Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό krash » Πέμ 26 Απρ, 2018 11:27

Καλησπέρα κύριοι & κυρίες.
Θα ήθελα τα φώτα σας στο εν λόγω θέμα.

Έχω ένα ML350 του 2007 το οποίο για τους γνωστούς λόγους ήταν στο γκαράζ για σχεδόν 5 χρόνια.
Προσφάτως επειδή δυστυχώς έχασα τον πατέρα μου, αποφάσισα να πουλήσω το άλλο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσω το ML.

Γενικά δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα μετά την ακινησία (έχει και 55κ χλμ) οπότε όλα βαίνουν καλώς.

Η κατανάλωσή του είναι περί τα 11-12l/100 στο ταξίδι και 15-20l/100 εντός πόλης.
Στην οικογένεια υπάρχει και ένα αρχαίο σμαρτάκι, οπότε σπάνια θα χρησιμοποιείται το τζίπ εντός Αθήνας.

Μετά από αναζήτηση γενική και στο φόρουμ βρήκα κάποια στατιστικά και παραδείγματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά επειδή είναι 10ετίας+ είπα να ζητήσω επικαιροποιημένη άποψη.

άρα τα ερωτήματά μου συνοψίζονται ως εξής (+ ο,τι άλλο έχετε να προσθέσετε, ευπρόσδεκτο):

- Αξίζει η μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο;
- Αξίζει για τη χρήση που περιέγραψα;
- Τι κοστίζει περίπου;
- Για τι απόσβεση μιλάμε;
- Πως έχει διαμορφωθεί η αγορά κ η τιμή του αερίου στα 10(?) χρόνια που κυκλοφορεί στην χώρα μας;
- ΤΙ διαφορές θα δω στη χρήση του αυτοκινήτου;
- Αντικαθιστώ τη ρεζέρβα για να μπει η δεξαμενή;
- Έχετε κάποια μυστικά να πείτε σε έναν άσχετο;
- Κάποιο συνεργείο να προτείνετε; (μας έχουν φάει τα αυτιά με αυτόν τον Τσοπελογιάννη, λέει τπτ;)

Γενικά είμαι της άποψης να μην επιτρέψει κανείς σε Έλληνα (πιθανόν κάφρο) μηχανικό να πάει να ασελγήσει σε βάρος ενός καλοστημένου γερμανικού V6, μου φαίνεται επικίνδυνο και επίφοβο. Από την άλλη επειδή είναι καιρό η μόδα αυτή φαντάζομαι ότι έχουμε αποκτήσει τεχνογνωσία και πλέον είναι ρουτίνα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινίσεις.
Κ.
krash
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 26 Απρ, 2018 10:44

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 27 Απρ, 2018 01:01

krash έγραψε:Καλησπέρα κύριοι & κυρίες.
Θα ήθελα τα φώτα σας στο εν λόγω θέμα.

Έχω ένα ML350 του 2007 το οποίο για τους γνωστούς λόγους ήταν στο γκαράζ για σχεδόν 5 χρόνια.
Προσφάτως επειδή δυστυχώς έχασα τον πατέρα μου, αποφάσισα να πουλήσω το άλλο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσω το ML.

Γενικά δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα μετά την ακινησία (έχει και 55κ χλμ) οπότε όλα βαίνουν καλώς.

Η κατανάλωσή του είναι περί τα 11-12l/100 στο ταξίδι και 15-20l/100 εντός πόλης.
Στην οικογένεια υπάρχει και ένα αρχαίο σμαρτάκι, οπότε σπάνια θα χρησιμοποιείται το τζίπ εντός Αθήνας.

Μετά από αναζήτηση γενική και στο φόρουμ βρήκα κάποια στατιστικά και παραδείγματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά επειδή είναι 10ετίας+ είπα να ζητήσω επικαιροποιημένη άποψη.

άρα τα ερωτήματά μου συνοψίζονται ως εξής (+ ο,τι άλλο έχετε να προσθέσετε, ευπρόσδεκτο):

- Αξίζει η μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο;
- Αξίζει για τη χρήση που περιέγραψα;
- Τι κοστίζει περίπου;
- Για τι απόσβεση μιλάμε;
- Πως έχει διαμορφωθεί η αγορά κ η τιμή του αερίου στα 10(?) χρόνια που κυκλοφορεί στην χώρα μας;
- ΤΙ διαφορές θα δω στη χρήση του αυτοκινήτου;
- Αντικαθιστώ τη ρεζέρβα για να μπει η δεξαμενή;
- Έχετε κάποια μυστικά να πείτε σε έναν άσχετο;
- Κάποιο συνεργείο να προτείνετε; (μας έχουν φάει τα αυτιά με αυτόν τον Τσοπελογιάννη, λέει τπτ;)

Γενικά είμαι της άποψης να μην επιτρέψει κανείς σε Έλληνα (πιθανόν κάφρο) μηχανικό να πάει να ασελγήσει σε βάρος ενός καλοστημένου γερμανικού V6, μου φαίνεται επικίνδυνο και επίφοβο. Από την άλλη επειδή είναι καιρό η μόδα αυτή φαντάζομαι ότι έχουμε αποκτήσει τεχνογνωσία και πλέον είναι ρουτίνα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινίσεις.
Κ.

Καλησπέρα.
Εαν αποφασίσεις για υγραέριο, θα του κάνεις πρίν τοποθετηθεί το υγραέριο γενική συντήρηση αφού ήταν και ακινητοποιημένο όπως γράφεις για 5 χρόνια.
Διαφορές δεν θα δείς στην χρήση του αρκεί να γίνει σωστή ρύθμιση και εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;
Μυστικά δεν έχεις, απλώς να είσαι συνεπής στη συντήρηση του συστήματος υγραερίου και να ανανεώνεις τη ποσότητα καυσίμου βενζίνης.
Εάν ρυθμιστεί σωστά το κίτ υγραερίου δεν θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα , απλώς κοίταξε κάποιο το οποίο να έχει υποστήριξη είτε είναι Ολλανδικό ή Ιταλικο ή Πολωνικό.
Τη ρεζέρβα δεν την πειράζεις, μπορείς να βάλεις δεξαμενη τύπου κυλινδρική ή ρεζέρβας που αναγκαστικά τη ρόδα θα την βάλεις απο επάνω.
Απο κατανάλωση θα έχεις +10-15% από οτι με βενζίνη απλώς αγοράζεις φθηνότερα το υγραέριο κίνησης σε σύγκριση με την βενζίνη.
Περισσότερο θα σου δώσουν μια γνώμη και οι εγκαταστάτες της κοινότητας για το όχημα σου
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 680
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 27 Απρ, 2018 10:44

Πρέπει να υπάρχει εδώ τόπικ με εγκατάσταση σε ml 350 δες στο section αναζήτηση κατά μάρκα - μοντέλο, θα σου απαντήσουν και εγκαταστάτες λογικά που έχουν τοποθετήσει υγραέριο στο μοντέλο σου.

Ως προς τον τσοπ/ννη που ρώτησες, κάνε μία αναζήτηση και εδώ και γενικά σε φόρουμ και θα δεις τι παίζει. Όπως και με άλλους φυσικά.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 271
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό krash » Παρ 27 Απρ, 2018 10:51

meletis έγραψε:Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως;

Υπολογίζω να βγουν περί τα 10-15 χιλιάδες ετησίως

nickL έγραψε:Πρέπει να υπάρχει εδώ τόπικ με εγκατάσταση σε ml 350


Υπάρχουν όντως, βρήκα μερικά, απλά είναι αρκετά παλιά λόγω της ηλικίας του αυτοκινήτου.
Θα ξαναδώ όμως ευχαριστώ!
krash
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 26 Απρ, 2018 10:44

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Παρ 27 Απρ, 2018 16:15

Εφόσον το μοτέρ σου ΔΕ θεωρείται ευαίσθητο, δε βλέπω το λόγο να μην κάνεις τη μετατροπή. Ίσα-ίσα που τα οχήματα με υψηλή κατανάλωση κάνουν πολύ γρήγορα απόσβεση κι έχουν πολύ κέρδος στη συνέχεια.
Όσο για τον Τσοπελογιάννη, κι εγώ για αυτόν ξεκίνησα αλλά μετά από όσα διάβασα εδώ μέσα, έκοψα λάσπη. Αντιθέτως, βρήκα έναν εξαιρετικό εγκαταστάτη, αφού στις 5-6 σελίδες σχολίων, έγραφαν μόνο διθυράμβους, τους οποίους επαυξάνω.
Υπολόγιζε ότι εκεί που πριν θα χρειαζόσουν 100 ευρώ, τώρα θα χρειάζεσαι περί τα 65. Είναι διαφορά. Επίσης, αυτό που θα κοιτούσα αν ήμουν στη θέση σου, είναι μήπως σε βολεύει το φυσικό αέριο. Μισό κόστος κίνησης σε σχέση με το υγραέριο, αλλά λίγα πρατήρια. Θα πρέπει να δεις αν σε βολεύουν στις διαδρομές που κάνεις. Επίσης, αρκετά ακριβότερη τοποθέτηση.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό meletis » Παρ 27 Απρ, 2018 16:32

Πλεον εχει ξεκαθαρισει το τοπιο με τους εγκαταστατες , δεν ειναι οπως το 2011-2012.
Βαλε ποιοτικο συστημα , με μπεκ τυπου βενζινης.
Πιστευω σε συμφερει καθως η μεταπωλητικη αξια του οχηματος εχει πεσει.
Θα εχεις μια οικονομια 45% , αφου θα ψρκαζει και ποσοτητα βενζινης

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast , χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 680
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 28 Απρ, 2018 16:09

Έχεις ένα αυτοκίνητο ιδανικό για μετατροπή από τη στιγμή που σκέφτεσαι να το κρατήσεις.Γερμανικό πολλά κυβικά μεγάλη κατανάλωση. Εξάλλου και να το πουλούσες πόσο θα έπιανε αν έβρισκες αγοραστή;;;;

Βρες ένα καλό εγκαταστάτη βάλτου ένα καλό σύστημα πάνω και θα μας θυμηθείς.Θα απελευθερωθείς θα κάνεις πολύ περισσότερα χιλιόμετρα από όσα νομίζεις και θα ξεχρεώσεις την εγκατάσταση πολύ γρήγορα.
Θα αγαπήσεις ξανά αυτό το αυτοκίνητο που ενδεχομένως τώρα να μην το πας και τόσο λόγω του κόστους των καυσίμων.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 136.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1694
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό sso » Σάβ 28 Απρ, 2018 21:26

krash έγραψε:...
Η κατανάλωσή του είναι περί τα 11-12l/100 στο ταξίδι και 15-20l/100 εντός πόλης.
Στην οικογένεια υπάρχει και ένα αρχαίο σμαρτάκι, οπότε σπάνια θα χρησιμοποιείται το τζίπ εντός Αθήνας....

Φίλε μου θα κάνω έναν πρόχειρο/χονδικό υπολογισμό να δούμε τι όφελος θα έχεις περίπου από την υγραεριοκίνηση. Υπολογίζω τιμή βενζίνης 1,53€/λίτρο και υγραερίου 0,77€/λίτρο (αυτές είναι οι τιμές σήμερα στην περιοχή μου). Αν στην περιοχή σου έχεις διαφορετικές τιμές υπολόγισε αντίστοιχα.
Επίσης κάνω την παραδοχή ότι θα έχεις αυξημένη κατανάλωση στο υγραέριο κατά 15% και ότι θα καις και βενζίνη 1 λίτρο/100 km. Βέβαια υπάρχουν κάποια έχτρα κόστη συντήρησης, αλλά αν γίνει σωστή εγκατάσταση και δεν έχεις προβλήματα δεν είναι άξια λόγου.
Οπότε βλέπεις το κόστος εγκατάστασης για το αυτ/το σου και αναλόγως πράτεις.

Με 10,000 km/χρόνο
Βενζίνη: 10,000 Χ 12 λίτρα/100= 1200 Λίτρα Χ 1,53 = 1836€

Υγραεριοκίνηση
Υγραέριο: 10,000 Χ 13,8 λίτρα/100 = 1380 λίτρα Χ 0,77 = 1062€
Βενζίνη: 10,000 Χ 1/100=100 Χ 1,53 = 153€
Σύνολο Καυσίμων με υγραεριοκίνηση: 1062+153=1215€
Άρα με 10,000 km/χρόνο από το κόστος των καυσίμων έχεις ένα όφελος 1836-1215=621€

Με 15,000 km/χρόνο
Βενζίνη: 15,000 Χ 12 λίτρα/100= 1800 Λίτρα Χ 1,53 = 2754€
Υγραεριοκίνηση
Υγραέριο: 15,000 Χ 13,8/100 = 2070 λίτρα Χ 0,77 = 1594€
Βενζίνη: 15,000 Χ 1/100=150 Χ 1,53 = 230€
Σύνολο Καυσίμων με υγραεριοκίνηση: 1594+230=1824€
Άρα με 15,000 km/χρόνο από το κόστος των καυσίμων έχεις ένα όφελος 2754-1824=930€
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 240
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 04 Μάιος, 2018 01:47

krash έγραψε:Καλησπέρα κύριοι & κυρίες.
Θα ήθελα τα φώτα σας στο εν λόγω θέμα.

Έχω ένα ML350 του 2007 το οποίο για τους γνωστούς λόγους ήταν στο γκαράζ για σχεδόν 5 χρόνια.
Προσφάτως επειδή δυστυχώς έχασα τον πατέρα μου, αποφάσισα να πουλήσω το άλλο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσω το ML.

Γενικά δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα μετά την ακινησία (έχει και 55κ χλμ) οπότε όλα βαίνουν καλώς.

Η κατανάλωσή του είναι περί τα 11-12l/100 στο ταξίδι και 15-20l/100 εντός πόλης.
Στην οικογένεια υπάρχει και ένα αρχαίο σμαρτάκι, οπότε σπάνια θα χρησιμοποιείται το τζίπ εντός Αθήνας.

Μετά από αναζήτηση γενική και στο φόρουμ βρήκα κάποια στατιστικά και παραδείγματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά επειδή είναι 10ετίας+ είπα να ζητήσω επικαιροποιημένη άποψη.

άρα τα ερωτήματά μου συνοψίζονται ως εξής (+ ο,τι άλλο έχετε να προσθέσετε, ευπρόσδεκτο):

- Αξίζει η μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο;
- Αξίζει για τη χρήση που περιέγραψα;
- Τι κοστίζει περίπου;
- Για τι απόσβεση μιλάμε;
- Πως έχει διαμορφωθεί η αγορά κ η τιμή του αερίου στα 10(?) χρόνια που κυκλοφορεί στην χώρα μας;
- ΤΙ διαφορές θα δω στη χρήση του αυτοκινήτου;
- Αντικαθιστώ τη ρεζέρβα για να μπει η δεξαμενή;
- Έχετε κάποια μυστικά να πείτε σε έναν άσχετο;
- Κάποιο συνεργείο να προτείνετε; (μας έχουν φάει τα αυτιά με αυτόν τον Τσοπελογιάννη, λέει τπτ;)

Γενικά είμαι της άποψης να μην επιτρέψει κανείς σε Έλληνα (πιθανόν κάφρο) μηχανικό να πάει να ασελγήσει σε βάρος ενός καλοστημένου γερμανικού V6, μου φαίνεται επικίνδυνο και επίφοβο. Από την άλλη επειδή είναι καιρό η μόδα αυτή φαντάζομαι ότι έχουμε αποκτήσει τεχνογνωσία και πλέον είναι ρουτίνα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινίσεις.
Κ.



Μετά από καμιά διακοσαριά ml 350 500 & 63 δεν νομίζω ότι έχει έστω και μισό ενδοιασμό για το μοτέρ αυτό .. εργοστασιακο κιτ w164 απο την prins με πιστοποίηση r115 αν το επιθυμεί κάποιος
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2510
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Συμβουλές για έναν ανίδεο;

Δημοσίευσηαπό abc » Κυρ 06 Μάιος, 2018 02:38

Πολλα θα ακούσεις για αυτο το θέμα και πως να αποφασίσεις. Το πιο κουλο όμως ειναι αυτο που γράφει κάποιος για τη δεξαμενή και την ρεζερβα στην οροφή. Έχεις ml (οπως και εγω ) και μπορείς να καταλάβεις αυτο που λέω. Σε καθε περίπτωση για την μετατροπη ξέρει καλύτερα κάποιος που εχει ml και εχει κανει την μετατροπη.Εχουμε και λέμε λοιπόν οτι αξίζει τον κόπο μονο με καλό συστημα σε καλό εγκαταστατη.Εγω αποφάσισα με το σκεπτικό οτι δεν υπαρχει καλό και φτηνό αλλα ακριβό και καλο που συνήθως το πληρώνουμε και κατι παραπάνω.Αλλωστε μια ζημιά σε ml στοιχίζει σχεδόν όσο ενα μικρό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Διαβασα γενικά τις αναρτήσεις στο forum για να σχηματισω γενική εικόνα και μια κάποιου με το ίδιο αυτοκίνητο ((δυστυχώς δεν κυκλοφορούν πολλα).Τοποθετησα το prins VSI-2 με ηλεκτρονικό συστημα λιπανσης αν και ο εγκατάστατης με διαβεβαίωσε οτι δεν χρειάζεται.Η τοποθετηση εγινε στα 122500km και εχω κανει απο τότε αλλα 15000km χωρις κανένα προβλημα δηλ. Εγινε η εγκατάσταση, το πλήρωσα και έφυγα.Μαλιστα ξέχασα να παω και για την πρώτη ρύθμιση στα 1500km.Ελπιζω να συνεχίσω έτσι.Δεξαμενη ρεζερβα 70lt αλλα υπαρχει και 95lt που δεν την προτίμησα γιατι σηκώνεται το δάπεδο 5εκ.Αλλωστε υγραεριο βρίσκεις σημερα παντού. Για φυσικό αέριο δεν ξερω αλλα αλλάζει η γεωμετρία της ανάρτησης λόγω του βάρους των δεξαμενών.Εγκαταστατη προτείνω τον qgas στην λ.αμφιθεας και κανέναν άλλο.Αν θέλεις να δεις και άλλο συστημα κοίτα μονο το BRC με ψεκασμούς βενζίνης ( το prins δεν καιει βενζινη) αλλα σε συγκεκριμένο εγκαταστατη.Εγω πάλι όμως θα προτιμούσα για τεχνικούς λόγους και πάλι το prins( dedicated συστημα με δική του χαρτογράφηση για το ml κ.λ.π) Ειναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum ,θεώρησα όμως υποχρέωση μου να βοηθήσω ,οπως και εγω διαμόρφωσαν απο τις εμπειρίες άλλων.Ελπιζω να μην σας κούρασα .
abc
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2016 14:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Aggelos255 και 7 επισκέπτες