FiKiFiKi έγραψε:Σε Hyundai i20 1200cc 2012 με κινητήρα G4LA-5 και αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες παίρνει υγραέριο ή είναι ευαίσθητο το μοτέρ;
Ο μάστορας προτείνει stag q basic με τα γρήγορα μπεκ 02 της stag και ψεκασμούς βενζίνης με βάση τις στροφές. Ο συγκεκριμένος εγκέφαλος υποστηρίζει ψεκασμό με βάση το φορτίο;
Δεν είναι προτιμότερο να βάλω καλύτερο εγκέφαλο της stag με σύνδεση στη θύρα obd για να γίνονται και μικροδιορθωσεις; Ο μάστορας λέει ότι δεν χρειάζεται. Τιμή 650€ χωρίς κτεο.
Εφόσον έχει αυτορυθμιζομενες βαλβίδες θα κάνεις έλεγχο διακενων.
Πριν τη μετατροπή δες το αμάξι στη λειτουργία της βενζίνης και κυρίως σε μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη (εάν έχει)
Από μπεκ θα σου πρότεινα ειτε τα ac w202 ή τα Hana.
Δεν το θυμάμαι , αλλά κάπου είχα διαβάσει ότι τα μπεκ της Hana ναι μεν είναι καλά , αλλά δεν είναι τύπου βενζίνης = γραμμικός ψεκασμός.
Νομίζω εδώ στο φόρουμ το είχα δει.
Ρώτησε τον εγκατάστατη.
Ρύθμιση οπωσδήποτε στο δρόμο με πληρο φορτίο και ενεργοποίηση μικροψεκασμων τόσο στο φορτίο όσο και μετά από στροφές.
Πνεύμονα ποιο θα σου χρησιμοποιησει
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk