Candlemass έγραψε:Λοιπόν, με αυτά τα νέα δεδομένα, ίσως δεν είναι παράλογες οι απαντήσεις που πήρες.
Αν έχει κλείσει ο εγκαταστάτης σου, ο μόνος τρόπος να δεί ο αντιπρόσωπος πότε του πούλησε αρχικά το σύστημα είναι το τιμολόγιο, αν έχει κρατήσει τα serial numbers. Αντίστοιχα, η Lovato μπορεί να δεί την ημερομηνία κατασκευής και να σε κάλυπτε αν ήσουν εντός χρονικού ορίου, ακόμα και χωρίς απόδειξη.
Στο δια ταύτα, ίσως έβγαζες άκρη δωρεάν, αν ο μάστορας έχει άκρες/φιλική σχέση με τον αντιπρόσωπο και ήθελε να σε εξυπηρετήσει. Αφού αυτός δε θέλει να ασχοληθεί, μήπως να έβρισκες κάποιον άλλο και να του εξηγούσες την κατάσταση πλήρως, μήπως μπορούσε/ήθελε να ασχοληθεί αυτός (+ να σε κρατήσει σαν πελάτη και για τα service);
Τα Serial Numbers τουλάχιστον από τα κύρια τμήματα τα έχω, και αναγράφονται πάνω σε ένα δελτίο που είναι καρφιτσωμένο με την αρχική απόδειξη εγκατάστασης. Με αυτά έκανα την ονλάιν αίτηση στη λοβάτο που δείχνει εάν το κιτ είναι γνήσιο και βέβαια μου επέστρεψαν ότι όντως είναι γνήσιο. Αυτό όμως δεν λέει και πολλά πράγματα.
Το αυτοκίνητο το έχω πάρει και παραμένω σε εκκρεμότητα στον νέο μάστορα, μέχρι να βρούμε όπως ο ίδιος είπε κάποια πιθανή λύση που θα μας συμφέρει όλους. Στο μεταξύ πετάω τα κέρδη μου από το παράθυρο οδηγώντας με βενζίνη.
Candlemass έγραψε:Άν δε βρείς άκρη με το παραπάνω, από τις προτάσεις σου εγώ θα άλλαζα μόνο τα μπέκ, ΑΡΚΕΙ το υπόλοιπο σύστημα να λειτουργεί σωστά. Σε άλλον μάστορα εννοείται.
Αυτή θα είναι η τελευταία λύση, αν τελικά δεν κατορθώσω να βρω μια λύση που να με συμφέρει. Βέβαια σκέφτηκα μήπως ανέβαζα λίγο το κασέ να αλλάξω όλο το σύστημα, πλην δεξαμενής και πολυβαλβίδας ώστε να μην χρειαστώ να βρεθώ ξανά στην ανάγκη της λοβάτο και του αντιπρόσωπου της, αν και απομένουν μόνοι λίγες εβδομάδες μέχρι το τέλος της εγγύησης (όχι ότι έχει και κανένα νόημα όπως φαίνεται).
Candlemass έγραψε:Για τι αμάξι πρόκειται και πόσα χλμ έχεις με υγραέριο; Απόσβεση του συστήματος έχει γίνει;
[/quote]
Το αμάξι είναι το Scenic RX4, με τον όχι και τόσο οικονομικό κινητήρα των 2000cc, έχω κάνει περί τις 95.000 χιλιόμετρα με το σύστημα υγραερίου. Το κόστος εγκατάστασης ήταν περίπου 800 ευρώ, οπότε θέλω να πιστεύω ότι αν δεν έχει γίνει ακόμα απόσβεση είμαι πάρα μα πάρα πολύ κοντά. Νομίζω όμως ότι τα έχω καταφέρει. Ποτέ δεν μέτρησα καταναλώσεις ούτε το πιθανό μου κέρδος, ο λόγος που έκανα την εγκατάσταση είναι καθαρά τα χιλιόμετρα που κάνω εκτός (μέχρι και 45.000 / έτος) λόγω της δουλειάς μου.
ECOKINISI έγραψε:Αγαπητέ φιλε. Άκου να δεις πως εχουν τα πράγματα. Ο νέος και κατα δήλωση του «αποκλειστικός» αντιπρόσωπος εχει χάσει λιγο τον έλεγχο. Ακομα και σε κιτ που εχει πουλήσει σε εμάς στο παρελθόν ζητάει ημερομηνία κατασκευής του εξαρτήματος ενώ εχουμε στα χερια μας τιμολόγια αγοράς με τους σειριακούς αριθμούς του κιτ. Μάθε απο ποιον προμηθευτή είχε αγοραστεί το κιτ. Autostrata ή ΣΙΜΕ και μιλά μαζί τους , πιςτευω πως θα σε καλύψουν. Απο την αλλη ειναι απαράδεκτο απο τον συνάδελφο εγκαταστατη του κιτ να μην σε καλύπτει.
Νομίζω ότι κάτι μου λέει το Autostrata, θα κοιτάξω μήπως βρω από που προήλθε το σύστημα, αν και φοβάμαι ότι χωρίς αποδεικτικά θα είναι κομμάτι δύσκολο να καταλήξω στον προμηθευτή.
Ο αρχικός εγκαταστάτης του κιτ, δεν υπάρχει πλέον, δεν ξέρω αν μπορώ να κατηγορήσω τον άνθρωπο που πηγαίνω το αυτοκίνητο τώρα στο κομμάτι του ότι δεν θέλει - δεν μπορεί να με εξυπηρετήσει. Φαντάζομαι ότι όπως ο αντιπρόσωπος δεν θέλει να επωμιστεί το κόστος των μπεκ, έτσι δεν θέλει και το εν λόγω μαγαζί να ρισκάρει κάτι τέτοιο. Δεν γνωρίζω το πραγματικό κόστος της όλης ιστορίας για να μπορώ να πω κατά πόσο συμφέρει να "τρωγόμαστε" για ΧΨ ποσά, όπου ΧΨ το κόστος των μπεκ για προμηθευτή, εγκαταστάτη και πελάτη. Μάλλον θα δοκιμάσω και αλλού, αλλά φοβάμαι ότι οι πιθανότητες είναι λίγες να πετύχω κάτι