Καλησπέρα σε όλους
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα την βοήθεια σας με το πρόβλημα (προβλήματα)που αντιμετωπίζω στο αυτοκίνητο μου.
Έχω ένα Tiguan του 2015
Αποφάσισα να βάλω σύστημα lpg στις 30000 χλμ περίπου και συγκεκριμένα τον περασμένο Ιούλιο.
Έβαλα λοιπόν μετά από ψάξιμο και υποτίθεται το καλύτερο σύμφωνα με αυτά που διάβαζα το σύστημα υγρού ψεκασμού της Vialle lpdi σε κωδικό κινητήρα cthd.
Τα προβλήματα πολλά
Στην αρχή όταν τελείωσε για πρώτη φορά το αέριο έμεινα στο δρόμο γιατί δεν μου γύρισε ποτέ σε βενζίνη,το πήγα στον εγκαταστατη μου είπε ότι κάτι άλλαξε και η αλήθεια είναι ότι φτιάχτηκε. Τα προβλήματα όμως δεν σταμάτησαν εκεί...Κυριως κατά την πρώτη εκκίνηση του κινητήρα το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να πάρει μπροστά και μερικες φορές μάλιστα ρεταρει για 20” sec περίπου μέχρι να πάρει επισης το αυτοκίνητο έχει από την μέρα που το έφτιαξα έχει 30% με 35% κατανάλωση σε lpg περισσότερο από ότι βενζίνη έχοντας δοκιμάσει πολλά πρατήρια και έχοντας κάνει υπολογισμούς για περίπου 12000 χλμ.Το αναφέρω στον εγκαταστατη μου και μου λέει ότι δεν γίνεται κάτι γι αυτό γιατί δεν μπορούν να επέμβουν κάπου αυτοί μιας και το κιτ έρχεται έτοιμο από Ολλανδία,ωστόσο τον έπεισα ότι κάτι δεν μου αρέσει να το έριχνε μια μάτια.Κανονιζουμε λοιπόν ένα ραντεβού αλλά πριν έρθει αυτή η ώρα αρχίζει ο μεγάλος γολγοθάς.....Μένω για ακόμη μια φορά στην εθνική.Μετα από επιτάχυνση στα διόδια και ενώ γέμισα την 4η με 4000 στροφές περίπου το αυτοκίνητο μου κάνει ένα απότομο κόψιμο και σβήνει!Το φορτώνω στην οδική.
Την άλλη μέρα προσπαθώ να βάλω μπροστά τον κινητήρα και τα καταφέρνω μετά από πολλές προσπάθειες με βενζίνη,το αυτοκίνητο μόλις το γυρνούσα σε αέριο μετά από 4χλμ έσβηνε και δεν επερνε μπροστά με τίποτα!Καποια στιγμή το ξανά βάζω μπροστά το πάω σε ένα συνεργείο για να δει τι συμβαίνει και του λέω άλλαξε μου και μπουζί μιας και είχαν 40000χλμ.βαζω ngk πρώτης τοποθέτησης και φεύγω δουλεύοντας το μόνο βενζίνη!
Ξεκινάω λοιπόν να κατέβω από Λαμία για Αθήνα στον εγκαταστατη του αερίου για να δούμε τι συμβαίνει!!!!Στο δρόμο τα ρεταρισματα και διακοπές ήταν έντονες!
Φθάνω στον εγκαταστατη μου το πάει βόλτα με αέριο και μένει
Του λέει ο υπεύθυνος της vialle που ήταν εκεί να δώσει τάση 12v στην τρόμπα της βενζίνης με μια μπαταρία και να αφήσει εκτός το εγκεφαλακι της τρόμπας,γιατί ήταν σίγουρος ότι εκεί ήταν το πρόβλημα στο εγκεφαλακι!’το κάνουν και το αυτοκίνητο δούλευε τότε με αέριο κανονικά!μου λέει να το δουλεύω βενζίνη μέχρι να πάω να αλλάξω αυτό!
Παίρνω το αυτοκίνητο για επιστροφή στην Λαμία και στο δρόμο το γυρίζω σε αέριο για να δω εάν θα μείνω..και δεν έμεινα άρα το εγκεφαλακι μάλλον δεν έχει πρόβλημα
Το πάω στην αντιπροσωπεία
Κάνουμε δοκιμές μόνο με βενζίνη και το αυτοκίνητο μου έκανε ένα τρέμουλο στην επιτάχυνση και κάποιες απότομες διακοπές
Μου αλλάζει τα μπουζί που τα είχα αλλάξει πριν 1000χλμ και αυτά που μου έβγαλε είχαν αρκετή καπνα!μου βάζει λοιπόν καινούργια και μου αλλάζει και μια n75
Δοκιμή με βενζίνη το αυτοκίνητο πήγαινε ελαφρός καλύτερα αλλά το τρέμουλο και οι διακοπές συνεχιζόταν
Το ξαναπάω και μου λένε ότι θέλει αλλαγή το μπεκ του πρώτου
Το αλλάζουν τίποτα
Του δεύτερου το αλλάζουν τίποτα
Του τρίτου
Το αλλάζουν τίποτα πάλι
Μου αλλάζουν σκαστρα τίποτα πάλι
Τους λέω αλλάξτε το εγκεφαλακι της τρόμπας,με μου λένε αυτό δεν έχει θέμα
Το αλλάζουν πάλι τα ίδια
Το παίρνω αφού είχα εκεί το αυτοκίνητο 15 μέρες περίπου και αφού πλήρωσα ένα σεβαστό ποσό και έφυγα
Αυτοί ωστόσο μου είπαν ότι φταίει η εγκατάσταση το lpg
Το αποτέλεσμα τώρα
Το αυτοκίνητο μου κάνει το τρέμουλο όταν δουλεύει με βενζίνη αλλά στο αέριο δεν το κάνει
Η κατανάλωση το αερίου παραμένει σταθερά στο Θεό
Η απόδοση του δεν είναι καλή ιδιαίτερα όταν δουλεύει με βενζίνη
Αυτή την στιγμή το έχω σε άλλη αντιπροσωπεία,αυτοί μου είπαν ότι είναι θέμα καλωδίωσης και πως θέλουν χρόνο να το δουν
Τους το έχω εκεί 2 μέρες ακόμη τίποτα
Θα παρακαλούσα πολύ εάν και ξέρω ότι είναι δύσκολο να λυθεί από το Ίντερνετ εάν κάποιος γνωρίζει κάτι να μου απαντήσει
Σας ευχαριστώ εκ των προτερων