Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το σύστημα υγραεριοκίνησης Lovato που έχω τοποθετήσει στο αυτοκινητό μου και συγκεκριμένα με κάποιο/α από τα τέσσερα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας. Μέχρι χθες περίμενα την αντικατάσταση των μπεκ στα πλαίσια της διετούς εγγύησης που έρχεται με το σύστημα.
Το σύστημα έχει αγοραστεί και τοποθετηθεί τον Αύγουστο του 2016, έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα σέρβις (και έλεγχοι με σφραγίδες, εντούτοις ο αντιπρόσωπος αρνείται να μας περάσει τα μπεκ σε εγγύηση διότι λέει ότι έχουν ημερομηνία κατασκευής το τελευταίο τρίμηνο του 2015 και ως εκ τούτου έχουν παρέλθει τα δύο έτη τα οποία καλύπτει!!! Προηγουμένως είχε φαγωθεί με το βιβλίο σέρβις και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο από την τοποθέτηση και μετά, δυστυχώς όμως τίποτα από τα παραπάνω δεν δικαιολογούσε την βλάβη στα μπεκ.
Παρ' όλα αυτά εμένα σήμερα μου ζητάνε να προχωρήσω σε αντικατάσταση με το κόστος να με βαραίνει πλήρως, και αυτό διότι όπως έμαθα ο αργότερα ο αντιπρόσωπος της Lovato στην Ελλάδα έχει αλλάξει και επειδή δεν έχει στα χέρια του "αρχείο" από τους προηγούμενους χρησιμοποιεί απλά τις ημερομηνίες παραγωγής των εξαρτημάτων και όχι τις ημερομηνίες αγοράς - εγκατάστασης.
Τι γίνεται τώρα; Απλά πληρώνω και το κάνω γαργάρα; (Live your myth in Greece)
ΥΓ: Η μητρική εταιρεία με παρέπεμψε στον Έλληνα αντιπρόσωπο, ο οποιος με τη σειρά του μου είπε ότι δεν έχω καμία αρμοδιότητα ώστε να μιλήσω μαζί του και θα πρέπει να απευθυνθώ στον εγκαταστάτη μου ή εάν δεν υφίσταται πλέον, να απευθυνθώ σε κάποιον άλλον που εμπορεύεται τα συστήματα Lovato.