Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 18 Φεβ, 2020 00:47

Στην Επαρχία. Αλλά μιλάω για συνεργείο Toyota.
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό cmax » Τρί 18 Φεβ, 2020 08:48

koriosg4 έγραψε:
sso έγραψε:
koriosg4 έγραψε:Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.

Το λύσε-δέσε δεν είναι σπουδαία δουλειά.
Είχα πληρώσει μόνο 30€ για έλεγχο βαλβίδων και αντικατάσταση 2-3 καπελώτων (με μεταχειρισμένα)...
Έχω γράψει σχετικά εδώ...
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=41&p=64887#p64883

Που εκανες την εργασια αυτη φιλε μου?Δεν βλεπω να αναφερεις για καποιο συνεργειο,


Με 30 ευρω μην περιμενεις να λυσουν εκκεντροφορους και να στο ρυθμισουν.
Ακομη αν δεν εχεις αλλαξει ιμαντες εκκεντροφορων ειναι μια καλη ευκαιρια να τα συνδυασεις.
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 18 Φεβ, 2020 11:13

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ;
Στο προηγούμενο αμάξι είχε κοκοράκια και εντελώς εύκολη η ρύθμιση ήθελες κατσαβίδι φιλερ και 10αρακι.
Τώρα που αγοράστηκε το Mazda 6 ξέρω ότι έχει με καπελωτα.
Δηλαδή με σωστή ρύθμιση και εξαρτάται και ο τρόπος οδήγησης , βγάζεις Χ χιλιόμετρα , κάνεις ενδιάμεσα έλεγχο διακενων να ξέρεις που βρίσκεσαι .
Ωστόσο όταν έρθει η ώρα πως γίνεται η διαδικασία ;
Ξέρω ότι χρειάζεται να βγει εκκεντροφόρος .
Ακόμη δεν του έχω βάλει υγραέριο αλλά να είμαι ενημερωμένος

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό donstefano » Τρί 18 Φεβ, 2020 15:39

Δυστυχως θελει περισσοτερη διαδικασια απο το παλιο σου.
Βγαινουν εκεντροφοροι και αναλογα ποσο εχει πεσει η βαλβιδα θελει και το αναλογο παχους καπελωτο.Κοστος το ενα κανενα 20αρικο περιπου(τουλαχιστον τα ΤΟΥΟΤΑ τοσο εχουν).Οποτε μιλαμε για ακριβη διαδικασια.
Αλλοι μαστορες πανε τα καπελωτα σε μηχανουργειο και στην ουσια τρωνε τον πατο τους και τα κανουν λεπτοτερα.Ακριβως δεν ξερω τη διαδικασια,στο περιγραφω στο περιπου.
Εκει η δουλεια ειναι φτηνοτερη φυσικα.Πολυ φτηνοτερη.....
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό cmax » Τρί 18 Φεβ, 2020 16:43

meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ;
Στο προηγούμενο αμάξι είχε κοκοράκια και εντελώς εύκολη η ρύθμιση ήθελες κατσαβίδι φιλερ και 10αρακι.
Τώρα που αγοράστηκε το Mazda 6 ξέρω ότι έχει με καπελωτα.
Δηλαδή με σωστή ρύθμιση και εξαρτάται και ο τρόπος οδήγησης , βγάζεις Χ χιλιόμετρα , κάνεις ενδιάμεσα έλεγχο διακενων να ξέρεις που βρίσκεσαι .
Ωστόσο όταν έρθει η ώρα πως γίνεται η διαδικασία ;
Ξέρω ότι χρειάζεται να βγει εκκεντροφόρος .
Ακόμη δεν του έχω βάλει υγραέριο αλλά να είμαι ενημερωμένος

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Η μεγαλη διαφορα ειναι στην εργασια, καθως πρεπει να βγουνε εκκεντροφοροι. Συγκεκριμενα στo ford 1600 που συζηταμε εχει διαδικασια, και το κυριοτερο ο μηχανικος χρειαζετε ενα κιτ εγραλειων για τον χρονισμο τους στο δεσιμο, και φυσικα αν αλλαξεις καπελωτα κοστος 30+ το ενα. Γινετε μετρημα των διακενων πριν το λυσιμο, και μετα το λυσιμο αναλογα προσθετης η αφαιρεις απο το υπαρχων καπελωτο την διαφορα που θελεις. πχ αν εχεις διακενο 25 και το καπελωτο που εβγαλες ειναι 260 και θελεις διακενο 35 βαζεις ενα καπελωτο 250.
cmax
 
Δημοσιευσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 01 Σεπ, 2012 19:55

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 18 Φεβ, 2020 18:52

meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ; .....

Δες το βίντεο
https://youtu.be/5xNDjptNrbg
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό slazaris » Τετ 06 Μάιος, 2020 09:27

Για Toyota Corolla vvti μπορεί να στείλει κάποιος pm μηχανικό σε Αθήνα που να μην γδερνει, γιατί πήγα σε πρώην εξουσιοδοτημένο μου έβγαλε λογαριασμό 200+ ευρώ.
slazaris
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τετ 10 Σεπ, 2014 22:39

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό japanto » Πέμ 04 Ιαν, 2024 03:42

Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;
japanto
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν, 2024 03:37

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 04 Ιαν, 2024 07:46

japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;

Με ποιο κινητήρα είναι ;
Καλό θα ήταν να δεις σε εγκατάστατη το χάρτη υγραερίου και fuel trims μη ξεφεύγουν για αρχή
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

Δημοσίευσηαπό japanto » Πέμ 04 Ιαν, 2024 17:12

meletis έγραψε:
japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;

Με ποιο κινητήρα είναι ;
Καλό θα ήταν να δεις σε εγκατάστατη το χάρτη υγραερίου και fuel trims μη ξεφεύγουν για αρχή



Το αμάξι είναι το hatchback 1.4 vvti 97ps
japanto
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν, 2024 03:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 63 επισκέπτες