Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 16 Νοέμ, 2019 13:53

Καλημέρα παιδιά, δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφία. Άλλαξα μπουζί εχθές και λάδια, μου έβαλαν champion εν τω μεταξύ. Στο τρίτο καλώδιο του πολλαπλασιαστή είχε μέσα μπλε/πράσινη σκόνη αρκετή, μου θύμισε εκείνη το υγρό που ψεκάζουν, έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό; Πρώτη φορά το είδα.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 16 Νοέμ, 2019 15:10

nickL έγραψε:Καλημέρα παιδιά, δυστυχώς δεν τράβηξα φωτογραφία. Άλλαξα μπουζί εχθές και λάδια, μου έβαλαν champion εν τω μεταξύ. Στο τρίτο καλώδιο του πολλαπλασιαστή είχε μέσα μπλε/πράσινη σκόνη αρκετή, μου θύμισε εκείνη το υγρό που ψεκάζουν, έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό; Πρώτη φορά το είδα.
Μήπως σου λαδωνει τα μπουζι;
Τα μπουζί σε τι κατάσταση ήταν ;
Το είχα στο συνεργείο σε suzuki jimmy του λαδωνε τα μπουζί και υπαίτιο ήταν μια φλάντζα καπακιού βαλβίδων και τα oring των μπουζί (20-25€) έκαναν τα ανταλλακτικά.



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 16 Νοέμ, 2019 15:49

Φίλε Μελέτη, δεν τράβηξα φώτο από τα μπουζί, δεν ξέρω γιατί το ξέχασα τελείως, της μάνας του τα μπουζί μετά από 20.000, μαυρισμένα αρκετά στο πάνω μέρος, μέσα στο ηλεκτρόδιο ήταν αυτό το πολύ σκούρο ροζ, για 3-4 χιλιάδες χλμ έσταζε αρκετό λάδι από τη φλάντζα βαλβίδων που και αντικατέστησα και δεν στάζει τώρα τίποτα. Καθαρίσαμε βέβαια και πεταλούδα γκαζιού με τα παλιά μπουζί πάνω.

Ίσως είναι πολλά τα 20.000 για τα μαμά μπουζί. Σκέφτομαι την άλλη φορά να βάλω κάτι Bosch που έχουν μειωμένο διάκενο στο 0,7 από το εργοστάσιο και καλά για να καίει καλύτερα το υγραέριο, αλλά είναι μαμά.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Σάβ 16 Νοέμ, 2019 18:53

nickL έγραψε:Φίλε Μελέτη, δεν τράβηξα φώτο από τα μπουζί, δεν ξέρω γιατί το ξέχασα τελείως, της μάνας του τα μπουζί μετά από 20.000, μαυρισμένα αρκετά στο πάνω μέρος, μέσα στο ηλεκτρόδιο ήταν αυτό το πολύ σκούρο ροζ, για 3-4 χιλιάδες χλμ έσταζε αρκετό λάδι από τη φλάντζα βαλβίδων που και αντικατέστησα και δεν στάζει τώρα τίποτα. Καθαρίσαμε βέβαια και πεταλούδα γκαζιού με τα παλιά μπουζί πάνω.

Ίσως είναι πολλά τα 20.000 για τα μαμά μπουζί. Σκέφτομαι την άλλη φορά να βάλω κάτι Bosch που έχουν μειωμένο διάκενο στο 0,7 από το εργοστάσιο και καλά για να καίει καλύτερα το υγραέριο, αλλά είναι μαμά.
Εάν είχες θέμα , με τη φλάντζα καπακιού βαλβίδων τότε ως ένα βαθμό το βλέπω λογικό.
Εγώ πάντως στο Honda που έκανα 160.000 με υγραεριο έβαζα τα μαμά μπουζί τα οποία άλλαζα κάθε 20.000 και φλάντζα καπακιού βαλβίδων ( μόνο γνήσια) κάθε 2ο έλεγχο διακενων βαλβίδων (50.000)

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Παρ 03 Ιαν, 2020 22:12

αλλαγή μπουζί μετά από 10.000χλμ με υγραέριο, έχω βίντεο και πως τα αλλάζω σε Panda 1.2 :)
https://youtu.be/ReotVLooi94
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 434
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Έλεγχος-αντικατάσταση μπουζί

Δημοσίευσηαπό socratesb » Κυρ 05 Ιαν, 2020 09:53

Το χρώμα της ακίδας των μπουζί στο βίντεο δείχνει αρκετά ανοιχτόχρωμο. Εάν το αυτοκίνητο κατανάλωνε μόνο βενζίνη θα λέγαμε ότι είναι το μείγμα σχετικά φτωχό. Για το lpg τώρα ίσως και να είναι φυσιολογικό.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες