείως και να βάλεις κάποιο καινούργιο με καλύτερη υποστήριξη.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Σάβ 07 Ιούλ, 2018 19:16

mitsikoulis έγραψε:Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το σύστημα υγραεριοκίνησης Lovato που έχω τοποθετήσει στο αυτοκινητό μου και συγκεκριμένα με κάποιο/α από τα τέσσερα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας. Μέχρι χθες περίμενα την αντικατάσταση των μπεκ στα πλαίσια της διετούς εγγύησης που έρχεται με το σύστημα.

Το σύστημα έχει αγοραστεί και τοποθετηθεί τον Αύγουστο του 2016, έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα σέρβις (και έλεγχοι με σφραγίδες, εντούτοις ο αντιπρόσωπος αρνείται να μας περάσει τα μπεκ σε εγγύηση διότι λέει ότι έχουν ημερομηνία κατασκευής το τελευταίο τρίμηνο του 2015 και ως εκ τούτου έχουν παρέλθει τα δύο έτη τα οποία καλύπτει!!! Προηγουμένως είχε φαγωθεί με το βιβλίο σέρβις και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο από την τοποθέτηση και μετά, δυστυχώς όμως τίποτα από τα παραπάνω δεν δικαιολογούσε την βλάβη στα μπεκ.

Παρ' όλα αυτά εμένα σήμερα μου ζητάνε να προχωρήσω σε αντικατάσταση με το κόστος να με βαραίνει πλήρως, και αυτό διότι όπως έμαθα ο αργότερα ο αντιπρόσωπος της Lovato στην Ελλάδα έχει αλλάξει και επειδή δεν έχει στα χέρια του "αρχείο" από τους προηγούμενους χρησιμοποιεί απλά τις ημερομηνίες παραγωγής των εξαρτημάτων και όχι τις ημερομηνίες αγοράς - εγκατάστασης.

Τι γίνεται τώρα; Απλά πληρώνω και το κάνω γαργάρα; (Live your myth in Greece)

ΥΓ: Η μητρική εταιρεία με παρέπεμψε στον Έλληνα αντιπρόσωπο, ο οποιος με τη σειρά του μου είπε ότι δεν έχω καμία αρμοδιότητα ώστε να μιλήσω μαζί του και θα πρέπει να απευθυνθώ στον εγκαταστάτη μου ή εάν δεν υφίσταται πλέον, να απευθυνθώ σε κάποιον άλλον που εμπορεύεται τα συστήματα Lovato.

λοιπον πας σε εναν σοβαρο εγκαταστατη που περνα λοβατο
σου βρισκει ποιο απο τα 4 μπεκ δεν δουλευει μεσω του προγραμματος βλεπει πιο ειναι σου αλλαζει ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ με κοστος το πολυ κανα 25-30 ευρα δεν χρειαζεσε επαναπρογραμματισμο και τελειωσες....
ειναι δυσκολες οι εποχες να τα αλλαξεις ολα.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 647
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 08 Ιούλ, 2018 15:42

nickL έγραψε:
meletis έγραψε:

Ο επισημος να ξέρεις ειναι μονο ο Σουμπάσης στη Φλωρινα. Και όντως έχει 1 χρόνο που το έχει αναλάβει.Ελλάδα ειμάστε.


Δεν ισχύει αυτό, μην παραιτείστε των δικαιωμάτων σας. Η εγγύηση από τον πωλητή/εγκαταστάτη είναι διετής (ή προαιρετικά περισσότερη αν τη δώσει ο ίδιος) και υποχρεωτική εκ του νόμου. Η κάθε Lovato μπορεί να δίνει και ένα χρόνο και να είναι νόμιμη, ο πωλητής όμως είτε θέλει είτε όχι, υποχρεούται να επισκευάσει/αντικαταστήσει/αποζημιώσει τον πελάτη του για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς.

Η απόδειξη αγοράς δύναται να αποδείξει την αγορά, εάν αποδειχθεί όμως και με άλλους τρόπους, ισχύει κανονικά η όποια εγγύηση.

Στη δική μου περίπτωση , ο εγκαταστάτης ήταν συνεργαζόμενο συνεργείο της Lovato.
Τα είχε αγοράσει απο τη SIME στην Μαγούλα που έχουν άθλια εξυπερέτηση. Και μόλις του πήρα τηλέφωνο είχαν ενα ύφος λές και δεν το πούλησαν οι ίδιοι στον εγκαταστάτη.Έριχναν την ευθύνη στον ίδιο.
Άλλαξα μπέκ εγω
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 615
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 08 Ιούλ, 2018 15:45

ECOKINISI έγραψε:Αγαπητέ φιλε. Άκου να δεις πως εχουν τα πράγματα. Ο νέος και κατα δήλωση του «αποκλειστικός» αντιπρόσωπος εχει χάσει λιγο τον έλεγχο. Ακομα και σε κιτ που εχει πουλήσει σε εμάς στο παρελθόν ζητάει ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος ενώ εχουμε στα χερια μας τιμολόγια αγοράς με τους σειριακούς αριθμούς του κιτ. Μάθε απο ποιον προμηθευτή είχε αγοραστεί το κιτ. Autostrata ή ΣΙΜΕ και μιλά μαζί τους , πιςτευω πως θα σε καλύψουν. Απο την αλλη ειναι απαράδεκτο απο τον συνάδελφο εγκαταστατη του κιτ να μην σε καλύπτει.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Εμένα το είχε περάσει συνεργαζόμενο συνεργείο, ο οποίος τελικά δέν είχε άδεια όπως αποδείχτηκε.
Του υπέγραφε ο Μηχανολόγος της Sime. Υπάρχουν αποδεικτικά.
Όταν πήρα στην Sime στην Μαγούλα , εκτός οτι είναι αγενής ακούσαν οτι δέν έχουν ακούσει.
Η επίσημη εγγυήση ο Σουμπασης μου είπε είναι 2 χρόνια ή 50.000 χλμ.
Ήταν ο μόνος που με βοήθησε και συνδέθηκε στον υπολογιστή.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 615
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό mitsikoulis » Σάβ 18 Αύγ, 2018 10:05

Καλημέρα, μετά από πολύ καιρό μιας και δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω χρόνο να απαντήσω νωρίτερα. Το θέμα μου το κυνήγησα δεν είχα σκοπό να το αφήσω έτσι για κανέναν λόγο. Αναγκάστηκα να πάω σε άλλον εγκαταστάτη όπου εξήγησα την κατάσταση πως έχει από την αρχή. Εκείνος με την σειρά του επικοινώνησε με τον επίσημο αντιπρόσωπο Ελλάδος ο οποίος επανέλαβε την ίδια ιστορία, και μάλιστα έδειχνε να θυμάται την υπόθεση από την προηγούμενη επικοινωνία που είχε με το άλλο μαγαζί. Το παραμύθι ήταν το ίδιο αλλά δεν μας είπε για 50.000 χιλιόμετρα όπως γράφτηκε πιο πάνω, απλά επέμεινε για την ημερομηνία παραγωγής του εξαρτήματος.

Ψάχνοντας βρέθηκε ότι το σύστημα ήταν αγορασμένο από την Sime, με την οποία επικοινωνήσαμε για τις λεπτομέρειες. Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια τα μπεκ είχαν κατασκευή μόλις ένα μήνα πριν την εγκατάσταση στο αυτοκίνητο και η ημερομηνία αυτή ήταν χτυπημένη πάνω στο μεταλλικό στέλεχος των μπέκ και όχι στο κομμάτι με το πηνίο όπως επέμενε ο προηγούμενος εγκαταστάτης αλλά και ο επίσημος αντιπρόσωπος. Στο κομμάτι με το πηνίο βέβαια είχε όντως άλλη ημερομηνία κατασκευής, και δη παλιότερη. Το μεταλλικό τμήμα όμως που θεωρητικά ήταν το προβληματικό ήταν "φρέσκο".

Όντας ακόμα μέσα στην εγγύηση η Sime προσφθέρθηκε να προχωρήσει σε αντικατάσταση όλης της τετράδας αλλά επειδή τα μπεκ J "έχουν καταργηθεί και το στοκ έχει έξαντληθεί", μου πρότειναν να βάλω τα αμέσως επόμενα δηλαδή τα "Κ" με μια μικρή συμμετοχή από πλευράς μου, επιστρέφοντας προφανώς τα 4 παλιά μου :think: . Επειδή όμως είχα ήδη "καεί" με την όλη ιστορία ήμουν διστακτικός ως προς την επιστροφή και πάλι στα μπεκ της λοβάτο.

Τελικά το κατάστημα μου πρότεινε να δώσω τη συμμετοχή, να πάρουμε τα μπεκ αντικατάστασης και κατόπιν να τα κρατήσει ο ίδιος και να συμψηφίσουμε την όποια διαφορά προκύψει για να μου βάλει μπεκ τύπου βενζίνης, όπως και έγινε. Στο Lovato που ήδη είχα "ταίριαξε" 4 μπεκ Hana και πλέον το αυτοκίνητο δουλεύει ίσως και καλύτερα από πριν. Η σκέψη μου είναι σε επόμενο χρόνο να αλλάξω όλο το ηλεκτρικό κομμάτι για να φύγω από τη Lovato εντελώς, κάτι που ίσως κάνω μέχρι το τέλος του χρόνου.

Τέλος καλό λοιπόν... Αλλά δυστυχώς συνεχίζω να μην είμαι ευχαριστημένος με την όλη αντιμετώπιση. Αν και λύση βρέθηκε δεν σημαίνει ότι έπρεπε να γίνουν όλα αυτά που έγραψα και να τραβήξει το θέμα τόσο.
mitsikoulis
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Παρ 11 Νοέμ, 2016 10:31

Re: Αρνηση Εγγύησης

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 18 Αύγ, 2018 21:13

mitsikoulis έγραψε:Καλημέρα, μετά από πολύ καιρό μιας και δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω χρόνο να απαντήσω νωρίτερα. Το θέμα μου το κυνήγησα δεν είχα σκοπό να το αφήσω έτσι για κανέναν λόγο. Αναγκάστηκα να πάω σε άλλον εγκαταστάτη όπου εξήγησα την κατάσταση πως έχει από την αρχή. Εκείνος με την σειρά του επικοινώνησε με τον επίσημο αντιπρόσωπο Ελλάδος ο οποίος επανέλαβε την ίδια ιστορία, και μάλιστα έδειχνε να θυμάται την υπόθεση από την προηγούμενη επικοινωνία που είχε με το άλλο μαγαζί. Το παραμύθι ήταν το ίδιο αλλά δεν μας είπε για 50.000 χιλιόμετρα όπως γράφτηκε πιο πάνω, απλά επέμεινε για την ημερομηνία παραγωγής του εξαρτήματος.

Ψάχνοντας βρέθηκε ότι το σύστημα ήταν αγορασμένο από την Sime, με την οποία επικοινωνήσαμε για τις λεπτομέρειες. Όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια τα μπεκ είχαν κατασκευή μόλις ένα μήνα πριν την εγκατάσταση στο αυτοκίνητο και η ημερομηνία αυτή ήταν χτυπημένη πάνω στο μεταλλικό στέλεχος των μπέκ και όχι στο κομμάτι με το πηνίο όπως επέμενε ο προηγούμενος εγκαταστάτης αλλά και ο επίσημος αντιπρόσωπος. Στο κομμάτι με το πηνίο βέβαια είχε όντως άλλη ημερομηνία κατασκευής, και δη παλιότερη. Το μεταλλικό τμήμα όμως που θεωρητικά ήταν το προβληματικό ήταν "φρέσκο".

Όντας ακόμα μέσα στην εγγύηση η Sime προσφθέρθηκε να προχωρήσει σε αντικατάσταση όλης της τετράδας αλλά επειδή τα μπεκ J "έχουν καταργηθεί και το στοκ έχει έξαντληθεί", μου πρότειναν να βάλω τα αμέσως επόμενα δηλαδή τα "Κ" με μια μικρή συμμετοχή από πλευράς μου, επιστρέφοντας προφανώς τα 4 παλιά μου :think: . Επειδή όμως είχα ήδη "καεί" με την όλη ιστορία ήμουν διστακτικός ως προς την επιστροφή και πάλι στα μπεκ της λοβάτο.

Τελικά το κατάστημα μου πρότεινε να δώσω τη συμμετοχή, να πάρουμε τα μπεκ αντικατάστασης και κατόπιν να τα κρατήσει ο ίδιος και να συμψηφίσουμε την όποια διαφορά προκύψει για να μου βάλει μπεκ τύπου βενζίνης, όπως και έγινε. Στο Lovato που ήδη είχα "ταίριαξε" 4 μπεκ Hana και πλέον το αυτοκίνητο δουλεύει ίσως και καλύτερα από πριν. Η σκέψη μου είναι σε επόμενο χρόνο να αλλάξω όλο το ηλεκτρικό κομμάτι για να φύγω από τη Lovato εντελώς, κάτι που ίσως κάνω μέχρι το τέλος του χρόνου.

Τέλος καλό λοιπόν... Αλλά δυστυχώς συνεχίζω να μην είμαι ευχαριστημένος με την όλη αντιμετώπιση. Αν και λύση βρέθηκε δεν σημαίνει ότι έπρεπε να γίνουν όλα αυτά που έγραψα και να τραβήξει το θέμα τόσο.
Παρόμοιο θέμα είχα και εγώ, όπως είχα αναφέρει.
Να έχεις ωστόσο υπό όψιν ότι κάποια στιγμή μπορεί να μπλοκάρει και να θέλει ξανά το λογισμικο.
Εμένα το έκανε με τα Hana το Lovato easy fast
Παρόλο που είχαμε επιλέξει επιλογή μπεκ Κ.
Δεν υποστηρίζει την ωμική αντίσταση.


Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 615
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες





cron