meletis έγραψε:Εγω που το εψαξα , τα Πολωνικα εχουν περισσοτερες δυνατοτητες απο το δικο μου το Lovato που εχω τωρα.
Πιστευω αξιζει να βαλετε και με obd υποστηριξη.Τι μοντελο ειναι το δικο σας αμαξι;
Ο εγκαταστατης που πηγαινετε τωρα τι συστηματα δουλευει.Εννοειται υποστηριζουν και βενζινη
Εγω ειχα κοιταξει της EuropeGas (Avance 32)και της Stag (Qbox).
Ο 2ος εγκαταστατης που μου διορθωσε το Lovato, ηταν επισημος συνεργατης της EuropeGas.
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ρωτήσω και για Πολωνικό.Δε νομίζω να μη δουλεύει.Από τότε που έκλεισε αυτός που το είχα βάλει το πάω στον Καλογρίτσα στα Γλυκά Νερά γιατί κανένας άλλος από όσους είχα ρωτήσει δεν ήξερε και δεν αναλάμβανε να ρυθμίσει το zanardi.Μπορεί να μην το έκαναν επειδή δεν το είχα τοποθετήσει και σε αυτούς.Δεν ξέρω.
Επίσης είναι στη γειτονιά μου και λόγω ειδικής γνωριμίας μου κάνει πολύ καλές τιμές.
Θα ρωτήσω και αλλού αλλά τόσο στα μπεκ όσο και στον πνεύμονα ήταν ο πιο οικονομικός από όσους ρώτησα.
Για το αυτοκίνητο το λέω και στην υπογραφή. Είναι το opel vectra 1600 μοντέλο 2005 και φοράει τον κινητήρα ΧΕ ο οποίος έχει αποδειχθεί πολύ φιλικός και ανθεκτικός με το υγραέριο.Είναι 16βάλβιδος με 100 ίππους.Απλός για αυτό δουλεύει με τα πιο φτηνά συστήματα.Πολλές φορές οι απλοί όπως ο δικός μου, αποδεικνύεται ότι είναι πιο κατάλληλοι για υγραέριο.Του είχα βάλει και λαδιέρα αλλά έχει αδειάσει και δεν την έξω ξαναγεμίσει ποτέ.Ο XER που φοράνε κάποια άλλα μοντέλα λένε ότι βγάζει πρόβλημα με τις βαλβίδες.