Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 22 Απρ, 2018 07:24

Επειδή αρκετό καιρό είχα κάποια μικρό πρόβλημα και ρετάριζε όταν ξεκινούσα με βενζίνη ,ενώ όταν γύριζε υγραέριο δούλευε μια χαρά, αποφάσισα να του αλλάξω αντλία κουσίμου.Άλλαξα την αντλία με pierbourg που είναι η δική του 150 ευρώ με τοποθέτηση και με την ευκαιρία έκανα και ένα καθαρισμό πεταλούδας.

Αμέσως το πρόβλημα εκκίνησης με βενζίνη εξαφανίσθηκε γιατί ενδεχομένως η παλιά αντλία δεν είχε πλέον την κατάλληλη πίεση αλλά τη 2η - 3η μέρα το αυτοκίνητο άρχισε ειδικά το πρωί να μην παίρνει αμέσως και όσο περνάνε οι μέρες να θέλει περισσότερο μιζάρισμα.Αργότερα δεν είναι τόσο έντονο αλλά και πάλι σκάει με την 2η -3η όταν είναι ζεστό ενώ πριν με την παλιά αντλία έσκαγε με την πρώτη.
Πέρασα το είπα μου είπαν κάτι για μάτι στροφάλου.
Επειδή δεν έχω πάει στον εγκαταστάτη ακόμη για κάποια νέα ρύθμιση με τη νέα αντλία,υπάρχει περίπτωση να είναι από ρύθμιση να φταίει το μάτι στροφάλου ή έχουν κάνει κάποια πατάτα στο συνεργείο κατά την αλλαγή της αντλίας και τον καθαρισμό πεταλούδας;;;;

Κάποια ιδέα πριν απευθυνθώ κάπου;;;;;
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 122.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1610
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 22 Απρ, 2018 09:50

παρομοιο προβλημα ειχα και γω με το δικο κου
το προβλημα .....εχανε βενζινα απο το ορινγν σε μπεκ βενζινας με αποτελεσμα να χανει βενζινα να το μπουκωνει και να μην παιρνει μπροστα.
η λυση βγαλσιμο τα 4 μπεκ αγορα 4 ορινγν τυπου viton που αντεχουν σε καυσιμα λαδια και επανατοποθετηση επανω στην μπεκιερα το προβλημα εξαφανιστηκε ως δια μαγειας
το προβλημα σου πιθανα ισως καποιο μπεκ να κατουραει η καποιο ορινγκ να χανει....για να δεις το προβλημα αν ειναι απο σε ενα απο τα 2 συμπτωματα θα κανεις το εξης
για να δεις το προβλημα που ειναι και να μην κανεις τσαμπα καθαρισμο μπεκ θα βγαλεις την εισαγωγη με τα μπεκ φορεμενα επανω στην εισαγωγη θα γυρισεις τι κλειδι να ψεκασει η αντλια αλλα να μην παρει μπροστα ο κινητηρας
το κυκλωμα στην μπεκιερα θα γεμισει με βενζινα με πιεση και θα δεις απο που πιθανα θα χανει
αλλο προβλημα αλλα δεν το νομιζω ειναι να χει θεμα ο ρυθμιστης πιεσης αλλα το βλεπω χλωμο
με την καονουργια αντλια απλα εχει ανεβει η πιεση στο κυκλωμα και η βενζινα απλα βρισκει διοδο και φευγει
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 629
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 22 Απρ, 2018 15:20

Ενδεχομένως να έχεις δίκιο σε αυτό που λες Μανώλη γιατί το πρόβλημα μου το κάνει το πρωί.
Αν το σβήσω ζεστό και το βάλω αμέσως προς συνήθως παίρνει με την πρώτη.Επίσης το πρωί που θα το βάλω μπροστά για 3-4 λεπτά δουλεύει το ρελαντί στις 2000 στροφές ενδεχομένως γιατί έχει μαζέψει βενζίνη στο θάλαμο καύσης και δουλεύει ψηλά μέχρι να την κάψει.

Θα δω από Τρίτη ξεκινώντας από τα μπεκ στα οποία και εγώ δίνω περισσότερες πιθανότητες αλλά πρέπει να βρω ένα καλό μάστορα μπεκ και δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοιοι.Αν κανείς έχει υπόψη του κάποιον καλό ας στείλει π.μ. ή ας το γράψει και εδώ.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 122.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1610
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 22 Απρ, 2018 21:30

papoys έγραψε:Ενδεχομένως να έχεις δίκιο σε αυτό που λες Μανώλη γιατί το πρόβλημα μου το κάνει το πρωί.
Αν το σβήσω ζεστό και το βάλω αμέσως προς συνήθως παίρνει με την πρώτη.Επίσης το πρωί που θα το βάλω μπροστά για 3-4 λεπτά δουλεύει το ρελαντί στις 2000 στροφές ενδεχομένως γιατί έχει μαζέψει βενζίνη στο θάλαμο καύσης και δουλεύει ψηλά μέχρι να την κάψει.

Θα δω από Τρίτη ξεκινώντας από τα μπεκ στα οποία και εγώ δίνω περισσότερες πιθανότητες αλλά πρέπει να βρω ένα καλό μάστορα μπεκ και δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοιοι.Αν κανείς έχει υπόψη του κάποιον καλό ας στείλει π.μ. ή ας το γράψει και εδώ.


Αυτό που λες παππού να έχει μαζέψει βενζίνη και να μην ρίχνει τις στροφές από τις 2000 για για 3 4 λεπτά δεν γίνεται... Προφανώς και η έξτρα βενζίνη καίγεται αμέσως...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 637
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 23 Απρ, 2018 00:32

papoys έγραψε:Ενδεχομένως να έχεις δίκιο σε αυτό που λες Μανώλη γιατί το πρόβλημα μου το κάνει το πρωί.
Αν το σβήσω ζεστό και το βάλω αμέσως προς συνήθως παίρνει με την πρώτη.Επίσης το πρωί που θα το βάλω μπροστά για 3-4 λεπτά δουλεύει το ρελαντί στις 2000 στροφές ενδεχομένως γιατί έχει μαζέψει βενζίνη στο θάλαμο καύσης και δουλεύει ψηλά μέχρι να την κάψει.

Θα δω από Τρίτη ξεκινώντας από τα μπεκ στα οποία και εγώ δίνω περισσότερες πιθανότητες αλλά πρέπει να βρω ένα καλό μάστορα μπεκ και δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοιοι.Αν κανείς έχει υπόψη του κάποιον καλό ας στείλει π.μ. ή ας το γράψει και εδώ.

Στην πρωινή εκκίνηση και εμένα δουλεύει στις 1500-1800 στροφές για 2 λεπτά.
Είναι το τσόκ, που είναι αυτόματο πλέον , δεν είναι όπως στα παλιότερα που θυμάμαι το τραβάγαμε.
Τη δουλειά την κάνει είτε η βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης ή ο αισθητηρας TPS που είναι στην πεταλουδα γκαζιού.
Δεν είμαι σίγουρος , πάντως δίνει εντολή πόσο να ανοίξει η πεταλούδα γκαζιού.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 493
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 23 Απρ, 2018 17:59

papoys έγραψε:Αν το σβήσω ζεστό και το βάλω αμέσως προς συνήθως παίρνει με την πρώτη.


Καλησπέρα. Ακριβώς αυτό μου έκανε και μένα, ακριβώς όμως. Το μπεκ δάκρυζε (κατουρούσε) αντί να ψεκάζει, την έριχνε άκαυστη και μέχρι να αρπάξει η άκαυστη βενζίνη και να πάρει μπρος έκανε περισσότερες μιζιές.
Μία μέρα, έβαλα ένα φίλο μου να το βάλει μπρος, έχοντας ανοίξει το καπό μήπως και ακούσουμε κάτι και μου μύρισε έντονα και βενζίνη.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 229
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 23 Απρ, 2018 18:02

nickL έγραψε:
papoys έγραψε:Αν το σβήσω ζεστό και το βάλω αμέσως προς συνήθως παίρνει με την πρώτη.


Καλησπέρα. Ακριβώς αυτό μου έκανε και μένα, ακριβώς όμως. Το μπεκ δάκρυζε (κατουρούσε) αντί να ψεκάζει, την έριχνε άκαυστη και μέχρι να αρπάξει η άκαυστη βενζίνη και να πάρει μπρος έκανε περισσότερες μιζιές.
Μία μέρα, έβαλα ένα φίλο μου να το βάλει μπρος, έχοντας ανοίξει το καπό μήπως και ακούσουμε κάτι και μου μύρισε έντονα και βενζίνη.
Και εμενα μου το κανει στο Honda.
Εχω αγορασει oring και θα τους κανω καθαρισμα με τη 1η ευκαιρια.
Με καθαριστικο που εριξα δεν εκανε δουλεια.
Αλλαξες και oring στα υπολοιπα;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 493
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό nickL » Δευτ 23 Απρ, 2018 18:14

Φίλε Μελέτη, δεν τα έχω υπόψιν αυτά το o' ring που λες, δεν μου είπαν κάτι στο συνεργείο. Καθαριστικό ούτε σε μένα έκανε κάτι, εξάλλου είχα κάνει και καθαρισμό μπεκ πρόσφατα που δεν το ''έστρωσε''.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 229
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 23 Απρ, 2018 18:15

nickL έγραψε:Φίλε Μελέτη, δεν τα έχω υπόψιν αυτά το o' ring που λες, δεν μου είπαν κάτι στο συνεργείο. Καθαριστικό ούτε σε μένα έκανε κάτι, εξάλλου είχα κάνει και καθαρισμό μπεκ πρόσφατα που δεν το ''έστρωσε''.
Καθε μπεκ εχει 2 λαστιχακια πανω και κατω.Τα λενε o-ring.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 493
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Πρόβλημα με εκκίνηση κινητήρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 29 Απρ, 2018 18:08

Και εγώ του έριξα ένα καθαριστικό στη βενζίνη αλλά τίποτε.
Η πλάκα είναι ότι μία στις 10-15 παίρνει με μισή μιζιά.Μπορεί αμέσως μετά να σβήσω και να αργήσει να πάρει.Στο δρόμο δεν έχω προβλήματα.
Τέλος πάντων.Επειδή πέρασα αισίως τα 122.000 έχω προγραμματίσει να αλλάξω εγκέφαλο-καλωδιώσεις (πνεύμονα - μπεκ έχω βάλει καλά) και μετά βλέπω.

Επειδή την εγκατάσταση τότε την είχα κάνει με μισή καρδιά διότι δεν μπορούσα να το πουλήσω και έβαλα ένα φτηνιάρικο Ιταλοβουλγάρικο με 650 ευρώ που δεν ψεκάζει βενζίνη έχω κανονίσει να βάλω πιο σύγχρονο εγκέφαλο με ψεκασμό βενζίνης (σκέφτομαι για 10% βενζίνη) και βλέπουμε.
Εξάλλου το αμαξάκι το αξίζει.Σκυλί και έχει βγάλει με το παραπάνω τα λεφτά του δεν υπάρχει περίπτωση για αλλαγή οπότε θα του κάνω λίφτινγκ.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - emmegas πλέον και 122.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1610
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: giorgos11 και 6 επισκέπτες