Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό koriosg4 » Σάβ 15 Φεβ, 2020 15:42

Καλησπερα.
Το 2014 πηρα το focus ti-vct 1.6 του 08,με 30000χιλ.χιλιο.τωρα 1060000,εκανα τοποθετηση brc 24 sequent στον LPGAS,εκανα μετρηση διακενων και ειμαι κατω απο τα ορια,
εισαγωγης ολα καλα στο 20 οσο δινει η φορντ και εξαγωγης ο ενας δεν εκλεισε καθολου ενω οι αλλοι 3 ειναι 25-20,25-25 και 25-30 με οριο 27-33.
Καποιους μαστορες που ρωτησα με ειπαν ρυθμιση πλαναρισμα δηλαδη με κοστος250-350 ευρω,ενας αλλος μου ειπε αλλαγη οσων καπελοτων χρειαστη αν βρουμε φυσικα γιατι λεει δεν υπαρχουν και διαθεσημα και πλαναρισμα τα υπολοιπα,160 εργασια συν καπελωτα(30 ευρω το ενα περιπου) συν πλαναρισμα300-400ευρω συνολο
Εδω εχουμε συν το κοστος λαδιων,φιλτρου 45Ευρω, φλατζα για το ψευτοκαπακο δεν χρειαζεται γιατι το αλλαξα τωρα με την μετρηση
Αντε κανω την ρύθμιση αλλος λεει θα βγαλεις 30Κ αλλος αλλα τοσα που εβγαλες τωρα 75Κ
(χρηστος LPGAS),αλλος λεει μπορει και 20Κ αλλα δεν σου εγγυώμαι κατι σιγουρο.
Το αμαξι ουτε το εσπαζα εκανα κανονικα τα σερβις TUNAP εβαζα ανα 2 γεμισματα αλλα το 1/4 του μπουκαλιου,θα μου πειτε μπορει να ετυχε σε αυτα τα χιλιομετρα.
Ποια η γνωμη σας?
επιτρεπετε να πεσεις επιβαλλεται να σηκωθεις.FOCUS1.6 2008 BRC Seq24 75000χιλ και συνεχιζουμε.....
koriosg4
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2013 21:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό psilos33 » Σάβ 15 Φεβ, 2020 18:35

απο οτι φαινεται μονο μια βαλβίδα ειναι εντος ορίων....
Μετρηση συμπίεσης έγινε?
Η αλλαγή καπελότων και το πλανάρισμα των ήδη τοποθετημένων για να έρθουν εντός ορίων ειναι σωστές εργασίες, αλλα:
Αν εχουν αρπάξει όμως οι βαλβίδες και οι εδρες βαλβίδων η καλύτερη λύση ειναι κατέβασμα καπάκι και επισκευή βαλβίδων- εδρων
Προσωπικά θα επέλεγα την πρώτη λύση και εφόσον η συμπίεση ειναι εντάξει μετα τις εργασίες, θα εβαζα στο πρόγραμμα μέτρηση συμπίεσης και διακένων καθε 10.000 χλμ απο εδω και περα, και οσο αντέξει. Ετσι κι αλλιως εχεις βγάλει το κοστος επισκευής με το παραπάνω
psilos33
 
Δημοσιευσεις: 47
Εγγραφή: Παρ 19 Ιαν, 2018 23:52

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό cmax » Σάβ 15 Φεβ, 2020 19:52

koriosg4 έγραψε:Καλησπερα.
Το 2014 πηρα το focus ti-vct 1.6ti του 08,με 30000χιλ.χιλιο.τωρα 1060000,εκανα τοποθετηση brc 24 sequent στον LPGAS,εκανα μετρηση διακενων και ειμαι κατω απο τα ορια,
εισαγωγης ολα καλα στο 20 οσο δινει η φορντ και εξαγωγης ο ενας δεν εκλεισε καθολου ενω οι αλλοι 3 ειναι 25-20,25-25 και 25-30 με οριο 27-33.
Καποιους μαστορες που ρωτησα με ειπαν ρυθμιση πλαναρισμα δηλαδη με κοστος250-350 ευρω,ενας αλλος μου ειπε αλλαγη οσων καπελοτων χρειαστη αν βρουμε φυσικα γιατι λεει δεν υπαρχουν και διαθεσημα και πλαναρισμα τα υπολοιπα,160 εργασια συν καπελωτα(30 ευρω το ενα περιπου) συν πλαναρισμα300-400ευρω συνολο
Εδω εχουμε συν το κοστος λαδιων,φιλτρου 45Ευρω, φλατζα για το ψευτοκαπακο δεν χρειαζεται γιατι το αλλαξα τωρα με την μετρηση
Αντε κανω την ρύθμιση αλλος λεει θα βγαλεις 30Κ αλλος αλλα τοσα που εβγαλες τωρα 75Κ
(χρηστος LPGAS),αλλος λεει μπορει και 20Κ αλλα δεν σου εγγυώμαι κατι σιγουρο.
Το αμαξι ουτε το εσπαζα εκανα κανονικα τα σερβις TUNAP εβαζα ανα 2 γεμισματα αλλα το 1/4 του μπουκαλιου,θα μου πειτε μπορει να ετυχε σε αυτα τα χιλιομετρα.
Ποια η γνωμη σας?


Στο δικο μου c-max ti-vct 1.6 για τις βαλβιδες εξαγωγης δινει διακενα 31-37. Τεσπα, σε εμενα μετα απο 120.000χλμ με υγραεριο και 230000 χλμ συνολικα μονο μια εξαγωγης ηταν κατω απο τα ορια με 28, και ολες οι αλλες απο 31 και πανω. Γενικα εδειξε πολυ καλη αντοχη στο αεριο, απορω πως εσενα σε τοσα λιγα χλμ εκλεισαν.
Τωρα, επειδη αλλαξα ιμαντα εκκεντροφορων εκανα και ρυθμιση βαλβιδων στα πανω ορια 37μμ με αλλαγη μεταξυ των καπελωτων οπου ταιριαζαν και μερικα πηγαν για πλαναρισμα.
Μια ερωτηση, τι τροπο οδηγησης εχεις;
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό koriosg4 » Κυρ 16 Φεβ, 2020 01:16

Μετρηση συμπιεσης εγινε πρι15Κ-20Κ περιπου και ηταν 180 και μου ειπε ο μαστορας που το ειχα παει ειναι καλα.Τωρα η οδηγηση μου ειναι νορμαλ στα 12Κ τον χρονο εκ τον οποιον τα 3Κ ειναι ταξιδια και αυτα με ταχυτητες 120-140.Μαλλον ειμαι λιγο ατυχος?επεσα στην περιπτωση?δεν ξερω.
Απο οτι ξερω εχεις αλλαξει συστημα και πηγες σε BRC plug &drive,αυτο που λες με τα ορια τον βαλβιδων μαστορας μου το ειπε που δουλευε σε αντιπροσωπεια ford.
Ρυθμιση που εκανες αν επιτρεπεται?αν δεν θελεις να το πεις εδω για καποιο λογο στειλε π.μ.
επιτρεπετε να πεσεις επιβαλλεται να σηκωθεις.FOCUS1.6 2008 BRC Seq24 75000χιλ και συνεχιζουμε.....
koriosg4
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2013 21:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 16 Φεβ, 2020 18:38

Βγάλε τα καπελωτα και πήγαινε στη rektifie special σημειωμένα πάνω πόσο θες να στα κατεβάσουν....θα σου πάρουν ελάχιστα χρήματα.
Η άλλη λύση ,επειδή αυτο το αμάξι έχει πρόβλημα στο αεριο και θα στο ξανακάνει, είναι κάποια στιγμή να κατεβάσεις το καπάκι και να το ενισχύσεις με αλλες έδρες και βαλβίδες και να κλείσει εκει το θέμα.
Βάλτο σε πρόγραμμα πριν σε άφησει στο δρόμο , με σωστή έρευνα αγοράς με την ησυχία σου και όχι αρων αρων επειδή ξεμεινες από αμάξι.
Το παραπάνω ρεκτιφιε που σου ανέφερα είναι εξαιρετικό ,μπορείς να ρωτήσεις εκεί εαν ο μηχανικός σου στα μπερδεύει με τα ενισχυμενα μέταλλα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1462
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό koriosg4 » Δευτ 17 Φεβ, 2020 23:34

[quote="gkazakias"]Βγάλε τα καπελωτα και πήγαινε στη rektifie special σημειωμένα πάνω πόσο θες να στα κατεβάσουν....θα σου πάρουν ελάχιστα χρήματα.
Η άλλη λύση ,επειδή αυτο το αμάξι έχει πρόβλημα στο αεριο και θα στο ξανακάνει, είναι κάποια στιγμή να κατεβάσεις το καπάκι και να το ενισχύσεις με αλλες έδρες και βαλβίδες και να κλείσει εκει το θέμα.
Βάλτο σε πρόγραμμα πριν σε άφησει στο δρόμο , με σωστή έρευνα αγοράς με την ησυχία σου και όχι αρων αρων επειδή ξεμεινες από αμάξι.
Το παραπάνω ρεκτιφιε που σου ανέφερα είναι εξαιρετικό ,μπορείς να ρωτήσεις εκεί εαν ο μηχανικός σου στα μπερδεύει με τα ενισχυμενα μέταλλα.


Καλα τα λες gkazakia αλλα δεν το κατεχω ρε φιλε,ας κανω 2 ρυθμισης και συνολο χιλιομετρων να βγαλω αλλα 80Κ-100Κ χιλιομετρα και ας παω για καπακι μετα,το ηξερα απο την αρχη οτι θα παω σε αυτο το σεναριο αλλα εφτασα ποιο γρηγορα απο οτι πιστευα,οπως ο φιλος ο Θωδορης απο επανω που με τον ιδιο κινητηρα και με περοσοτερα χιλιομετρα εχει μικροτερο προβλημα.
Τελος παντων οπως ξερουμε και οι περισσοτερη εδω μεσα το κερδος που εχουμε ειναι καλο,μπορει να ημουν ατυχος δεν ξερω.
Εκλεισα στον Μαρατο στα Καμινια ειναι,βγαζει καπελωτα τα παει στον τζιολα στο ρεκτιφιε και ξανα τοποθετση,με 200ευρω νορμαλ κοστος νομιζω.Οταν αλλη ζητουν απο 300 και επανω.
επιτρεπετε να πεσεις επιβαλλεται να σηκωθεις.FOCUS1.6 2008 BRC Seq24 75000χιλ και συνεχιζουμε.....
koriosg4
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2013 21:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 17 Φεβ, 2020 23:54

200 είσαι οκ για ρύθμιση βαλβίδων, ελαφρώς τσιμπημενη. Τα 300 ασχολίαστα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1462
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό koriosg4 » Τρί 18 Φεβ, 2020 00:13

Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.
επιτρεπετε να πεσεις επιβαλλεται να σηκωθεις.FOCUS1.6 2008 BRC Seq24 75000χιλ και συνεχιζουμε.....
koriosg4
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2013 21:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 18 Φεβ, 2020 00:35

koriosg4 έγραψε:Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.

Το λύσε-δέσε δεν είναι σπουδαία δουλειά.
Είχα πληρώσει μόνο 30€ για έλεγχο βαλβίδων και αντικατάσταση 2-3 καπελώτων (με μεταχειρισμένα)...
Έχω γράψει σχετικά εδώ...
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=41&p=64887#p64883
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό koriosg4 » Τρί 18 Φεβ, 2020 00:41

sso έγραψε:
koriosg4 έγραψε:Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.

Το λύσε-δέσε δεν είναι σπουδαία δουλειά.
Είχα πληρώσει μόνο 30€ για έλεγχο βαλβίδων και αντικατάσταση 2-3 καπελώτων (με μεταχειρισμένα)...
Έχω γράψει σχετικά εδώ...
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=41&p=64887#p64883

Που εκανες την εργασια αυτη φιλε μου?Δεν βλεπω να αναφερεις για καποιο συνεργειο,
επιτρεπετε να πεσεις επιβαλλεται να σηκωθεις.FOCUS1.6 2008 BRC Seq24 75000χιλ και συνεχιζουμε.....
koriosg4
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ, 2013 21:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 20 επισκέπτες