Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Audi A4 1.8turbo quattro 150ps

Audi A4 1.8turbo quattro 150ps

Δημοσίευσηαπό sonytft » Δευτ 19 Μαρ, 2018 18:49

Καλησπερα σε ολους. Εχει ο πατερας μου ενα Audi A4 1,8t quattro 1998’, το οποιο αγοράστηκε μεταχειρω με εγκατεστημένο το υγραεριο απο το 2012. Το αμαξι φοραει τον πνεύμονα tomasetto και εγκεφαλο(νομιζω), με μπεκ ηλεκτροβαλβιδας Valtek Type30 (φθηνιαρικα). Αφου ελέγχθηκε η συμπιεση του η οποια ηταν στα ορια του κατασκευαστη το αγοράσαμε. Το αμαξι ειχε 238000χλμ εκ των οποίων τα 120000χλμ με υγραεριο. Κατι με ετρωγε οτι δεν δουλευε σωστα με υγραεριο κατι που φαινοταν στο ρελαντι (έτρεμε).. Ετσι αρχισα το ψαξιμο και αλλαξα μονος ολα τα σωληνακια και ενα φιλτρο αέριας φάσης μιας και πιανουν τα χερια μου. Παλι ομως εκανε που και που κατι κομπιασματα και έτρεμε στο ρελαντι. Σημερα με 255000χλμ ηρθε η ωρα για αντικατασταση των φίλτρων οπου και ανακάλυψα οτι εχει φιλτρο και ο πνεύμονας μεσα (υγρής φάσης). Ετσι πηρα τα 2 φιλτρα 9€ και βουρ για τοποθετηση.

Απλη διαδικασια. Το φιλτρο υγρής φάσης Απλα ηταν κατάμαυρο και ειχε τσιμεντώσει στην κυριολεξία. Δεν πατιοταν με τιποτα το χαρτι, δεν ξερω ποσα χλμ ηταν εκει μεσα απτον προηγουμενο και απορώ πως περναγε υγραεριο απο εκει. Το αέριας φάσης με 18000χλμ το εκοψα και το βρηκα χαλια απο λαδίλα η οποια παγώνει και τσιμεντώνει επισης.

Γυριζω μιζα και μολις μπαινει το υγραεριο τα μπεκ Αρχισαν να ακουγονται πιο ζωηρά και εμφανώς πιο συγχρονισμένα. Κοιταω στροφόμετρο και ηταν ακίνητο στο ρελαντι οπως με την βενζινη. Βγαινω για βολτα και εκει καταλαβα οτι το αυτοκινητο υπολειτουργούσε και ας μην το εδειχνε πολυ.

Τελικα τα φιλτρα δεν πρεπει να τα αμελούμε για κανενα λογο. Ελπιζω να βοήθησω καποιους που εχουν παρομοια μικροπροβλήματα
sonytft
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2018 18:13

Επιστροφή στο Audi

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες