nickL έγραψε:Αν και σε γενικές γραμμές ισχύει αυτό, δηλαδή ότι το ακριβό δεν σημαίνει απαραίτητα καλό όπως και το φθηνό δεν σημαίνει απαραίτητα κακό, έχω μία απορία αναφορικά με την άποψη αυτή. Γιατί κάποιος να πουλάει σε πολύ χαμηλότερη τιμή από όλους; Δηλαδή, γιατί ενώ πχ ο μέσος όρος είναι χ, κάποιος να πουλάει 4-5 λεπτά φθηνότερα; Πώς το καταφέρνει αυτό; Είναι πάντα τίμιος και οι άλλοι λαμόγια που θέλουν να αισχροκερδούν; Πέρα από το γεγονός ότι κάποιος μπορεί πχ να έχει ιδιόκτητο πρατήριο άρα λιγότερα έξοδα.
Κατά μεγάλη πιθανότητα εκεί πιστεύω ότι κρύβεται και το μυστικό.
Είδαμε τα τελευταία χρόνια αυτή την επιδημία πολλά βενζινάδικα από ιδιωτικά να τα κάνουν εταιρικά για ένα πρόσκαιρο κέρδος στην αρχή αλλά στο βάθος χρόνου δεν σκέφθηκαν ότι δεν θα μπορούσαν να συναγωνισθούν σε τιμές τα ιδιωτικά όπως και συνέβη.
Άνοιξαν στη Λαυρίου τα δύο ιδιωτικά ΕΤΕΚΑ όπως και τα τρία του όμιλου ΜΗΤΣΟΥ τα οποία όχι μόνο πουλάνε φθηνά αλλά συναγωνίζονται σε τιμές το ένα το άλλο και τα υπόλοιπα εταιιρικά αν και προσπάθησαν δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν και έτσι είδαμε ασανσέρ.Τα παραπάνω να πουλάνε 72 και 73 λεπτά και ορισμένα εταιρικά νε έχουν φτάσει 86
Μέχρι και ο πάλαι κραταιός Ασμάτογλου έφτασε να πουλάει 83 , 84 και 85 και επειδή περνάω συχνά κάθε μέρα από εκεί έφτασε να δει άδειες από αυτοκίνητα αντλίες.Και εγώ που έβαζα από εκεί έφυγα γιατί δεν μπορούσα να δίνω σε κάθε γέμισμα 4 και 5 ευρώ παραπάνω.
Την τελευταία βδομάδα τους είδα να πέφτουν και να συναγωνίζονται τις τιμές των ιδιωτικών.
Θα αντέξουν;;;; Και για πόσο;;;;