AXIL999 έγραψε:Κανένα πρόβλημα παιδιά !!!!
όποιος το βάλει σε 3-4 χρόνια να ετοιμάσει 1200 Ευρώ για την επισκευή.Μιλάω ως παθών .Στην αρχή όλα καλά αλλά μετα απο λίγο καιρό θα ρετάρει όταν θα είναι κρύο και ότα θα ζεσταίνεται θα είναι καλά όπου σταδιακά θα επιδεινώνεται μέχρι να καταλήξετε στην αλλαγή βαλβίδων και εδρών. Τ'ωρα έχω κάνει αντικατάσταση τις παλιές με ενισχυμένες βαλβίδες και έδρες και δεν τολμώ να το γυρίσω στο υγραέριο. Υπάρχει κανείς να ξέρει τι γίνεται απο εδώ και κάτω ??
3 επιλογες
1 αλλζεις αμαξι με κατι που θα δεχετε υγραεριο
2 το δουλευεις μονο βενζινα και υγραεριο τελος
3 το δουλευεις και αεριο και εφοσον εχεις βαλει ενισχυμενες δεν θα εχεις θεμα...και μετα απο 10.000 χλμτρα αν εχουν πεσει τις ξαναελεγχεις