Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Mazda 6 2005 1800 MZR

Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 10 Φεβ, 2020 22:07

Καλησπέρα, απέκτησα πρίν 5 μήνες το παραπάνω όχημα καθώς το Honda ενεπλάκη σε ατύχημα και βγήκε άχρηστο με χτύπησαν. Το αμάξι πήγε ελέγχθηκε σε συμπίεση και ήθελε ένα γενικό Service.
Έγινε συντήρηση, αλλάχτηκαν και τα μπουζοκαλώδια του και ήμουν έτοιμος να προχωρήσω σε υγραέριο.
Εγκαταστάτη έχω αποφασίσει όπως και σύστημα θα βάλω το Europegas Avance 32 με μπέκ της Hana και τη δεξαμενή απο το προηγούμενο αμάξι δέν έχει λήξει.
Όμως παρατήρησα κατανάλωση λαδιού 500ml στα 1000 χιλιόμετρα. Το ιστορικό του γράφει οτι ο προηγούμενος έβαζε 10/40 χωρίς οποιαδήποτε άλλη λεπτομέρεια , οποτε συνέχισα και εγω το ίδιο ιξώδες βάσει των προδιαγραφών στο βιβλίο
Τα ενδεχόμενα είναι :
Α) Βάζω το υγραέριο γαι να μειώσω το κόστος μετακίνησης και μαζεύω χρήματα για επισκευή
Β) Ολική επισκευή κινητήρα
Γ) Μεταχειρισμένος κινητήρας το οποίο δεν προτιμώ είναι θέμα λαχείου
Δ) Υποπτεύομαι τσιμουχάκια βαλβιδών , ένας μου είπε απο κολλημένα ελατήρια μπορεί να έχεις τη κατανάλωση
Ωστόσο κανένας δέν αναλαμβάνει μονό μερική επισκευή .
Το αμάξι όσο αφορά τα μπουζί είναι κανονικά δέν έχει δώσει σημάδια καπνού και δέν έχει διαρροές.
Διάβασα οτι τα συγκεκριμένα έχουν θέμα με τη τσιμούχα στροφάλου , όμως δέν είδα διαρροή . Θέλει μόνο μια φλάντζα καπακιού βαλβιδών.
Το αμάξι στή βενζίνη δουλεύει άριστα.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 13 Φεβ, 2020 17:15

Άλλαξε τύπο/μάρκα λάδιων, βάλε high mileage λάδια καθώς έχει ο κινητήρας ήδη πολλά χλμ βάλε τα valvoline max life 10-40 . Σταδιακα εγω βλέπω μείωση της κατανάλωσης λαδιού. Στα πρώτα 1200χλμ μου είχε φάει 450-500μλ τώρα στα επόμενα 800χλμ είδα να έχει φάει γύρω στα 100-150μλ. Τα λάδια είδα ότι άρχισαν να μαυρίζουν πολύ γρήγορα οπότε σε συνδιασμό αυτό και τη μείωση κατανάλωσης υποθέτω ότι έχει ισχυρά καθαριστικά και ίσως να καθαρισαν,/ξεκόλλησαν οι βρώμιες στα ελατήρια οπότε πλέον δεν περνάει τόσο λάδι στο θάλαμο καύσης και ίσως και να έχει αναζωογονήσει τα λάστιχακια των βαλβιδων.
Ένας μάστορας που είχε ότι η μεγάλη κατανάλωση λαδιού προέρχεται από τα ελατήρια πιστονιού, όταν υπάρχει φθορά στα λαστιχακια η απώλεια λαδιού δεν είναι τόσο μεγάλη εκτός και αν συντρέχουν και τα 2 παράλληλα. Στα επόμενα 200χλμ θα προσθέσω το λάδι που λείπει και σε άλλα 1000χλμ θα ξανάμετρησω για να δω πως εξελίσεται το θέμα. Στο επόμενο σέρβις θα ξεπλύνω τον κινητήρα και με το liqui moly motor clean για να καθαρίσουν τα ελατήρια. Υπόψη ότι όλα τα πρόσθετα ξεπλύματος δεν είναι τόσο ισχυρά και δεν φτάνουν ή δεν επιδρούν σε τόσο βάθος. Η ίδια η lm έχει 3-4 προϊόντα για ξέπλυμα κινητήρα αλλά δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Οπότε θα σου πρότεινα να κανεις αυτό που έκανα ή θα κάνω, κάνε ξέπλυμα και βάλε valvoline max life και παρακολουθα τα ανά 1000χλμ να δεις πως πάει. Αν δεν δεις διαφορά τότε πάνε για ρεκτιφιε. Αγορά αλλού κινητήρα προσωπικά δεν θα το προτιμούσα γιατί δεν θα ήμουν σίγουρος για τον μεταχεισμενο , ότι δεν έχει το ίδιο πρόβλημα ή θα βγάλει σύντομα ή έχει άλλο θέμα που δεν έχω έχω σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί είναι ο μεταχειρισμένος κινητηρας και το κόστος είναι κοντά στη επιδιορθωση του δικού σου.
Για το στορυ μου καιει λαδια εδώ και 40.000 χλμ και με γυαυξητικές τάσεις πριν από καμμία 25.000χλμ είχε φάει 1,5λ/7500χλμ δηλαδή 200/1000, αποφασιζω να μειώσω τα διαστήματα αλλαγής από 7,500 σε 5000 αλλάζω μάρκες,τύπους, σε συνθετικά , τίποτα, η καταστασταση συνεχώς να επιδεινώνεται από αλλαγή σε αλλαγή μέχρι που κάνω την αλλαγή αυτή όπου κατά τα πρώτα 1000χλμ υπήρξε επιδείνωση αλλά μετά νααρχισω να βλέπω βελτίωση για πρώτη φορά..

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 13 Φεβ, 2020 21:53

tedd έγραψε:Άλλαξε τύπο/μάρκα λάδιων, βάλε high mileage λάδια καθώς έχει ο κινητήρας ήδη πολλά χλμ βάλε τα valvoline max life 10-40 . Σταδιακα εγω βλέπω μείωση της κατανάλωσης λαδιού. Στα πρώτα 1200χλμ μου είχε φάει 450-500μλ τώρα στα επόμενα 800χλμ είδα να έχει φάει γύρω στα 100-150μλ. Τα λάδια είδα ότι άρχισαν να μαυρίζουν πολύ γρήγορα οπότε σε συνδιασμό αυτό και τη μείωση κατανάλωσης υποθέτω ότι έχει ισχυρά καθαριστικά και ίσως να καθαρισαν,/ξεκόλλησαν οι βρώμιες στα ελατήρια οπότε πλέον δεν περνάει τόσο λάδι στο θάλαμο καύσης και ίσως και να έχει αναζωογονήσει τα λάστιχακια των βαλβιδων.
Ένας μάστορας που είχε ότι η μεγάλη κατανάλωση λαδιού προέρχεται από τα ελατήρια πιστονιού, όταν υπάρχει φθορά στα λαστιχακια η απώλεια λαδιού δεν είναι τόσο μεγάλη εκτός και αν συντρέχουν και τα 2 παράλληλα. Στα επόμενα 200χλμ θα προσθέσω το λάδι που λείπει και σε άλλα 1000χλμ θα ξανάμετρησω για να δω πως εξελίσεται το θέμα. Στο επόμενο σέρβις θα ξεπλύνω τον κινητήρα και με το liqui moly motor clean για να καθαρίσουν τα ελατήρια. Υπόψη ότι όλα τα πρόσθετα ξεπλύματος δεν είναι τόσο ισχυρά και δεν φτάνουν ή δεν επιδρούν σε τόσο βάθος. Η ίδια η lm έχει 3-4 προϊόντα για ξέπλυμα κινητήρα αλλά δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Οπότε θα σου πρότεινα να κανεις αυτό που έκανα ή θα κάνω, κάνε ξέπλυμα και βάλε valvoline max life και παρακολουθα τα ανά 1000χλμ να δεις πως πάει. Αν δεν δεις διαφορά τότε πάνε για ρεκτιφιε. Αγορά αλλού κινητήρα προσωπικά δεν θα το προτιμούσα γιατί δεν θα ήμουν σίγουρος για τον μεταχεισμενο , ότι δεν έχει το ίδιο πρόβλημα ή θα βγάλει σύντομα ή έχει άλλο θέμα που δεν έχω έχω σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί είναι ο μεταχειρισμένος κινητηρας και το κόστος είναι κοντά στη επιδιορθωση του δικού σου.
Για το στορυ μου καιει λαδια εδώ και 40.000 χλμ και με γυαυξητικές τάσεις πριν από καμμία 25.000χλμ είχε φάει 1,5λ/7500χλμ δηλαδή 200/1000, αποφασιζω να μειώσω τα διαστήματα αλλαγής από 7,500 σε 5000 αλλάζω μάρκες,τύπους, σε συνθετικά , τίποτα, η καταστασταση συνεχώς να επιδεινώνεται από αλλαγή σε αλλαγή μέχρι που κάνω την αλλαγή αυτή όπου κατά τα πρώτα 1000χλμ υπήρξε επιδείνωση αλλά μετά νααρχισω να βλέπω βελτίωση για πρώτη φορά..

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κοίταξε με το που το πήρα πήγε για Service , το είχε παραμελήσει αφού είχε σκοπό να το δώσει φάνηκε από τα μπουζί .
Αλλάχτηκαν τα πάντα λάδια , φιλτρα, λάδια κιβωτιου, αντιψυκτικό, κ.λ.π.
Επέλεξα για αρχή τα Eneos 10/40 Premium αλλά τα πήρα απο κατάστημα εμπιστοσύνης γιατί ακούγονται διάφορα.
Πλύθηκε με προσοχή ο κινητήρας από εμένα για να δω για διαρροές , στο τέλος του έβγαλα και την ποδιά .
Δέν έχανε από κάπου, μόνο μια φλάντζα καπακιού βαλβίδων θέλει.

Αγοράστηκε καθαριστικό , είχα τις αμφιβολίες γιατί διάβασα οτι μπορεί να ξεκολλήσει τη βρωμιά με οτι συνεπάγεται για αντλία λαδιού κ.λ.π.
Δούλεψε 20 λεπτά ρελαντί και άλλαξα και φίλτρο λαδιού.
Δέν βρήκα όμως στην περίοχη μου της Liqui Moly , ήθελα να πάρω και εγώ .
Αγόρασα της Wynn's
https://www.wynns.eu/product/motor-cleaner/
Θα δοκιμάσω βάσει προδιαγραφών άλλη μάρκα μήπως τα Eneos δεν του ήρθαν σωστά , και θα είμαι υπό παρακολούθηση.
Επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα και εγω ως διάστημα αλλαγής έχω τις 8500 μαζί με φίλτρο
Μεταχειρισμένο κινητήρα και εγώ δέν θέλω να μπλέξω για είναι λαχείο όπως είπα .
Σκέφτομαι μήπως του βάλω το γκάζι , και όταν μαζέψω για ολική επισκευή απλώς να βγεί ότι χρειαστεί .
Στο ΚΤΕΟ που πήγα , και πιάσαμε την κουβέντα μου είπε οτι η συγκεκριμένη γενιά των Mazda 6 έκαιγε από την μάνα καί να μήν μπω στην διαδικασία επισκευής του κινητήρα.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 13 Φεβ, 2020 23:54

Απαλό σχετικά είναι το ξεπλυντικο που έβαλες τις Λικουι μολυ το βάζεις πριν την αλλαγή σε ζεστό κινητήρα και το έχεις στο ρελαντί για 10 λεπτά όπου απαγορεύεται να ανεβάσεις στροφές. Οπότε είναι πιο ισχυρό και καθαρίζει σε πιο βάθος. Πάντως δεν νομίζω να δημιουργούν θέμα όσο και να το έψαξα δεν βρήκα κάποιον να αναφέρει ότι του δημιουργήθηκε θέμα...διαβάζω μόνο αυτή την ικασια που αναφέρεις και εσύ. Σε ρωσικό φόρουμ για λάδια το έχουν χρησιμοποιήσει κατά κόρον και κανένας δεν αναφέρει να του δημιουργήθηκε θέμα...δεν νομίζω ότι οι εταιρείες που τα φτιάχνουν να είναι τόσο χαζές να πουλάνε προϊόν που δημιουργεί πρόβλημα. Το πρόβλημα σου αφού δεν έχεις διαρροές πιθανολογω οτι προέρχεται από κολλημένα ελατήρια. Σε πρώτη φάση δοκιμάζεις αν θες το λάδι που σου είπα λογικά θα σου ταιριάζει καθώς έχεις βάλει το συγκεκριμένο eneos και εγώ το είχα δοκιμάσει πιο παλιά δεν έμεινα ευχαριστημένος. Μετα από 4-5000χλμ ο ήχος της μηχανής ήταν πιο τραχυς. To θεωρώ παρωχημένο. Έχει ΑPI sl όταν όλα τα λάδια είναι πλέον SN άντε SM. Επίσης πολύ χοντρό 14,7 ενώ το βαλβολαιν 13,8 το οποίο σημαινει πιο πολύ οικονομία καυσίμου και πιο ήρεμη λειτουργία κινητήρα. Είναι ένα λάδι που στηρίχθηκε στο όνομα άλλων σειρών (sustina) να το χρυσοπουλανε 6-7-8-9€ ενώ δεν θα έπρεπε να ξεπερνάει τα 3-4€ ακόμη και τα mannol και του lidl τα θεωρώ πολύ καλύτερα ποιοτικά από αυτό, αλλά διαφήμιση ειναι αυτή, τι να κάνεις;

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Κυρ 16 Φεβ, 2020 18:47

Πολλές επωνυμες εταιρίες βγάζουν παμφηνα api SN σε 10w-40. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πραγματικό αυτό και τι ψιλά γράμματα κρύβει.
Μπορεί το SL του ενεος στη πράξη να είναι κλάσεις καλύτερο από το εικονικό SN αλλης εταιρίας.
Δεν βασιζόμαστε ποτέ σε καφενειακα λεγομενα τρίτων για την ποιότητα στα λαδια. Όποιος έχει τη διάθεση μπορεί να στείλει λάδια για αναλυση πριν και μετά τη χρήση. Τότε μόνο μπορούμε να μιλήσουμε.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 17 Φεβ, 2020 03:17

Οι εγκρίσεις sn sm sl αφορουν συγκεκριμένα πραγματα όπως την αντίσταση οξείδωσης, προστασία απο φθορα, προστασία από επικαθίσεις, κ.α οπότε πως ένα sl μπορεί να είναι καλυτερο από ένα sn ειδικά όταν πρόκειται και για επώνυμο λιπαντικό.? Το τελευταίο μαλιστα τεχνικό του φυλλάδιο του συγκεκριμένου eneos είναι από το 2006 δηλαδή είναι 14ετων, δηλαδή εδώ και 14 χρόνια η εταιρεία δεν έχει αλλάξει τίποτα συνεπώς είναι ένα ξεχασμένο λάδι από την εταιρεία οπου δεν ξοδεύει ευρώ για τη βελτίωση του.

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Δευτ 17 Φεβ, 2020 05:07

Στη θεωρία είναι όπως τα λες ακριβώς. Στη πράξη εγώ ρωτώ τι συμβαίνει τελικα.
Ξαφνικά όλα τα lidloλαδα γίνανε sn με τιμη χώμα. Χωρίς να τα υποτιμώ είναι επώνυμα λάδια γερμανικής εταιρίας αλλά low cost.
Έχω δει 20-50 mineral της bp να είναι SN. Και αλλα πολλά.
Δεν ξέρω αν καταλαβαινεις τι λέω. Αυτή η προδιαγραφή καλύφθηκε ακαριαια βάζοντας κάποιο πρόσθετο ?? Τι βάση έχουν τα λιπαντικά αυτά? Μήπως τα ενεος έχουν παραπάνω συνθετική βάση έναντι των άλλων που ίσως είναι περισσότερο ορυκτέλαια με ενισχυτικά?

Για την ετικέτα γίνονται πολλά, γιατί εκεί είναι όλο το μάρκετινγκ. Το πόσο εύκολα γράφτηκε στις ετικετες αυτή η προδιαγραφή SN ακόμη και σε λάδια mineral με κάνει να την σνομπαρω λίγο.
Αντίθετα η SM δεν γράφτηκε τόσο γρήγορα , την έβλεπες μόνο σε ακριβές σειρές λαδιών ....

Η ενεος ίσως όταν επιλέξει να γράψει μια προδιαγραφή στην ετικετα του μπουκαλιού της ,να ειναι και αληθινή.

Χρόνια χρήστης λαδιών ενεος, είναι απλά εξαιρετικά. Ο κινητήρας γυαλίζει μέσα και λειτουργία του υποδειγματική (260.000 χλμ) . Τα αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους δεν έχουν "γράψει" καθόλου. Εδώ και 1,5 χρόνο δοκιμάζω τα liqui moly γιατί με βολεύει πολύ και με συμφέρει οικονομικα η 5λιτρη συσκευασία τους οικονομικά. Εξίσου εξαιρετικά λάδια .




Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 27 Φεβ, 2020 18:45

Πέρασα σήμερα από τον εγκαταστατη. Θα προχωρήσω λογικά στη εγκατάσταση του υγραερίου μέσα στην εβδομάδα .
Θα κάνω μια αλλαγή λαδιών άλλη μάρκα και θα το παρακολουθώ .
Εάν χειροτερέψει σίγουρα δεν ευθύνεται το υγραέριο.
Ότι κερδίσω από το υγραέριο θα το δώσω όλα για μια πλήρη επισκευη.
Κάνει κατά μέσο όρο 100 χιλιόμετρα και δεν προλαβαίνω να βάζω βενζίνη.



Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Mazda 6 2005 1800 MZR

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 07 Μάιος, 2020 13:56

Λόγω της κατάστασης / πανδημίας το είχα αφήσει το αμάξι.
Με το υγραέριο συμπλήρωσα 2500 χιλιόμετρα.
Σήμερα πήγα στο εγκαταστατη, για έλεγχο και κούμπωμα στο Η/Υ.
Οι καμπύλες ήταν ταυτόσημες .
Όσο αφορά το εμπλουτισμό βενζίνης - προστασία βαλβίδων που το γράφει το πρόγραμμα του Europegas, ενεργοποιήθηκε αναλόγως το φορτίο του κινητήρα να κανονιζει .

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1431
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Mazda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης