Καλησπέρα κύριοι & κυρίες.
Θα ήθελα τα φώτα σας στο εν λόγω θέμα.
Έχω ένα ML350 του 2007 το οποίο για τους γνωστούς λόγους ήταν στο γκαράζ για σχεδόν 5 χρόνια.
Προσφάτως επειδή δυστυχώς έχασα τον πατέρα μου, αποφάσισα να πουλήσω το άλλο αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσω το ML.
Γενικά δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα μετά την ακινησία (έχει και 55κ χλμ) οπότε όλα βαίνουν καλώς.
Η κατανάλωσή του είναι περί τα 11-12l/100 στο ταξίδι και 15-20l/100 εντός πόλης.
Στην οικογένεια υπάρχει και ένα αρχαίο σμαρτάκι, οπότε σπάνια θα χρησιμοποιείται το τζίπ εντός Αθήνας.
Μετά από αναζήτηση γενική και στο φόρουμ βρήκα κάποια στατιστικά και παραδείγματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο απλά επειδή είναι 10ετίας+ είπα να ζητήσω επικαιροποιημένη άποψη.
άρα τα ερωτήματά μου συνοψίζονται ως εξής (+ ο,τι άλλο έχετε να προσθέσετε, ευπρόσδεκτο):
- Αξίζει η μετατροπή σε αυτό το αυτοκίνητο;
- Αξίζει για τη χρήση που περιέγραψα;
- Τι κοστίζει περίπου;
- Για τι απόσβεση μιλάμε;
- Πως έχει διαμορφωθεί η αγορά κ η τιμή του αερίου στα 10(?) χρόνια που κυκλοφορεί στην χώρα μας;
- ΤΙ διαφορές θα δω στη χρήση του αυτοκινήτου;
- Αντικαθιστώ τη ρεζέρβα για να μπει η δεξαμενή;
- Έχετε κάποια μυστικά να πείτε σε έναν άσχετο;
- Κάποιο συνεργείο να προτείνετε; (μας έχουν φάει τα αυτιά με αυτόν τον Τσοπελογιάννη, λέει τπτ;)
Γενικά είμαι της άποψης να μην επιτρέψει κανείς σε Έλληνα (πιθανόν κάφρο) μηχανικό να πάει να ασελγήσει σε βάρος ενός καλοστημένου γερμανικού V6, μου φαίνεται επικίνδυνο και επίφοβο. Από την άλλη επειδή είναι καιρό η μόδα αυτή φαντάζομαι ότι έχουμε αποκτήσει τεχνογνωσία και πλέον είναι ρουτίνα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Στη διάθεσή σας για περισσότερες διευκρινίσεις.
Κ.