Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ένας μικρός απολογισμός.

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό souits » Σάβ 27 Οκτ, 2018 10:57

Καλημέρα σε όλους. Στο θέμα κατευθείαν. Fiat grande punto 1.4 75ps 8v 2006 με stag 300 plus και εγκατασταθηκε στις 80.000χλμ έχει διανύσει από το 2008 που μπήκε 220.000 χιλιόμετρα και το μοναδικό σέρβις(συστήματος αερίου) είναι φιλτράκια(ανα 15.000χλμ) τίποτα άλλο. Έχει αισίως 300.000χλμ το αμάξι και άλλαξα βαλβίδες στις 220.000χλμ δλδ διένυσε 140.000χλμ απροβλημάτιστα. (Και μετά παινεύουμε τα brc αχαχαχαχ Stag και ξερό ψωμί).

Επίσης Ford focus 1.6 115ps Ti VTC 2009 πρώτο σύστημα omvl dream xxi(full πακέτο-kit-) στις 30.000χλμ... μετά απο 120.000χλμ απογοήτευση..... κατέρρευσε όλο το σύστημα από καλωδιώσεις μέχρι ηλεκτροβαλβιδα, μπεκ, πνεύμονας εγκέφαλος....Δλδ όλα, λες και έπεσε κεραυνός στο αμάξι. Μπήκε Autogas Germany(με Shark πνεύμονα και μπεκ Albien bc-4) και όλα καλά... 200.000χλμ το αμάξι και πάει αέρας. Πολύ ικανοποιημένος. Αυτά τα ολίγα.

Υ.Γ. Κατανάλωση μέσος όρος 9.5λτ/100,(51λτ καζάνι ρεζέρβας με φουλάρισμα στα 45λτ) σε πορεία με 140χλμ/ω στις 4.000στρ. Ψεκασμός μόνο αέριο.

Υ.Γ. 2 Μην ντρέπεστε πέστε και τους δικού σας απολογισμούς... Γιαυτό το άνοιξα το ποστ.
souits
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Δευτ 03 Φεβ, 2014 19:17

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 28 Οκτ, 2018 05:25

souits έγραψε:Καλημέρα σε όλους. Στο θέμα κατευθείαν. Fiat grande punto 1.4 75ps 8v 2006 με stag 300 plus και εγκατασταθηκε στις 80.000χλμ έχει διανύσει από το 2008 που μπήκε 220.000 χιλιόμετρα και το μοναδικό σέρβις(συστήματος αερίου) είναι φιλτράκια(ανα 15.000χλμ) τίποτα άλλο. Έχει αισίως 300.000χλμ το αμάξι και άλλαξα βαλβίδες στις 220.000χλμ δλδ διένυσε 140.000χλμ απροβλημάτιστα. (Και μετά παινεύουμε τα brc αχαχαχαχ Stag και ξερό ψωμί).

Επίσης Ford focus 1.6 115ps Ti VTC 2009 πρώτο σύστημα omvl dream xxi(full πακέτο-kit-) στις 30.000χλμ... μετά απο 120.000χλμ απογοήτευση..... κατέρρευσε όλο το σύστημα από καλωδιώσεις μέχρι ηλεκτροβαλβιδα, μπεκ, πνεύμονας εγκέφαλος....Δλδ όλα, λες και έπεσε κεραυνός στο αμάξι. Μπήκε Autogas Germany(με Shark πνεύμονα και μπεκ Albien bc-4) και όλα καλά... 200.000χλμ το αμάξι και πάει αέρας. Πολύ ικανοποιημένος. Αυτά τα ολίγα.

Υ.Γ. Κατανάλωση μέσος όρος 9.5λτ/100,(51λτ καζάνι ρεζέρβας με φουλάρισμα στα 45λτ) σε πορεία με 140χλμ/ω στις 4.000στρ. Ψεκασμός μόνο αέριο.

Υ.Γ. 2 Μην ντρέπεστε πέστε και τους δικού σας απολογισμούς... Γιαυτό το άνοιξα το ποστ.

Εάν και υπάρχει θεματική ενότητα ήδη για τα προβληματα- χιλιόμετρα που έχουμε με γκάζι το αναφερω και εδω
Μου φαίνεται παράξενο για το Omvl καθώς έχω ακούσει καλά λόγια σαν σύστημα.
Βασικά ΑΕΒ πρέπει να είναι ως λογισμικό.
Εγώ με Lovato Easy Fast σε Honda Accord έχω 120.000 χλμ σε ~3 χρόνια.
Από βλάβες έχει βγάλει τα εξής : μπεκ (είχα ηλεκτροβαλβιδες) , επισκευή πνεύμονα στις 80.000 χλμ και αλλαγή ενός αισθητήρα Map επίσης στις 80.000.
Επιπλέον κατέρρευσε και το λογισμικό και ψάχναμε να δουμε τι είναι.
Γενικά εάν επέλεγα τώρα θα έβαζα πολωνικό συστήμα
Κατανάλωση έχω 8λτ/100 .


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό prosilio » Τετ 31 Οκτ, 2018 14:36

Παραθετω την ερευνα μου προκειμένου κάποιος αποφασίσει αν αξίζει η τοποθέτηση συστήματος LPG.
Εστω ότι το οχημα γραφει 7500 χλμ/έτος και έχει μεση καταναλωση βενζινης 9 λτ/100 χλμ. Επισης, εστω οτι η τιμη της βενζινης ειναι 1,56 ευρω και του υγραεριου 0,79 ευρω.
1) κινηση μονο με βενζινη
Το ετησιο κοστος ειναι 1053 ευρώ ή 10530 σε 10 χρονια.

2) κινηση με υγραεριο και βενζινη
Εστω οτι η εγκατασταση κοστιζει 850 ευρω.
Η καταναλωση υγραεριου ειναι αυξημενη κατά 15% σε σχεση με αυτη της βενζινης, αρα 10,4 λτ/100 χλμ. Συνεπώς για το υγραεριο ξοδευονται ετησιως 613,2 ευρω. Παραλληλα με το υγραεριο καταναλωνεται και βενζινη (εκκινηση, μικροψεκασμοι). Απο συζητησεις με εγκαταστατες καταλαβα οτι αυτο ποικιλει αναλογως του συστηματος. Μια μεση τιμη ειναι 5% της καταναλωσης υγραεριου, δηλ. περιπου 38,8 λιτρα ή 60,5 ευρω ετησιως. Το θεωρω λιγο αλλα αυτο λενε οι εγκαταστατες!
Για τα φιλτρα χρειαζονται περιπου 25 ευρω ανα 22.500 χλμ (3 χρονια). Αρα 75 ευρω στα 10 χρονια.
Ο ελεγχος βαλβιδων κοστιζει περιπου 80 ευρω και πρεπει να γινεται περιπου καθε 40.000 χλμ. Αρα 160 ευρω στα 10 χρονια.
Η βεβαιωση ΚΤΕΟ κοστιζει 20 ευρω. Αρα 100 ευρω στα 10 χρονια.
Τελος η δεξαμενη εχει οριο ληξης τα 10 χρονια. Αρα, αλλα 200 ευρω για αντικατασταση της.
Το συνολικο κοστος στα 10 χρονια ειναι 8122,9 ευρω, ητοι εξοικονομηση 22,9% και οχι 50% οπως διαφημιζουν καποιοι πονηροι.
Το οφελος λοιπον ειναι 2407 ευρω στα 10 χρονια ή 240,7/ετος ή 20,1 ευρω/μηνα.

Εκτιμω λοιπον οτι η εγκατασταση υγραεριου ειναι αχρειαστο ρισκο.
prosilio
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τετ 31 Οκτ, 2018 14:31

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Τετ 31 Οκτ, 2018 14:58

Αν κανεις ομως 20.000+ χλμ / ετος ? εκει συμφερει η οχι ? Η προσωπικη μου αποψη : Συμφερει!
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό prosilio » Τετ 31 Οκτ, 2018 15:12

tasostsal έγραψε:Αν κανεις ομως 20.000+ χλμ / ετος ? εκει συμφερει η οχι ? Η προσωπικη μου αποψη : Συμφερει!


Αν κανεις τοσα χλμ τοτε θα ξοδευεις περισσοτερα σε φιλτρα και ελεγχο βαλβιδων. Το τελικο σου οφελος θα ειναι περιπου 800 ευρω ετησιως.
Επισης, μην ξεχνας οτι δεν ανεφερα τιποτα για τυχον βλαβες.
Ο καθενας εχει την αποψη του και παιρνει τα ρισκα του και τις αποφασεις του. Αρκει να βασιζεται σε δεδομενα.
prosilio
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τετ 31 Οκτ, 2018 14:31

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Τετ 31 Οκτ, 2018 15:23

Πιστεψε με ουτε που σκεφτεσαι το κοστος των φιλτρων οταν γλιτωνεις 45-50 ευρω στην τσεπη σου καθε 1000 χλμ . Συμφωνω ειναι προσωπικη αποψη και γνωμη του καθενος , οσο για τις βλαβες αρκετοι υγραεριοκινητοι εδω μεσα εχουν εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα χωρις να ακουστει κιχ στον κινητηρα. Πλεον εχουν εξελιχθει πολυ τα συστηματα και οι βλαβες εχουν μειωθει αρκετα.
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Τετ 31 Οκτ, 2018 15:26

Επισης και βαλβιδες να χρειαστει μετα απο 100.000 χλμ (λεω εγω τωρα) με υγραεριο , και παλι θα εχω γλιτωσει χιλιαδες ευρω απο τη διαφορα στην τιμη των 2 καυσιμων .
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό prosilio » Τετ 31 Οκτ, 2018 20:48

[code][/code]
tasostsal έγραψε:Επισης και βαλβιδες να χρειαστει μετα απο 100.000 χλμ (λεω εγω τωρα) με υγραεριο , και παλι θα εχω γλιτωσει χιλιαδες ευρω απο τη διαφορα στην τιμη των 2 καυσιμων .


Η περιπτωση σου, 20.000 χλμ/ ετος, δεν ειναι καθολου συνηθισμενη. Προφανως δεν ειμαστε ολοι ταξιτζηδες!
Αν εκανα τα χλμ που κανεις εσυ το πιο πιθανο ειναι να ειχα βαλει ηδη υγραεριο. Αλλα ενας μεσος οδηγος δεν κανει τοσα χλμ.
prosilio
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Τετ 31 Οκτ, 2018 14:31

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 31 Οκτ, 2018 21:12

Υγραέριο τοποθετείς με τη προϋπόθεση ότι κανείς αρκετά χιλιόμετρα ετησίως.
Από το πάρεις μεταχειρισμένο πετρελαίο προτιμώ το υγραέριο ( ακριβές βλάβες = μπεκ , τρομπα, φίλτρο μικροσωματίδιων).
Προσωπικά σε 2.5 χρόνια έχω με υγραέριο 120.000 χωρίς κανένα πρόβλημα παρά μόνο έχω αλλάξει τα μπεκ του συστήματος κάτι που το ήξερα ότι μετά από 40.000 είτε θα τα επισκεύαζα ή θα τα άλλαζα.


Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ένας μικρός απολογισμός.

Δημοσίευσηαπό tasostsal » Πέμ 01 Νοέμ, 2018 09:36

prosilio έγραψε:[code][/code]
tasostsal έγραψε:Επισης και βαλβιδες να χρειαστει μετα απο 100.000 χλμ (λεω εγω τωρα) με υγραεριο , και παλι θα εχω γλιτωσει χιλιαδες ευρω απο τη διαφορα στην τιμη των 2 καυσιμων .


Η περιπτωση σου, 20.000 χλμ/ ετος, δεν ειναι καθολου συνηθισμενη. Προφανως δεν ειμαστε ολοι ταξιτζηδες!
Αν εκανα τα χλμ που κανεις εσυ το πιο πιθανο ειναι να ειχα βαλει ηδη υγραεριο. Αλλα ενας μεσος οδηγος δεν κανει τοσα χλμ.



Το φανταστηκα φιλε μου πως δεν εισαι υγραεριοκινητος εφοσον εχεις αυτη την αποψη . Τα 20.000 χλμ / ετος δεν ειναι TAXI .
Ξερω ατομα που λογω δουλειας κανουν και 30.000 χλμ/ετος . Οπως προαναφερθηκε και απο αλλο μελος του φορουμ , ο λογος που εχουμε προχωρησει σε εγκατασταση υγραερικινησης ειναι ο αυξημενος αριθμος χιλιομετρων που διανυουμε . Και πιστεψε με δε το εχουμε μετανιωσει :)

Παρολα αυτα μιας και διαβαζεις αυτο το φορουμ λογικα εισαι και εσυ σε σκεψεις . Εαν κανεις 10.000 χλμ / ετος σιγουρα ειναι αλλες οι αναγκες σου σε σχεση με εμενα η με αλλους που κανουμε 20.000-30.000 χλμ . Εγω προσωπικα δε το εχω μετανιωσει λεπτο και καθε φορα που γεμιζω (με 25,00 euro το πολυ) μετανιωνω που δεν ειχα κανει την μετατροπη νωριτερα .
Mazda 3 Sedan 1.6 μοντ. 2008
BRC Sequent 32
tasostsal
 
Δημοσιευσεις: 53
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ, 2017 11:09

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 62 επισκέπτες