papoys έγραψε:labros έγραψε: Είναι λάθος να φουλάρεις ένα ντεπόζιτο οποιουδήποτε καυσίμου όταν αδειάζει τελείως. Για τους ίδιους λόγους που δεν πρέπει να το κάνουμε και στη βενζίνη. Καταπονείται όλο το σύστημα. Όσο για το κλέψιμο της αντλίας ποτέ δεν είναι τόσο που να το πάρεις χαμπάρι με τέτοιες απλοϊκές μετρήσεις. Δεν είναι τόσο χαζοί οι βενζινάδες. Πχ στα
λίτρα είναι πιθανό να σου φάει με ένα λίτρο. Με κανέναν τρόπο δε μπορείς εσύ να το μετρήσεις αυτό γιατί είναι μέσα στα όρια του στατιστικού σφάλματος.
Δεν ξέρω αν είναι λάθος αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος να καταλάβεις έστω και με ένα γέμισμα αν ένα πρατήριο σε κλέβει στην ποσότητα.Δεν το έκανα στο παρελθόν αλλά τώρα το κάνω και θα το κάνω.Με τη βενζίνη δεν μπορεί να γίνει γιατί άντε να βρει ο άλλος 100 ευρώ να φουλάρει.Με το υγραέριο όμως που τα περισσότερα γεμίζουν με 40-43 λίτρα τα 30 ευρώ δεν είναι και τόσο μεγάλο ποσό ώστε να ξέρουμε που βαδίζουμε και να μη μας δουλεύει ο βενζινάς.
Από την άλλη πιστεύω πως είναι καλό να αδειάζει η δεξαμενή.Ως γνωστό και το υγραέριο έχει πολλά κατακάθια και αν δεν αδειάζουμε τη δεξαμενή θα μαζεύονται συνεχώς και περισσότερα ώστε μετά από 15-20 γεμίσματα που δεν θα έχουμε αδειάσει φανταστείτε τι θα έχει μαζεμένο.Απλά αλλάζουμε φίλτρα λίγο νωρίτερα ώστε να μην έχουμε προβλήματα.
Δηλαδή αν στα 40 λίτρα σου φάει 2, γιατί εκεί κυμαίνεται το κλέψιμο, εσύ θα το καταλάβεις μετρώντας με το άδειασμα; Εγώ λέω πως όχι. Γιατί 1) ούτε ξέρεις πόσα είχες μέσα όταν σφύριξε και δεν είναι μηδέν ούτε είναι κάτι σταθερό 2) Ούτε γεμίζεις πάντα το ίδιο είναι ανάλογο της κλίσης του εδάφους και της πίεσης της αντλίας 3)συν πλην 30 χλμ σε ένα γέμισμα μπορείς να τα έχεις και χωρίς κλέψιμο. Ποτέ οι συνθήκες οδήγησης δεν είναι οι ίδιες.
Θα καταλάβεις κάποιον που κλέβει 10 λίτρα στα 40 (δεν υπάρχουν πολλοί τέτοιοι). Έναν τέτοιο θα τον καταλάβεις και χωρίς να έχεις αδειάσει.
Τέλος πάντων ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Επίσης δεν κατάλαβα την 'καθαριότητα΄' στο ντεπόζιτο με το άδειασμα. Εγώ πάντως γεμίζω όταν φτάνει προς το τέλος και όχι όταν σφυράει. Ένας λόγος είναι ότι δε θέλω να μείνω από αέριο και να καίω βενζίνη μέχρι να βρω πρατήριο.