Καλησπέρα .
Στο αμαξι μου Hyundai i30 1400cc με συστημα BRC SEQUENT PLUG & DRIVE εγκατεστημενο 7/2011 και συνολικά 104000 χλμ εκ των οποίων τα 94000 με αέριο , αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα .
Μονο με αεριο το κανει .
Σκορτσαρει σε χαμηλές στροφές 1500-2000 ( οχι πάντα ) αλλα ψηλά ειναι οκ .
Την δεύτερη φορα και τριτη που το έκανε αναβόσβηνε το check engine , τωρα πλεον ειναι μόνιμα αναμενο .
Διαβαζοντας απο την Odb με το διαγνωστικό λεει ρετάρισμα στον 1ο κύλινδρο .
Φίλτρα αλλαγμένα και τα 2 πριν 7000χλμ .
Μπουζι αλλαγμένα πριν 7000χλμ
Τι παιζει να ειναι ? να τα εχει παίξει κανα μπεκ ? ή κανα πνευμόνι ?
Για πειτε μεχρι να έρθω πισω αθήνα και να παω στον εγκαταστατη μου
Υγ τα μπεκ μου ειναι τα : 91-910-100-150-202. ΜΠΕΚ BRC ΜΟΝΟ MY09 SUPERMAX (ΜΠΛΕ).