Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Κυρ 29 Απρ, 2018 18:30

Καλή κίνηση είναι αυτή, όπως φαίνεται μια χαρά βγήκε η εγκατάσταση, η λογική λέει με καλύτερο σύστημα υγραερίου θα είναι ακόμα καλύτερο. Προσοχή και πάλι στον εγκαταστάτη φυσικά. Πάντως όπως και να 'χει, το πρόβλημα με την εκκίνηση πρέπει να το διορθώσεις για να δουλεύει σωστά και στη βενζίνη.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 253
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 29 Απρ, 2018 22:01

papoys έγραψε:Και εγώ του έριξα ένα καθαριστικό στη βενζίνη αλλά τίποτε.
Η πλάκα είναι ότι μία στις 10-15 παίρνει με μισή μιζιά.Μπορεί αμέσως μετά να σβήσω και να αργήσει να πάρει.Στο δρόμο δεν έχω προβλήματα.
Τέλος πάντων.Επειδή πέρασα αισίως τα 122.000 έχω προγραμματίσει να αλλάξω εγκέφαλο-καλωδιώσεις (πνεύμονα - μπεκ έχω βάλει καλά) και μετά βλέπω.

Επειδή την εγκατάσταση τότε την είχα κάνει με μισή καρδιά διότι δεν μπορούσα να το πουλήσω και έβαλα ένα φτηνιάρικο Ιταλοβουλγάρικο με 650 ευρώ που δεν ψεκάζει βενζίνη έχω κανονίσει να βάλω πιο σύγχρονο εγκέφαλο με ψεκασμό βενζίνης (σκέφτομαι για 10% βενζίνη) και βλέπουμε.
Εξάλλου το αμαξάκι το αξίζει.Σκυλί και έχει βγάλει με το παραπάνω τα λεφτά του δεν υπάρχει περίπτωση για αλλαγή οπότε θα του κάνω λίφτινγκ.

Πάρτε του και μια συμπίεση να ξέρετε.
Εγω προσωπικά θα κανω στο Honda πριν αλλάξω το συστημα. Εχω και 400.000χλμ
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 562
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 03 Μάιος, 2018 06:38

Μελέτη σίγουρα είναι στο πρόγραμμα.

Βέβαια εδώ και πολύ καιρό το έχω σκεφτεί το θέμα,χτύπα ξύλο βέβαια αλλά αν κάτσει κάποιο θέμα με βαλβίδες πιθανότατα θα πάω για επισκευή.
Η μηχανούλα άλλα προβλήματα δεν έχει ιμάντες αντλία νερού κ.λ.π. πρόσφατα άλλαξα,λάδια δεν καίει, λεφτά για αντικατάσταση δεν υπάρχουν οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος σε μία τέτοια περίπτωση.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 127.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1657
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 03 Μάιος, 2018 09:22

papoys έγραψε:Μελέτη σίγουρα είναι στο πρόγραμμα.

Βέβαια εδώ και πολύ καιρό το έχω σκεφτεί το θέμα,χτύπα ξύλο βέβαια αλλά αν κάτσει κάποιο θέμα με βαλβίδες πιθανότατα θα πάω για επισκευή.
Η μηχανούλα άλλα προβλήματα δεν έχει ιμάντες αντλία νερού κ.λ.π. πρόσφατα άλλαξα,λάδια δεν καίει, λεφτά για αντικατάσταση δεν υπάρχουν οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος σε μία τέτοια περίπτωση.
Μου φαινεται παλι εγω θα ασχοληθω με το Honda.
Θα τελειωσω με τα μαθηματα.
Εμενα το κυριο προβλημα ειναι μη ευρεση αισθητηρα λαμδα εμπρος.
Ο Σαρακακης γραμμενο σε εχει χρονια τωρα, σε εμποριου δεν βρισκεις.
Της Bosch που φοραει επανω , λενε οτι εχει καταργηθει.
Μαλλον θα παω σε Universal αισθητηρα με κοψε ραψε.
Απλως τη συνδεση πρεπει να την αναλαβει καποιος ηλεκτρονικος ή που γνωριζει .
Εφοσον μου εχει καψει το λαμδα δεν μπορει να δουλεψει σωστα.
Θα λυσω το θεμα με το λαμδα , θα γινει εκ νεου ρυθμιση στο υγραεριο και εαν συνεχιστουν τα προβληματα τοτε θα παω για αλλαγη.
Εαν τελικα αλλαξω συστημα θα προβω προηγουμενως σε μετρηση συμπιεσης, γιατι τα εχει χιλιομετρα του το μοτερ.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 562
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 03 Μάιος, 2018 09:39

Εμένα δόξα τω Θεώ δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα μέχρι τώρα λαδάκια δεν καίει οπότε του αλλάζω εγκέφαλο και βλέπουμε.

Για την εκκίνηση που το κοιτάζαμε και με τον εγκαταστάτη όπως μου έλεγε πιθανόν φταίει ένας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης όπως μου είπε γιατί μόλις το βάλω μπροστά το πρωί μετά από 1-2-3 μιζιές μετά αν το σβήσω παίρνει αμέσως και με την πρώτη
Το ίδιο μου κάνει και στο δρόμο.Αν το σβήσω και γυρίσω μίζα παίρνει με την πρώτη.
Αν το αφήσω αραγμένο 10-15-20 λεπτά μετά αργεί και πάλι να πάρει.

Οπότε αρχικά θα δω πως λειτουργεί η πίεση βενζίνης το πρωί και βλέπουμε.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 127.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1657
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό theeo » Πέμ 03 Μάιος, 2018 16:14

παππου δοκιμασε το εξης : γυρνα το διακοπτη χωρις να πατησεις μιζα, αστο 3 δευτερολεπτα κλεισε το διακοπτη, καντο 3 φορες και μετα πατα μιζα
theeo
 
Δημοσιευσεις: 66
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ, 2011 21:55

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 03 Μάιος, 2018 23:02

papoys έγραψε:Εμένα δόξα τω Θεώ δεν μου έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα μέχρι τώρα λαδάκια δεν καίει οπότε του αλλάζω εγκέφαλο και βλέπουμε.

Για την εκκίνηση που το κοιτάζαμε και με τον εγκαταστάτη όπως μου έλεγε πιθανόν φταίει ένας ρυθμιστής πίεσης βενζίνης όπως μου είπε γιατί μόλις το βάλω μπροστά το πρωί μετά από 1-2-3 μιζιές μετά αν το σβήσω παίρνει αμέσως και με την πρώτη
Το ίδιο μου κάνει και στο δρόμο.Αν το σβήσω και γυρίσω μίζα παίρνει με την πρώτη.
Αν το αφήσω αραγμένο 10-15-20 λεπτά μετά αργεί και πάλι να πάρει.

Οπότε αρχικά θα δω πως λειτουργεί η πίεση βενζίνης το πρωί και βλέπουμε.

ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχα και γω και τελικα ειχα διαρροη βενζινας απο ορινγκ απο το μπεκ βενζινας
αρχικα για μενα....
βγαλε την εισαγωγη γυρνα το κλειδι να δεις τι γινετε με τα μπεκ φορεμενα επανω
οσο αναφορα τονν ρυθμιστη πιεσης μπορεις να δεις αν χανει εφοσον βγαλεις το σωληνακι επιστροφης απο την μπεκιερα
αν βγαζει συνεχεια ναι τοτε εχεις θεμα
αν δεν βγαζει τοτε μπορει να εχεις προβλημα στα ορινγκ του ρυθμιστη πιεσης να χανει λιγο λιγο αποκει...
αρχικα αν μπορεις βρες εναν αλλο ρυθμιστη πιεσης και βαλτον επανω.....να δεις τι γινετε
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 644
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 03 Μάιος, 2018 23:04

meletis έγραψε:
papoys έγραψε:Μελέτη σίγουρα είναι στο πρόγραμμα.

Βέβαια εδώ και πολύ καιρό το έχω σκεφτεί το θέμα,χτύπα ξύλο βέβαια αλλά αν κάτσει κάποιο θέμα με βαλβίδες πιθανότατα θα πάω για επισκευή.
Η μηχανούλα άλλα προβλήματα δεν έχει ιμάντες αντλία νερού κ.λ.π. πρόσφατα άλλαξα,λάδια δεν καίει, λεφτά για αντικατάσταση δεν υπάρχουν οπότε η επισκευή είναι μονόδρομος σε μία τέτοια περίπτωση.
Μου φαινεται παλι εγω θα ασχοληθω με το Honda.
Θα τελειωσω με τα μαθηματα.
Εμενα το κυριο προβλημα ειναι μη ευρεση αισθητηρα λαμδα εμπρος.
Ο Σαρακακης γραμμενο σε εχει χρονια τωρα, σε εμποριου δεν βρισκεις.
Της Bosch που φοραει επανω , λενε οτι εχει καταργηθει.
Μαλλον θα παω σε Universal αισθητηρα με κοψε ραψε.
Απλως τη συνδεση πρεπει να την αναλαβει καποιος ηλεκτρονικος ή που γνωριζει .
Εφοσον μου εχει καψει το λαμδα δεν μπορει να δουλεψει σωστα.
Θα λυσω το θεμα με το λαμδα , θα γινει εκ νεου ρυθμιση στο υγραεριο και εαν συνεχιστουν τα προβληματα τοτε θα παω για αλλαγη.
Εαν τελικα αλλαξω συστημα θα προβω προηγουμενως σε μετρηση συμπιεσης, γιατι τα εχει χιλιομετρα του το μοτερ.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

σου εχω διαγραμμα του αισθητηρα λ για χοντα για κοιταξετο
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 644
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 07 Μάιος, 2018 09:29

theeo έγραψε:παππου δοκιμασε το εξης : γυρνα το διακοπτη χωρις να πατησεις μιζα, αστο 3 δευτερολεπτα κλεισε το διακοπτη, καντο 3 φορες και μετα πατα μιζα


Το έκανα και αυτό αλλά το ίδιο.Προσωπική μου άποψη ότι κάτι γίνεται με το κύκλωμα βενζίνης ενδεχομένως για κάποιο λόγο πέφτει η πίεση όταν μείνει για αρκετή ώρα σβηστό.
Αυτό το λέω γιατί αν πάρει μπροστά και μετά το σβήσω παίρνει μπροστά με μισή στην κυριολεξία μιζιά όσες φορές και αν το δοκιμάσω.Άρα συμπεραίνω ότι υπάρχει πρόβλημα άμεσης τροφοδοσίας με καύσιμο το πρωί ή όταν γενικά μείνει ακίνητο για ώρα.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 127.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1657
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τρί 08 Μάιος, 2018 23:00

papoys έγραψε:
theeo έγραψε:παππου δοκιμασε το εξης : γυρνα το διακοπτη χωρις να πατησεις μιζα, αστο 3 δευτερολεπτα κλεισε το διακοπτη, καντο 3 φορες και μετα πατα μιζα


Το έκανα και αυτό αλλά το ίδιο.Προσωπική μου άποψη ότι κάτι γίνεται με το κύκλωμα βενζίνης ενδεχομένως για κάποιο λόγο πέφτει η πίεση όταν μείνει για αρκετή ώρα σβηστό.
Αυτό το λέω γιατί αν πάρει μπροστά και μετά το σβήσω παίρνει μπροστά με μισή στην κυριολεξία μιζιά όσες φορές και αν το δοκιμάσω.Άρα συμπεραίνω ότι υπάρχει πρόβλημα άμεσης τροφοδοσίας με καύσιμο το πρωί ή όταν γενικά μείνει ακίνητο για ώρα.

λοιπον το προβλημα σου οφειλετε ε 3 παραγοντες
1 φθαρμενη μεμβρανη ρυθμιστη πιεσης
2 φθαρμενα ορινγκ στο ρυθμισυη πιεσης
3 φθαρμενα ορινγκ στεγανοποιησης στα μπεκ
4 ισως καποιο μπεκ βενζινας να μενει ανοιχτο αλλα δεν νομιζω
πιο πιθανη περιπτωση ειναι η 1 και η 2 αλλα και η 3 4 παιζει
δες αυτα εκει ειναι το προβλημα σου
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 644
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: diamix και 14 επισκέπτες