Λοιπόν εάν έχει ρυθμιστεί σωστά στο δρόμο δηλαδή εσύ να οδηγας και ο εγκατάστασης να βλέπει τον υπολογιστή και διορθώνει όπου χρειάζεται δεν θα έχεις πρόβλημα.Vasv01 έγραψε:Γεια σας, ο κινητήρας ακούγεται σαν πετρελαίου με έντονους κραδασμούς, μου φαίνεται σαν να ακούω πέρα απ' τις βαλβίδες υγραερίου και τις βαλβίδες του κινητήρα να κάνουν έντονο θόρυβο, έχω 135.000χλμ με εγκατάσταση υγραερίου BRC Plug & Drive στις 95.000χλμ σε Renault Megane II 1.6 2006 με αναλογία βενζίνης στο υγραέριο 25%, δεν έχω ελέγξει ποτέ βαλβίδες, θέλουν απλά ρυθμίση, αλλαγή με ενισχυμένες & έδρες; Γνωρίζει κάποιος από εμπειρία του, τι γίνεται, εργασία, ανταλλακτικά, κόστος, ποιότητες, τι μάστορες το κάνουν, αξίζει το κόστος, με ενισχυμένα υλικά κάθε πότε βγάζει πρόβλημα; Αξίζει το κόστος; Δεν είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα χρήματα που έχω εξοικονόμηση με τη χρήση του υγραερίου, πόσο μάλλον αν έχω κάποια σοβαρή βλάβη.
Τώρα ο θόρυβος που κάνει μπορεί να προέρχεται και από τα μπεκ του υγραερίου.
Το έχετε ελενξει να δείτε πόσο ψεκάζουν τα μπεκ υγραερίου;
Τέλος εάν έχεις μηχανικες βαλβίδες αναλόγως τι τύπου είναι μπορεί να θέλουν ρύθμιση ανά 30000. .Αυτο θα το μάθεις με το τύπο κινητήρα στο Autodata ή ερώτηση σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Συνήθως έχουν βιβλίο τα συνεργεία με τις προδιαγραφές του κάθε κινητήρα.
Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk