ksronin89 έγραψε:Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 b7 1.8t quattro με κωδικό κινητήρα BFB (163 άλογα) και το σύστημα υγραερίου είναι BRC plug and drive με πορτοκαλί μπεκ και 1500mb πνεύμονα. Τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να ψεκάζει στο vsr και από πόσες στροφές? Ευχαριστώ.
Το ότι έχει καλές έδρες και βαλβίδες αυτό το μοτέρ δεν αναιρεί το γεγονός ότι σε άλλα μοτέρ με υδραυλικές βαλβίδες δεν χρειάζεται εμπλουτισμός βενζίνης. Όταν είναι υδραυλικές δεν είναι αυθαρτες κιόλας. Απλά η οποια φθορά τους θα εμφανιστεί αρκετά πιο μετά .Qgas έγραψε:ksronin89 έγραψε:Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 b7 1.8t quattro με κωδικό κινητήρα BFB (163 άλογα) και το σύστημα υγραερίου είναι BRC plug and drive με πορτοκαλί μπεκ και 1500mb πνεύμονα. Τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να ψεκάζει στο vsr και από πόσες στροφές? Ευχαριστώ.
Τίποτα δεν χρειάζεται δεν είναι με μηχανικές βαλβίδες
gkazakias έγραψε:Το ότι έχει καλές έδρες και βαλβίδες αυτό το μοτέρ δεν αναιρεί το γεγονός ότι σε άλλα μοτέρ με υδραυλικές βαλβίδες δεν χρειάζεται εμπλουτισμός βενζίνης. Όταν είναι υδραυλικές δεν είναι αυθαρτες κιόλας. Απλά η οποια φθορά τους θα εμφανιστεί αρκετά πιο μετά .Qgas έγραψε:ksronin89 έγραψε:Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 b7 1.8t quattro με κωδικό κινητήρα BFB (163 άλογα) και το σύστημα υγραερίου είναι BRC plug and drive με πορτοκαλί μπεκ και 1500mb πνεύμονα. Τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να ψεκάζει στο vsr και από πόσες στροφές? Ευχαριστώ.
Τίποτα δεν χρειάζεται δεν είναι με μηχανικές βαλβίδες
Η πιο σωστή λύση είναι να δώσει και στο 20vt λίγο εμπλουτισμο να διατηρηθεί 100% άτρωτο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τη μικροκαμερα βλέπεις την καθαριότητα του μοτέρ, με την μέτρηση συμπίεσης δεν βλέπεις και πολλά. Εμένα με διάκενα βαλβίδων εξαγωγης 0.05 αντί 0.30 η συμπίεση ήταν εξαιρετική.Qgas έγραψε:gkazakias έγραψε:Το ότι έχει καλές έδρες και βαλβίδες αυτό το μοτέρ δεν αναιρεί το γεγονός ότι σε άλλα μοτέρ με υδραυλικές βαλβίδες δεν χρειάζεται εμπλουτισμός βενζίνης. Όταν είναι υδραυλικές δεν είναι αυθαρτες κιόλας. Απλά η οποια φθορά τους θα εμφανιστεί αρκετά πιο μετά .Qgas έγραψε:ksronin89 έγραψε:Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 b7 1.8t quattro με κωδικό κινητήρα BFB (163 άλογα) και το σύστημα υγραερίου είναι BRC plug and drive με πορτοκαλί μπεκ και 1500mb πνεύμονα. Τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να ψεκάζει στο vsr και από πόσες στροφές? Ευχαριστώ.
Τίποτα δεν χρειάζεται δεν είναι με μηχανικές βαλβίδες
Η πιο σωστή λύση είναι να δώσει και στο 20vt λίγο εμπλουτισμο να διατηρηθεί 100% άτρωτο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν υσχυει αν έχει καλή συντήρηση δεν θα πάθει ποτέ τίποτα λένε μερικά 20 v με 300 Χιλ κμ με υγραέριο και άψογη συμπίεση πεντακάθαρα πάνω κάτω ( ελεχγος με μικροκαμερα )
Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 43 επισκέπτες
|
|