ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ.
ΕΧΩ ΕΝΑ SEAT TOLEDO 1600cc 16V ME 105 ΙΠΠΟΥΣ, ΜΟΝΤΕΛΟ 2003. ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 15 ΙΠΠΩΝ ΤΗΣ REVO
ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ CRUISE CONTROL. (ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟ 2005).
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ 236.000 ΧΛΜ. ΤΑ 200.000 ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ.
ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΙΚΑ, ΔΑΙΔΑΛΟΥ 18, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ.
ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.
ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ CLIMA KAI ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΜΕΡΑ, ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ,
ΓΙΑ 420 ΧΛΜ. ΗΤΑΝ ΣΤΑ 7.2 ΛΙΤΡΑ ΑΝΑ 100 ΧΛΜ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ (ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ).
1. ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 120-130. ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΣΙΜΠΑΩ ΚΑΙ 150-160 ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΚΑΠΝΙΣΜΑ.
2. ΡΩΤΗΣΑ ΣΕ 7 ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΣΤΟΝ ΓΚΙΚΑ GAS. ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΦΘΗΝΟΣ.
3. ΑΝ "ΣΠΑΣΩ" ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟ SEAT, ΕΓΩ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
4. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΧΩ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ.
5. ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΖΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ
Υ.Γ. Η ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 6.3 ΛΙΤΡΑ (ΜΟΝΟ ΟΔΗΓΟΣ),
ΕΩΣ 8.9 ΛΙΤΡΑ (4 ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ FULL ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ) ΜΕ 115-130 ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ 450 ΧΛΜ. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.