tedd έγραψε:Άλλαξε τύπο/μάρκα λάδιων, βάλε high mileage λάδια καθώς έχει ο κινητήρας ήδη πολλά χλμ βάλε τα valvoline max life 10-40 . Σταδιακα εγω βλέπω μείωση της κατανάλωσης λαδιού. Στα πρώτα 1200χλμ μου είχε φάει 450-500μλ τώρα στα επόμενα 800χλμ είδα να έχει φάει γύρω στα 100-150μλ. Τα λάδια είδα ότι άρχισαν να μαυρίζουν πολύ γρήγορα οπότε σε συνδιασμό αυτό και τη μείωση κατανάλωσης υποθέτω ότι έχει ισχυρά καθαριστικά και ίσως να καθαρισαν,/ξεκόλλησαν οι βρώμιες στα ελατήρια οπότε πλέον δεν περνάει τόσο λάδι στο θάλαμο καύσης και ίσως και να έχει αναζωογονήσει τα λάστιχακια των βαλβιδων.
Ένας μάστορας που είχε ότι η μεγάλη κατανάλωση λαδιού προέρχεται από τα ελατήρια πιστονιού, όταν υπάρχει φθορά στα λαστιχακια η απώλεια λαδιού δεν είναι τόσο μεγάλη εκτός και αν συντρέχουν και τα 2 παράλληλα. Στα επόμενα 200χλμ θα προσθέσω το λάδι που λείπει και σε άλλα 1000χλμ θα ξανάμετρησω για να δω πως εξελίσεται το θέμα. Στο επόμενο σέρβις θα ξεπλύνω τον κινητήρα και με το liqui moly motor clean για να καθαρίσουν τα ελατήρια. Υπόψη ότι όλα τα πρόσθετα ξεπλύματος δεν είναι τόσο ισχυρά και δεν φτάνουν ή δεν επιδρούν σε τόσο βάθος. Η ίδια η lm έχει 3-4 προϊόντα για ξέπλυμα κινητήρα αλλά δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Οπότε θα σου πρότεινα να κανεις αυτό που έκανα ή θα κάνω, κάνε ξέπλυμα και βάλε valvoline max life και παρακολουθα τα ανά 1000χλμ να δεις πως πάει. Αν δεν δεις διαφορά τότε πάνε για ρεκτιφιε. Αγορά αλλού κινητήρα προσωπικά δεν θα το προτιμούσα γιατί δεν θα ήμουν σίγουρος για τον μεταχεισμενο , ότι δεν έχει το ίδιο πρόβλημα ή θα βγάλει σύντομα ή έχει άλλο θέμα που δεν έχω έχω σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί είναι ο μεταχειρισμένος κινητηρας και το κόστος είναι κοντά στη επιδιορθωση του δικού σου.
Για το στορυ μου καιει λαδια εδώ και 40.000 χλμ και με γυαυξητικές τάσεις πριν από καμμία 25.000χλμ είχε φάει 1,5λ/7500χλμ δηλαδή 200/1000, αποφασιζω να μειώσω τα διαστήματα αλλαγής από 7,500 σε 5000 αλλάζω μάρκες,τύπους, σε συνθετικά , τίποτα, η καταστασταση συνεχώς να επιδεινώνεται από αλλαγή σε αλλαγή μέχρι που κάνω την αλλαγή αυτή όπου κατά τα πρώτα 1000χλμ υπήρξε επιδείνωση αλλά μετά νααρχισω να βλέπω βελτίωση για πρώτη φορά..
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κοίταξε με το που το πήρα πήγε για Service , το είχε παραμελήσει αφού είχε σκοπό να το δώσει φάνηκε από τα μπουζί .
Αλλάχτηκαν τα πάντα λάδια , φιλτρα, λάδια κιβωτιου, αντιψυκτικό, κ.λ.π.
Επέλεξα για αρχή τα Eneos 10/40 Premium αλλά τα πήρα απο κατάστημα εμπιστοσύνης γιατί ακούγονται διάφορα.
Πλύθηκε με προσοχή ο κινητήρας από εμένα για να δω για διαρροές , στο τέλος του έβγαλα και την ποδιά .
Δέν έχανε από κάπου, μόνο μια φλάντζα καπακιού βαλβίδων θέλει.
Αγοράστηκε καθαριστικό , είχα τις αμφιβολίες γιατί διάβασα οτι μπορεί να ξεκολλήσει τη βρωμιά με οτι συνεπάγεται για αντλία λαδιού κ.λ.π.
Δούλεψε 20 λεπτά ρελαντί και άλλαξα και φίλτρο λαδιού.
Δέν βρήκα όμως στην περίοχη μου της Liqui Moly , ήθελα να πάρω και εγώ .
Αγόρασα της Wynn's
https://www.wynns.eu/product/motor-cleaner/Θα δοκιμάσω βάσει προδιαγραφών άλλη μάρκα μήπως τα Eneos δεν του ήρθαν σωστά , και θα είμαι υπό παρακολούθηση.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα και εγω ως διάστημα αλλαγής έχω τις 8500 μαζί με φίλτρο
Μεταχειρισμένο κινητήρα και εγώ δέν θέλω να μπλέξω για είναι λαχείο όπως είπα .
Σκέφτομαι μήπως του βάλω το γκάζι , και όταν μαζέψω για ολική επισκευή απλώς να βγεί ότι χρειαστεί .
Στο ΚΤΕΟ που πήγα , και πιάσαμε την κουβέντα μου είπε οτι η συγκεκριμένη γενιά των Mazda 6 έκαιγε από την μάνα καί να μήν μπω στην διαδικασία επισκευής του κινητήρα.