georget έγραψε:Το prins μπαίνει σε αυτό το αυτοκίνητο ;Κόστος;Να μας πει η QGAS.
Μπαίνει αερίου με πολύ μικρή κατανάλωση βενζίνης στη μιξη 5 % σε σχέση με το 15-20% του ανταγωνισμού
georget έγραψε:Το prins μπαίνει σε αυτό το αυτοκίνητο ;Κόστος;Να μας πει η QGAS.
georget έγραψε:Βέβαια εγώ σκεφτομουνα να εγκαταστησω συστημα φυσικου αεριου αλλά το κοστος ειναι περισσότερο από την εγκατασταση ενός συστηματος υγραεριου.Επίσης εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν τους βλέπω και αρκετά εκπαιδευμένους στην εγκατάσταση αυτών των συστηματων ,δεν τα πολύεγκαθιστούν και δεν τα προωθούν καθώς επίσης οι δεξαμενες στο αυτοκίνητο πιάνουν πολυ χώρο στο πορτ παγκάζ και δεν έχουν μεγάλη αυτονομία.Με την εγκατάσταση του υγραέριου βέβαια μου είπαν ότι θα μπω σε μπελάδες καθώς θα πρεπει να κάνω πιο επιμελημενη συντήρηση στο αυτοκινητό μου δηλαδή πιο καλά λαδια και πιο συχνή αλλαγή των αναλωσιμων.Το κτεο επισης θα είναι περισσότερο σε κοστος σε σχεση με τη βενζινη.Στις πρώτες 15000 χλμ μου ειπαν θα βγει αισθητηρας λ και καταλυτης προφανώς.Ολα αυτά συναθροιζόμενα καθως και άλλες βλάβες που πιθανώς θα προκυψουν οδηγουν στο συμπερασμα οτι δεν θα κανουν οικονομια στο αυτοκινητο μου.Η καλύτερη επιλογή ήταν ένα καινουριο octavia που εχει εγκατεστημενο εργοστασιακό το συστημα αεριου αλλά θα δώσουμε κανα 10.000€ και παραπανω επιπλέον για την απόκτησή του.
georget έγραψε: [...] Με την εγκατάσταση του υγραέριου βέβαια μου είπαν ότι θα μπω σε μπελάδες καθώς θα πρεπει να κάνω πιο επιμελημενη συντήρηση στο αυτοκινητό μου δηλαδή πιο καλά λαδια και πιο συχνή αλλαγή των αναλωσιμων.Το κτεο επισης θα είναι περισσότερο σε κοστος σε σχεση με τη βενζινη.Στις πρώτες 15000 χλμ μου ειπαν θα βγει αισθητηρας λ και καταλυτης προφανώς.Ολα αυτά συναθροιζόμενα καθως και άλλες βλάβες που πιθανώς θα προκυψουν οδηγουν στο συμπερασμα οτι δεν θα κανουν οικονομια στο αυτοκινητο μου [...]
Μην βάλεις φίλος το παλιό υγραέριο πλήρωνε μπεζινες να αισθάνεσαι ωραίος!!!!georget έγραψε:Βέβαια εγώ σκεφτομουνα να εγκαταστησω συστημα φυσικου αεριου αλλά το κοστος ειναι περισσότερο από την εγκατασταση ενός συστηματος υγραεριου.Επίσης εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν τους βλέπω και αρκετά εκπαιδευμένους στην εγκατάσταση αυτών των συστηματων ,δεν τα πολύεγκαθιστούν και δεν τα προωθούν καθώς επίσης οι δεξαμενες στο αυτοκίνητο πιάνουν πολυ χώρο στο πορτ παγκάζ και δεν έχουν μεγάλη αυτονομία.Με την εγκατάσταση του υγραέριου βέβαια μου είπαν ότι θα μπω σε μπελάδες καθώς θα πρεπει να κάνω πιο επιμελημενη συντήρηση στο αυτοκινητό μου δηλαδή πιο καλά λαδια και πιο συχνή αλλαγή των αναλωσιμων.Το κτεο επισης θα είναι περισσότερο σε κοστος σε σχεση με τη βενζινη.Στις πρώτες 15000 χλμ μου ειπαν θα βγει αισθητηρας λ και καταλυτης προφανώς.Ολα αυτά συναθροιζόμενα καθως και άλλες βλάβες που πιθανώς θα προκυψουν οδηγουν στο συμπερασμα οτι δεν θα κανουν οικονομια στο αυτοκινητο μου.Η καλύτερη επιλογή ήταν ένα καινουριο octavia που εχει εγκατεστημενο εργοστασιακό το συστημα αεριου αλλά θα δώσουμε κανα 10.000€ και παραπανω επιπλέον για την απόκτησή του.
Αδερφέ άστο μην ασχολείσαι.Παρε μια παγωμένη μπύρα και βάζε βενζινουλαgeorget έγραψε:Το κτεο μετά την εγκατάσταση του υγραερίου είναι + 80€ .Μετά ανά δύο χρόνια δεν ξέρω πόσο διαφοροποιείται η τιμή του κτέο εάν έχεις και υγραέριο τοποθετημένο.Π.Χ σκέτο το όχημα με το βενζινοκινητήρα είναι 45 με 50 €.Επίσης κάθε χρ'ονο ή ανά 15.000 ΧΛΜ ,όποιο δηλαδή έρθει πρώτο οι εγκαταστάτες υγραερίου λένε 40€ για το service του συστήματος υγραερίου αλλάζοντας κάποια φίλτρα και έλεγχος.Άρα μέσα στο χρόνο προκύπτει σίγουρα κανά 60 με 70 ευρώ. Για εγκατάσταση συστήματος φυσικού αερίου τι γνώμες έχετε;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες
|
|