Κοίταξε το Lovato , εάν ρυθμιστεί σωστά δουλεύει άψογα.mitsikoulis έγραψε:Τελικά βρέθηκε μια λύση μέσω γνωστού του γνωστού, ο οποίος είχε έρθει στην Τρίπολη και προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Έχει μάλιστα και ο ίδιος Lovato σε Renault και έχει μελετήσει πάρα πολύ το θέμα και όλες τις ρυθμίσεις της εφαρμογής, ακόμα και εκείνες που προστέθηκαν στις νεότερες εκδόσεις και δεν αναφέρονται στα Installation Manual που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο.
Χρησιμοποίησε το πρόγραμμα clip της Renault για να βλέπει τα μείγματα σε πραγματικό χρόνο, κατόπιν έκανε κάποιες ρυθμίσεις στο χάρτη επάνω, και σε κάποιες παραμέτρους που έχουν να κάνουν με τα extra injections, ενώ μου αφαίρεσε και το auto calibration, το οποίο ζήτησα να το ενεργοποιήσουμε ξανά γιατί το θέλω εγώ. Κατόπιν, αφού "γράψω" κάποια χιλιόμετρα θα ξανακάνουμε έλεγχο εάν είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που δουλεύει το αυτοκίνητο και αφού επιμένω τότε θα μου ενεργοποιήσει το auto calibration. Ήταν όμως τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα που επέμενε ότι δεν χρειάζεται να είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη προσαρμογή, το αντίθετο μάλιστα. Θα δείξει....
Για την ώρα έχω κάνει ένα τεπόζιτο και βλέπω πως πράγματι το πρόβλημα που είχα στο ρελαντί έχει εξαφανιστεί εντελώς. Υπάρχουν κάποια μικρά "κατάλοιπα" θα έλεγα που γίνονται αντιληπτά όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχω μπερδέματα και σβησίματα όπως είχα μέχρι τώρα.
Το είδα από το δικό μου το Honda όταν το ανέλαβε γνωστής.
Όταν εννοείς τη επιλογή auto calibration εννοείς να ρυθμίζει αυτόματα στο ρελαντί (κάτι που δεν είναι και σωστό) ή τη επικοινωνία με το εγκέφαλο αυτοκινήτου.
Να συνεχίσει χωρίς προβλήματα , ενημερωσε για τη πορεία αφού κανείς μερικά χιλιόμετρα και ξαναδείτε τις ρυθμίσεις.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk