Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό ili77 » Παρ 08 Μαρ, 2019 16:23

Καλησπέρα. Μετά από ολοκληρωμένες μετρήσεις από αρχείο Excel.
Toyota avensis 1600 2003 μοντέλο με icom jtg.
Από 11/10 μέχρι και 2/19 έχω κάνει 120.000 χλμ με μέση κατανάλωση 10lt/100 χλμ. Συνολικό κόστος 8600ευρω περίπου για 12000 lt lpg. Για το ίδια χλμ και με μια κατανάλωση βενζίνης περίπου 8.5lt/100km θα εκαιγα 10200lt βενζινα. Με μια τιμή πάνω κάτω 1.60 είναι 16320ευρω.
7720 ευρώ κέρδος. Αφαιροντας 10 ευρώ το μήνα βενζινα εκκίνησης για 100 μήνες (8 χρόνια και 4 μήνες) άλλο ένα χιλιάρικο.
Οποτε 6720 ευρώ κέρδος.
Αφαιρώ και 1900 ευρώ το κόστος εγκατάστασης.
Οποτε 4820 ευρώ κέρδος.
Αλλο ένα χιλιάρικο επισκευή κινητήρα λόγω πολλών χιλιομέτρων (τότε είχε 200000).
Οποτε 3820 ευρώ κέρδος μετά από 8 χρόνια και 4 μήνες.
Τελικά συμφαιρει;
Για μένα νομίζω και μόνο το ψυχολογικό αβαντάζ κάτι λέει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ili77
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ, 2011 15:13

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Tasos19s » Τρί 07 Μάιος, 2019 16:42

Το αν συμφέρει ή όχι εξαρτάται από το αυτοκίνητο, το στυλ οδήγησης, το kit, την ρύθμιση, τα καθημερινά χιλιόμετρα που διανύει ο καθένας
Όσο πιο μικρές αποστάσεις κάνεις τόσο χειρότερα γιατί μέχρι να ζεσταθεί καίει βενζίνη.
Άλλο να κάψεις 1€ βενζίνη και μετά να κάνεις 100χμ και άλλο να κάψεις 1€ βενζίνη να πας 3-4χμ σε καθημερινή βάση

Στους περισσότερους η οικονομία είναι της τάξεως του 20-45% σε σχέση με την βενζίνη οπότε ΝΑΙ ΑΞΙΖΕΙ

Εγώ που έχω BMW 1900 κυβικά έχω κατανάλωση μετρημένη με το Drivvo στα 8,2l ανά 100κμ με αέριο
Εσύ θεωρώ ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση εάν αναλογιστούμε ότι το αμάξι μου είναι και πιο βαρύ, πιο αδύναμο αφού έχει 118 άλογα και φοράω λάστιχα 245/45/17

Και επίσης μετά από τους υπολογισμούς σου αφού φτάνεις να κερδίζεις 3-4 χιλιάρικα στα 8 χρόνια τι λες δεν αξίζει; Υπάρχει κάποιος που σου δίνει αυτά τα χρήματα έτσι στο δρόμο;

Οι περισσότεροι στις 150.000κμ θα έχουν κάνει απόσβεση ακόμα Και το αυτοκίνητο τους οπότε αδικα το συζητάμε
Tasos19s
 
Δημοσιευσεις: 35
Εγγραφή: Τετ 24 Απρ, 2019 00:26

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 11 Μάιος, 2019 23:00

Tasos19s έγραψε:
Οι περισσότεροι στις 150.000κμ θα έχουν κάνει απόσβεση ακόμα Και το αυτοκίνητο τους οπότε αδικα το συζητάμε


Μεγάλο λάθος.Είμαι στα 149.000 χιλιόμετρα με υγραέριο σε 5,5 χρόνια που έχω κάνει μετατροπή και ήδη κοντεύω να βγάλω κέρδος δύο αυτοκίνητα και όχι ένα όταν πριν κάνω τη μετατροπή το είχα βάλει στην αγγελία 3.700 δεν με πήρε κανένας ούτε ένα τηλέφωνο και έτσι του έκανα μετατροπή.Ευτυχώς γιατί πλέον και με 5.000 δεν το δίνω. :mrgreen:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 148.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1782
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Kakis » Δευτ 13 Μάιος, 2019 11:39

8000 km με lpg σε 6 μήνες σχεδόν.
Κατανάλωση αερίου 7,9 lt/100 km κ βενζίνης 1,1 lt/100 km.
Σκόπιμα έχω ρυθμίσει το σύστημα να ψεκάζει περισσότερη βενζίνη για προστασία.
Σε αυτά τα km έχω ένα κέρδος, σε σύγκριση αν χρησιμοποιούσα μόνο βενζίνη, 300€ ακριβώς.
Δηλ, για κάθε 1000 km εξοικονομώ 36€.
Με αυτό το ρυθμο θέλω άλλον έναν χρόνο ακόμη για να αποσβέσω τα 800€ που έδωσα αρχικά για την εγκατάσταση του συστήματος.
Μηδέν βλάβες ως τώρα κ καμία διαφορά στην οδήγηση σε σχέση με τη βενζίνη.
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
8.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 38
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Kakis » Δευτ 13 Μάιος, 2019 11:46

Tasos19s έγραψε:
Εγώ που έχω BMW 1900 κυβικά έχω κατανάλωση μετρημένη με το Drivvo στα 8,2l ανά 100κμ με αέριο
Εσύ θεωρώ ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση εάν αναλογιστούμε ότι το αμάξι μου είναι και πιο βαρύ, πιο αδύναμο αφού έχει 118 άλογα και φοράω λάστιχα 245/45/17


Εννοείς μικτή κατανάλωση 8,2.
Με αέριο κ βενζίνη μαζί;
Με βενζίνη μόνο πόσο σου έκαιγε;
Αν είναι έτσι τότε αυτός ο κινητήρας είναι φαινόμενο οικονομίας αφού εγώ με corolla 1400 κυβικά κ οικονομική οδήγηση έχω μικτή κατανάλωση στα 9 λτ, ενώ με βενζίνη είχα 7,1 λτ.
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
8.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 38
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 13 Μάιος, 2019 20:48

Kakis έγραψε:
Εννοείς μικτή κατανάλωση 8,2.
Με αέριο κ βενζίνη μαζί;
Με βενζίνη μόνο πόσο σου έκαιγε;
Αν είναι έτσι τότε αυτός ο κινητήρας είναι φαινόμενο οικονομίας αφού εγώ με corolla 1400 κυβικά κ οικονομική οδήγηση έχω μικτή κατανάλωση στα 9 λτ, ενώ με βενζίνη είχα 7,1 λτ.


Υπάρχουν και κινητήρες φίλε που δουλεύουν μόνο υγραέριο μόλις γυρίσουν χωρίς ψεκασμό όπως και το δικό μου.
Είναι 1600 , 100 ίππους και μου καίει μικτό κύκλο κάτω από 8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.Μετρημένο και ξαναμετρημένο. Και επειδή στην περιοχή μου στο πρατήριο που βάζω έχει το υγραέριο 67 λεπτά και τη βενζίνη στο 1,55 λέω ότι το κέρδος μου είναι 50 ευρώ στα 1000 χιλιόμετρα.

Εάν ο φίλος κινείται μόνο σε ανοιχτό δρόμο χωρίς ψεκασμούς όπως εγώ τότε ναι μπορεί να του καίει και 8,2 αν κάνει και οικονομική οδήγηση.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) και 148.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1782
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 14 Μάιος, 2019 08:55

το συμφαιρει δε συμφαιρει το εχουμε συζητησει 500 φορές ακομα και τοτε που καποια σαινια ελεγαν οτι το αεριο θα παει 1,2 - 1,30...

Οσο πιο μεγαλη αρχική καταναλωση εχει το αυτοκινητο σου
οσο πιο "απλός" κινητηρας ειναι
οσο περισσότερα χλμ κανεις

τοσο πιο πολυ συμφαιρει.....
στα 80.000 που εχω κανει με 12-13λτ μεση καταναλωση αεριου αγορασα ενα ολοκληρο ιδιο αυτοκινητο και πηρα και μοτερ και σαζμαν και διαφορικά και διαφορα τσιμπλίκια κι εχω και ρεστα....

με ενα αρχαιο παντελως αγνωστο συστημα αεριου που η ΜΟΝΗ συντηρηση που εχει ειναι φιλτρα κι αυτα οποτε θυμαμαι... α ναι κι ενα πνευμονα.
ουτε καν στα μπεκ δεν εχω κανει συτηρηση 80.000χλμ.... ( για να πεσει και λιγο η καταναλωση)
και λειτουργεια απο τους +40 έως τους -15...
ουτε ψεκασμους βενζινης ουτε τιποτα
οι επιλογές και δυνατοτητες ρυθμισεις του ειναι επιπεδου.............. πατου....

ε οκ... τι να λεμε τωρα....

ΥΓ.
ο πρωτος κινητηρας δουλεψε ραγισμένος απο πριν (και "επισκευασμένος" με φαρμακο) και με 231.000χλμ οταν εγινε η εγκατασταση, για 50.000 χλμ με υγραεριο δηλ ευτασε μεχρι τα 280.000 οπου και εξεραγη :) οταν χαλασε η αντλια νερου.
ο δευτερος ( που ειχε ηδη 200.000χλμ) δουλευει τωρα τα υπολοιπα 30.000 χωρίς τσικ......

το ολον το οχημα εχει 310 και κατι ψιλά....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 67.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2196
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Τρί 14 Μάιος, 2019 13:22

Μετά από 18.000 χλμ έχω κάνει την απόσβεση μαζί με κάτι πρόσθετα (;extra θερμόμετρα λαδιού και νερού).
Η κατανάλωση 10,16 λτρ αερίου και 0,7 βενζίνης (εκκίνηση και ψεκασμοί σε φορτία).
Περίπου 5,5€ στα 100 χλμ το όφελος, με χρήση 70/30 εντός πόλης εκτός πόλης.
Εργοστασιακή βενζίνης 9,5 λτρ εντός πόλης 5,5 (θεωρητική) εκτός.
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast δίχως λαδόξιδα, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
10.20 l/100 χλμ
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Tasos19s » Δευτ 20 Μάιος, 2019 14:32

Kakis έγραψε:
Tasos19s έγραψε:
Εγώ που έχω BMW 1900 κυβικά έχω κατανάλωση μετρημένη με το Drivvo στα 8,2l ανά 100κμ με αέριο
Εσύ θεωρώ ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση εάν αναλογιστούμε ότι το αμάξι μου είναι και πιο βαρύ, πιο αδύναμο αφού έχει 118 άλογα και φοράω λάστιχα 245/45/17


Εννοείς μικτή κατανάλωση 8,2.
Με αέριο κ βενζίνη μαζί;
Με βενζίνη μόνο πόσο σου έκαιγε;
Αν είναι έτσι τότε αυτός ο κινητήρας είναι φαινόμενο οικονομίας αφού εγώ με corolla 1400 κυβικά κ οικονομική οδήγηση έχω μικτή κατανάλωση στα 9 λτ, ενώ με βενζίνη είχα 7,1 λτ.


Κατανάλωση μεικτή ναι
Χιλιόμετρα μέσα σε πόλη όπως Αθήνα Θεσσαλονίκη δεν κάνω
Ζω και επαρχία.
Το αμάξι αφού γυρίσει σε αέριο στους 30 βαθμούς μετά, δεν καίει καθόλου βενζίνη
Έχω πάρει το καλώδιο σύνδεσης του αερίου και το συνδέω στο laptop έχοντας πρόσβαση σε ότι θέλω να πειράξω
Δεν είναι και κάτι τόσο σύνθετο
Σε διάρκεια ταξιδιού γυρίζει μετά από 1-1,5 ώρα σε βενζίνη για λίγο μάλλον για να γίνει μια υποτίθεται λίπανση και ξαναμπαίνει αέριο. Όλο αυτό ούτε για ένα λεπτό

Πιο παλιά δεν ξέρω πόσο εκαιγε το αμάξι
Το πήρα μεταχειρισμένο με αέριο
Έχω βγάλει και κάτω από 8λιτρα κάποιες φορές ανάλογα το πρατήριο

ΝΑ πω ότι φοράω και λάστιχα 225/45/17 μπροστά
245/45/17 πίσω οπότε δεν το λες και οικονομικό το αμάξι που είναι 1500κιλα και με τόσο φαρδιά λάστιχα
Την κατανάλωση δεν την βάζω από το μυαλό μου
Κάθε φορά που βάζω, τα γράφω στην εφαρμογή Drivvo
Μετά από καιρό βλέπω τις καταναλώσεις μου και είμαι στα 8,2λιτρα/100κμ

Ένας φίλος έχει παρόμοιο αμάξι μόνο βενζίνη και έχει κατανάλωση 6,5-7 περίπου οπότε εγώ με το αέριο είμαι 1 λίτρο επάνω. Δεν μ ενοχλεί αφού είναι και 0,85€ πιο φθηνό από ποτέ ην βενζίνη

Το μέγεθος την οικονομίας είναι τεράστιο τι να συγκρίνουμε; Δεν υπάρχει μέτρο
Μόνο εάν εχεις ένα αμάξι πχ fiesta ecoboost που υποτίθεται καίει 4,5λ/100κμ. Εκεί ναι δεν αξίζει η μετατροπή
Tasos19s
 
Δημοσιευσεις: 35
Εγγραφή: Τετ 24 Απρ, 2019 00:26

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: fokion και 12 επισκέπτες