1. Η σελίδα F4 ειναι ο χάρτης του LPG. Η σελίδα F7 είναι οι advanced ρυθμίσεις για πρόσθήκη βενζίνης. Μην μπερδεύεστε μερικοί.
2. Η πίεση πρέπει να είναι στον πνεύμονα απο 1.25 ως 1.35. Όχι 1 bar με 1.20, συνήθως τόσο είναι πολύ χαμηλή και πιθανώς σε απανωτές απότομες γκαζιές να βαράει pressure low error.
3. Οι χρονισμοί των μπεκ σε βενζίνη και υγραέριο μπορεί να έχουν αρκετές διαφορές και δεν είναι ενδεδειγμένη μέθοδος να προσπαθείς να έχεις παρόμοιες τιμές σε βενζίνη και lpg.
4. Η ρύθμιση πρέπει να γίνεται στο δρόμο. Σε γενικές γραμμές κάνεις autocalibration και μετά με τεστ στο δρόμο αρχίζεις και -συνήθως- φτωχαίνεις το μίγμα μέχρι να βρεις το ιδανικό σημείο (αυτό γιατί συνήθως το auto calibration στο φέρνει με πιο πλούσιο μίγμα απο ότι πρέπει ελαφρώς, για ασφάλεια του μοτέρ). Φυσικά αν το software σου έχει δείκτη διόρθωσης λαμδα (δεν εννοώ AFR ratio) τότε αυτό βοηθάει στην τελική ρύθμιση, αλλά δεν ειναι απαραίτητο. Αν έχεις διαγνωστικό για το αμάξι σου και μπορείς να δεις AFR ratio ταυτόχρονα, τότε η ρύθμιση είναι παιχνιδάκι. Το φέρνεις όσο πιο κοντά μπορείς σε 14.7:1 σε όλο το φάσμα στροφών και τέλος.
5. Όσο για τον ψεκασμό έξτρα βενζίνης, το ότι το software το έχει σαν επιλογή, δεν σημαίνει ότι υποστηρίζεται απο όλα συστήματα. Και εμένα το MED έχει επιλογή για έξτρα βενζίνη, αλλά φυσικά δεν δουλεύει γιατί δεν υποστηρίζεται από το σύστημα μου. Θέλω να πω, επειδή το βλέπεις να υπάρχει σαν επιλογή και μπορείς να το "τσεκάρεις", δεν σημαίνει ότι μπορείς να το έχεις κιόλας. Σε διαφορετική περίπτωση, υποθέτω οτι θα ψεκάζει βενζίνη με βάσει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, που σημαίνει σίγουρα ότι το μίγμα είναι πλούσιο. Σου μπουκώνει το αμάξι, σε απότομο πάτημα του γκαζιού ή στις ψηλές; Ή πάει τζάμι;
Αυτά τα ολίγα τα ξέρω σίγουρα.
Υ.Γ. Γιατί έχει το "leaning in acceleration" στο 100%;;; Θα πρότεινα να το ψάξεις περισσότερο, έχω αμφιβολίες κατά πόσο είναι καλή ιδέα, μπορεί να φτωχαίνει το μίγμα υπερβολικά στις επιταχύνσεις και να έχεις πολύ μεγάλες θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, με ότι αυτό συνεπάγεται. Φυσικά δεν ξέρω το κάθε μοτέρ πως συμπεριφέρεται αλλά γενικά η συγκεκριμένη ρύθμιση μου φαίνεται υπερβολική. Εκτός αν το μίγμα γενικά το έχει ρυθμίσει πολύ πλούσιο και μπουκώνει στις γκαζιές, και το έκανε γι'αυτό. ΑΝ ΤΥΧΟΝ έχει γινει αυτό, είναι λάθος.