nickL έγραψε:Ναι αυτό έχω καταλάβει κι εγώ, πρέπει να είναι όσο πιο κοντά τόσο στη βενζίνη όσο και στο υγραέριο. Η ερώτηση μου είναι, αν τυχόν δεν δουλεύει σωστά πχ λόγω κακής ρύθμισης στο υγραέριο, τα Long trims εκείνη τη στιγμή θα αποθηκευτούν στον εγκέφαλο της βενζίνης; Θα μεταβληθούν δηλαδή πάνω στον εγκέφαλο της βενζίνης;
xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?
labros έγραψε:xarisbluegolfv έγραψε:Να ρωτησω και γω κατι σε σχεση με τα τριμς.... εχω ενα golf 5 tsi 122 αλογα μηχανη με landirenzo αμμεσου ψεκασμου. Το αμαξι το δουλεψα μονο βενζινη καμια 10 μερες, εκανα περιπου 400 χλμ ταξιδι τα πιο πολλα, γιατι το πρωι στην εκκινηση ειχα κατι περιεργα σκασιματακια στο ρελαντι με μικρο ρεταρισμα και ειπα να το δουλεψω λιγο καιρο βενζινη. Εχω αγορασει το γνωστο κινεζικο obd reader και βλεπω μετα απο 400 χλμ τα long ηταν στο 8.6%. Το γυρναω χθες αεριο κανω παλι ταξιδι 90 χλμ βλεπω τα long ηταν -0.8%. Ειναι φυσιολογικη αυτη η διαφορα ή μηπως μετραει λαθος αυτο?
Φυσιολογικό είναι το -0,8%. Το +8,6 σημαίνει πως στη βενζίνη δουλεύει φτωχό. Πάντως λόγω αυτής της διαφοράς έχεις τα πρωινά κομπιάσματα. Τώρα πια είναι η λύση! Ας μας πούνε οι εγκαταστάτες. Εμένα μου φαίνεται πως δεν υπάρχει και όλοι λίγο πολύ κατά καιρούς το αντιμετωπίζουμε. Εγώ για παράδειγμα έχω κάποια μικροκομπιάσματα στην εκκίνηση όταν περνάμε από το καλοκαίρι απότομα σε φθινοπωρινό καιρό. Όταν ο καιρός κρυώσει το πρόβλημα εξαφανίζεται και το ξαναβρίσκω το επόμενο φθινόπωρο.
tedd έγραψε:Καταρχην οι τιμές που είδες είναι κάποιες τιμές που παρατήρησες κάποια στιγμή ή τις παρατηρούσες καθ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού; Και με ποιο πρόγραμμα τις έβλεπες;
Τα fuel trims δεν μενουν σταθερα αλλά μεταβαλλονται συνεχώς και κυμαινονται εντός ενός ευρους το οποίο θελουμε αυτό το εύρος να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο και πιο κοντά στο μηδέν. Το ιδανικο είναι τα ft να κινούνται μεταξύ του εύρους -5 και +5
Πχ σε μια επιτάχυνση ή σε κάποια μεγάλη ανηφόρα όπου αυξάνεται το φορτίο είναι λογικό να δούμε το μείγμα να γίνεται πιο πλούσιο.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες
|
|