Κύριοι καλησπέρα σας και χρόνια πόλλα!
Λόγω αλλαγής του τόπου εργασίας μου, πλεόν χρειάζεται να περνώ περισσότερο χρόνο στο αυτοκίνητο μου με αποτέλεσμα να εχω περισσότερα κόστη μετακίνησης και κάνω σκέψεις για τοποθέτηση ενός συστήματος υγραερίου. Γενικά δεν ειμαι υπέρ των μετατροπών στο αυτοκίνητο γιατι πιστεύω οτι ο κάθε κατασκευαστής εχει το λόγο του που το κατασκεύασε όπως το κατασκεύασε. Πόσο μάλλον που ακούω να εχουν συμβεί διαφορα φάουλ σε κινητήρες με κίτ υγραερίου απο μετατροπή, ίσως λόγω εγκαταστάτη. Επίσης, γνωριζω οτι ενας κινητήρας υγραεριου εχει μεγαλύτερη θερμοκρασία στο χώρο καύσης του κινητήρα σε σχέση με ενα βενζινοκινητήρα.
Αυτό το τελευταίο με κάνει να ανησυχώ ακομη περισσότερο για το αν πρέπει να κάνω μια τετοια μετατροπή, ειδικά για το δικό μου αυτοκίνητο . Το λεω αυτό γιατι ο δικός μου κινητήρας δουλευει με θερμοκρασία ψυκτικού υγρού μεγαλύτερη απο τα περισσοτερα αυτοκίνητα εξαντλώντας ετσι όποια περιθώρια ασφαλείας θα υπήρχαν αν δούλευε χαμηλότερα (θερμοστάτης ψυκτικού υγρου στους 105 βαθμούς και ενεργοποιήση βεντιλατερ στους 113!!!) .
Επίσης μου εχουν πεί οτι έχει ιδιαίτερο σύστημα βαλβίδων, πολλαπλής εισαγωγής αλλα και συστήματος εισαγωγής γενικότερα (twinport) και ότι έχει ευαισθησία στα συστήματα υγραεροκίνησης.
Θα ήθελα λοιπόν αρχικά τη γνώμη σας, την εμπειρία σας και τη συμβουλή σας για το αν θα επρεπε να προχωρήσω σε μια τετοια μετατροπή καθώς και ποιό κίτ συστήνετε να βάλω (αν το προτείνετε). Εννοείται ότι η επιλογή ενός καλού εγκαταστάτη, είναι αυτονόητη και δεν έχω πρόθεση να πάω στον φθηνότερο και μόνο που θα βρώ.