johng έγραψε:Labro, σίγουρα παίζουν ρόλο και τα μείγματα στο κρύο , στα turbo μοτέρ με υψηλές πιέσεις στην εισαγωγή τους (με πρόγραμμα, overboost κτλ)
gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν έχει ούτε 2 bar ένα μίγμα με 80 βουτάνιο 20 προπάνιο στους 5 βαθμούς και κάτω. Είναι σαν να λες βάζω βενζίνη με νερό στο αμάξι ας κόψουν το κεφάλι τους να το κάνουν να δουλέψει. Το μίγμα δεν λέμε ότι είναι κακό, απλά είναι ακατάλληλο για τη θερμοκρασία αυτη και δεν υπάρχει επαρκής παροχή.labros έγραψε:gkazakias έγραψε:Καταρχήν συγκρίνετε το υγραέριο με τη βενζίνη που είναι λαθος. Μιας χαμηλής ποιότητας βενζίνη το αντιλαμβάνεται ο knock sensor και κόβει αβάνς ριχνοντας απόδοση. Η παροχή βενζίνης μένει σταθερή αφού γίνεται εξαναγκασμένη παροχή από αντλία.
Στο αέριο η λειτουργία είναι εντελώς διαφορετική στο θέμα παροχή. Γίνεται με την πίεση του ίδιου του καυσίμου χωρίς αντλια. Η παροχή εξαρτάται αποκλειστικα από την σύσταση του μίγματος. Πρέπει να τηρεί κάποιες προδιαγραφές ειδικά στο κρύο ώστε να έχει πίεση και να μπορεί να έρθει μόνο του από την δεξαμενή όρος τον πνεύμονα . Δεν μπορεί να κάνει τίποτα ο εγκαταστατης ένα δεν έχουμε σωστό μίγμα για το βασικότατο πράγμα που είναι η παροχή καυσίμου.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έστω ότι το μείγμα είναι σκέτο βουτάνιο δηλαδή το χειρότερο (κάτι που δε γίνεται). Η πίεσή του είναι μεγαλύτερη από 2 bar. Η πίεση που δουλεύει ο δικός μου τουλάχιστον πνεύμονας είναι 1,2 bar στην αέρια μορφή. ακόμα και έτσι φτάνει για να μπει στα μπέκ. Τα υπόλοιπα ας τα λύσουν οι εγκαταστάτες που όλα τα φορτώνουν στα μείγματα. Και επιπλέον με το κακό μείγμα θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα που το βάζουν να έχουν παρόμοιο πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει.
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες
|
|