Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακοπες

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακοπες

Δημοσίευσηαπό billtsouk » Σάβ 05 Μάιος, 2018 02:54

Καλησπερα στην υγραεροκινητη παρεα .....ηρθε στην κατοχη μου ενα fiat grande punto 2007 με αεριο brc ....αντιμετωπιζω προβλημα στην πρωινη εκκινηση οταν μενει πολυ ωρα χωρις να το κινησω ..επισης αφου παρει μπρος μετα απο 4-5 μιζιες τρεμοπαιζουν οι στροφες για 1-2 λεπτα λες και πνιγετε απο το καυσιμο .....ενας που πηγα μου ανεφερε για προβλημα με τον πνευμονα .....ισχυει???
billtsouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 04 Μάιος, 2018 23:00

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό labros » Σάβ 05 Μάιος, 2018 13:37

Το πιο πιθανό είναι να έχουν ξεφύγει τα long term fuel trims που μετράει ο λάμδα πράγμα που συμβαίνει σε πολλά υγραεριοκίνητα. Δοκίμασε να κάνεις καμιά πενηνταριά χιλιόμετρα με βενζίνη. Αν σταματήσει να το κάνει σημαίνει πως κατά πάσα πιθανότητα είναι αυτό οπότε πας για μια ρύθμιση του συστήματος από την αρχή στο δρόμο. Πολύ πιο απλό από το να αρχίσεις να πειράζεις πνεύμονες ή άλλα εξαρτήματα.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
111000 LPG
326000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 676
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό vayio » Σάβ 05 Μάιος, 2018 15:05

Μήπως έχει θέμα η αντλια βενζίνης και ειναι έτοιμη να τα 'παίξει'? Παρόμοιο πρόβλημα που ειχα, δουλεψα λιγες μέρες μονο βενζίνη, ενω ειχα ρίξει και ενα καθαριστικό + ενα ενισχυτικό οκτανίων, έβαλα και 100αρα βενζινη και προς το παρόν την έσωσα...
vayio
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 20 Αύγ, 2016 16:53

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό billtsouk » Σάβ 05 Μάιος, 2018 15:11

Ευχαριστωωω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια ......αν ειχε θεμα η αντλια δν θα το εκανε και οταν ειναι ζεστο το αμαξι ??? Επισης παρουσιαζει διακοπες στα μεγαλα φορτια να κανω πρωτα ρυθμιση λετε και μετα ολα τα υπολοιπα π ακουω γτ τα εχω παιξει ....επισης ρε παιδια για Σερρες κανενα καλο συνεργειο για υγραεριο ξερουμε γτ ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του
billtsouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 04 Μάιος, 2018 23:00

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό vayio » Σάβ 05 Μάιος, 2018 16:04

billtsouk έγραψε:Ευχαριστωωω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια ......αν ειχε θεμα η αντλια δν θα το εκανε και οταν ειναι ζεστο το αμαξι ???


Δες λίγο το παρακατω:
viewtopic.php?f=3&t=3303
vayio
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 20 Αύγ, 2016 16:53

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό billtsouk » Σάβ 05 Μάιος, 2018 16:11

Εμενα οσο πιο κρυο τοσο πιο δυσκολα παιρνει το πρωι......τι να πω βλεπω να κανουμε κοσκινο ολο το αμαξι και τα τζιμανια π εχουμε εδω να κοιτανε με το βλεμα αγελαδος και να λενε δν βγαζω ακρη......
billtsouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 04 Μάιος, 2018 23:00

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό vayio » Σάβ 05 Μάιος, 2018 16:37

billtsouk έγραψε:Εμενα οσο πιο κρυο τοσο πιο δυσκολα παιρνει το πρωι......τι να πω βλεπω να κανουμε κοσκινο ολο το αμαξι και τα τζιμανια π εχουμε εδω να κοιτανε με το βλεμα αγελαδος και να λενε δν βγαζω ακρη......


Εμένα συμβαίνει αυτο που περιγράφεται στο link που ανεφερα πριν. Όλο το χειμώνα έπαιρνε μπρος με τη πρωτη το πρωι σαν τσακμακι και εδώ και 1 μήνα που ξεκίνησαν οι ζέστες, άρχισε παλι τα κόλπα και παίρνει με τη 2η ή 3η μιζιά. Λεω να δοκιμασω αυτο με την απομάκρυνση του αρνητικού πόλου της μπαταρίας, όπως περιγράφεται εδώ:
viewtopic.php?f=3&t=1361&start=70
Το έχω διαβάσει και σε ξενα forum. Για να ειμαι σίγουρος θα αποθηκευσω πρωτα τις ρυθμίσεις του εγκαταστατη...
Προσωπικά δοκιμαζω πρωτα όλες τις μη κοστοβορες λύσεις προτου μπω σε αλλες διαδικασίες. Αλλωστε 5 μάστορες θα προτεινουν 5 διαφορετικές λύσεις και στο τέλος θα δώσουμε τα μαλλιοκεφαλα μας!
vayio
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 20 Αύγ, 2016 16:53

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 06 Μάιος, 2018 03:57

Ποσα χιλιόμετρα έχεις συνολικά και πόσα με υγράεριο;
Ρωτάω για την περ'ιπτωση του πνεύμονα.
Παρόμοιο θέμα είχα στο Honda.
Σε εμένα εφταιγε ο λάμδα και θέλει καθαρισμα τα μπεκ της βενζίνης, αλλά έχω πολλά χιλιόμετρα.
Άρχισε απο τα πιο λίγα εξοδα.
-Καθαρισε την πεταλουδα γκαζιού σου
-Άλλαξε τα μπουζί σου
-Ριξε και 1 καθαριτικο για μπεκ , με τουλάχιστον 20 λιτρα βενζινη και δουλεψε το βεζνινη.
-Επίσης δές το ρελέ της αντλιας βενζίνης, και άλλαξε και το φίλτρο καυσιμου , εαν δεν το έχεις
Όλα τα παρπάνω εγω τα έκανα.
Όταν εννοείς κομπίασματα ειναι στην επιτάχυνση ή με σταθερο γκάζι , το βλέπεις πιο έντονο σε βενζινη ή σε υγράεριο.
Να ξέρεις στην βενζινη δεν ειναι τοσο αντιληπτο
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 493
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό billtsouk » Κυρ 06 Μάιος, 2018 11:40

Καλημερα και παλι....εχω γυρω στις 100.000 με αεριο κανω ολα τα σερβις στην ωρα τους ...κομπιασματα πολλα με αεριο κανει υπο φορτιο σε αποτωμα βιθυσματα γκαζιου και σε υψηλες στροφες.....στην βενζινη εχεις δικιο δν παρατηρω κατι ισως κατι πολυ απαλο μεταξυ 2500-4000 σαλ ....ο εγκαταστασης λεει πως ειναι σιγουρα πνευμονας χανει απο τις μεβρανες και γεμιζει ο χορος καυσης με αεριο απο την υποπιεση που παει στην εισαγωγη και μπερδευεται ο ''λ''
billtsouk
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 04 Μάιος, 2018 23:00

Re: Brc lpg προβλημα πρωινης εκκινησης κομπιασματα και διακο

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 06 Μάιος, 2018 20:45

billtsouk έγραψε:Καλημερα και παλι....εχω γυρω στις 100.000 με αεριο κανω ολα τα σερβις στην ωρα τους ...κομπιασματα πολλα με αεριο κανει υπο φορτιο σε αποτωμα βιθυσματα γκαζιου και σε υψηλες στροφες.....στην βενζινη εχεις δικιο δν παρατηρω κατι ισως κατι πολυ απαλο μεταξυ 2500-4000 σαλ ....ο εγκαταστασης λεει πως ειναι σιγουρα πνευμονας χανει απο τις μεβρανες και γεμιζει ο χορος καυσης με αεριο απο την υποπιεση που παει στην εισαγωγη και μπερδευεται ο ''λ''


Αν έχεις 100000χλμ μπορεί να έχει και δίκιο ο εγκαταστάτης και να θέλει νέα μεμβράνη πνεύμονα. Δεν αντέχουν τόσο πολύ.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
111000 LPG
326000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 676
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: giorgos11 και 6 επισκέπτες