Σε σύνδεση με τον χρήστη profitiss αντιμετωπίζω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα και εξηγώ,
Οδηγώ Citroen C3 1.6 XTR 2006 στο οποίο εγκαταστάθηκε, το 2012, σύστημα LPG BRC απο εξουσιοδοτημένη μονάδα Citroen,
το όχημα λειτούργησε κανονικά και εντελώς απροβλημάτιστα μέχρι τον Σεπτέμβρη 2018 όπου επιστρέφοντας απο ταξίδι και ύστερα απο εναν απλό ανεφοδιασμό καυσίμου παρουσιάστηκε η εξής δυσλειτουργία :
στην εκκίνηση, και μόνο στην χρήση αερίου, μέχρι 1600 - 1800 rpm ο κινητήρας παρουσιάζει διακοπές (δυνατό κλώτσημα) και μετά απο αυτό το φάσμα των στροφών λειτουργεί κανονικά,
το πρόβλημα παρουσιάζεται ανεξαρτήτως θερμοκρασίας κινητήρα και μπορείς μερικώς να το ελέγξεις με την χρήση του πετάλ αλλά αυτό είναι κουραστικό και δεν πετυχαίνει πάντα,
Εχουν γίνει οι εξής ενέργειες :
1. αλλαγή μπουζί, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο δυο ημέρες χρήσης
2. αλλαγή πολλαπλασιαστή, το πρόβλημα επανήρθε μετά απο 10 ημέρες χρήσης
3. αλλαγές χαρτογράφησης του συστήματος, το πρόβλημα επανέρχεται πάντα σε διάστημα δυο ημερών
Υπο την καθοδήγηση ενος μηχανικού το όχημα μεταφέρθηκε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο BRC στην Λ. Αθηνών όπου συμπτωματικά παρευρέθηκε Ιταλός μηχανικός της BRC ο οποίος ήρθε στην Αθήνα για τεχνική ενημέρωση των Ελλήνων συνεργατών και επι την ευκαιρία ασχολήθηκε ο ίδιος με το θέμα του αυτοκινήτου,
το όχημα παρέμεινε στην BRC για τρείς ημέρες και ενημερώθηκα απο τον μηχανικό μου οτι ήταν θέμα ρύθμισης του χάρτη και το πρόβλημα, σύμφωνα με τον Ιταλό μηχανικό, λύθηκε,
αντιλαμβάνεστε την εξέλιξη, η βλάβη επανήρθε ατόφια μετά απο δυο ημέρες και πλέον υπάρχει εκνευρισμός, κόπωση και απογοήτευση, εχω δαπανήσει εως τώρα περίπου 300€ και ενημερώθηκα οτι το θέμα το γνωρίζει και ο αντιπρόσωπος της BRC στην Ελλάδα κ. Βαλέριος με τον οποίο προσπαθώ να επικοινωνήσω χωρίς επιτυχία μέχρι σήμερα,
όποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα θα τον παρακαλούσα να με συμβουλέψει, να υπενθυμίσω οτι αυτή η συμπεριφορά αντιμετωπίζεται μόνο στην λειτουργία υγραερίου.