Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 22 Μαρ, 2018 07:20

Τελευταία έχω το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Μόλις τελειώσει το αέριο δεν γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη.Το καταλαβαίνω γιατί σχεδόν μένει το αυτοκίνητο στο δρόμο.Το γυρνάω χειροκίνητα στη βενζίνη και συνεχίζω.Μόλις βάλω υγραέριο όλα εντάξει.
Επίτηδες το άφησα να αδειάσει και μου το έκανε και τις τρεις φορές που άδειασε.Το πήγα για έλεγχο στον εγκαταστάτη μου είπε ότι το ρύθμισε 2-3 φορές αλλά δεν δέχεται την εντολή ο εγκέφαλος ο οποίος ενδεχομένως έχει πρόβλημα.
Γνωρίζει κανείς αν το πρόβλημά μου είναι καθαρά θέμα εγκεφάλου υγραερίου ή συμβαίνει κάτι άλλο;;; Επίσης το πιο πιθανό αν αλλάξουμε εγκέφαλο πρέπει να αλλαχτεί και η καλωδίωση γιατί ο εγκέφαλος είναι παλιός και πιθανώς δεν θα βρούμε ίδιο για αντικατάσταση.

Βέβαια από εδώ και πέρα δεν το αφήνω να αδειάσει μέχρι να δω τι θα κάνω.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 22 Μαρ, 2018 08:14

μπορει να ειναι ο αισθητηρας που καταλαβαινει την πιεση του υγραεριου η οποια αν πεσει κατω απο καποιο οριο γυρναει σε βενζινα.

Αν φτασεις σε αλλαγη εγκεφαλου πολυ πιθανων ναι, μονο και μονο γιατι οι φυσες που κουμπωνει λογικά ειναι διαφορετικές
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 24 Μαρ, 2018 17:35

Καλησπέρα παππού, βασικά αυτό που είπε ο fokion, όταν αδειάσει το υγραέριο πήγαινέ το να δει τη πίεση που διαβάζει. Αν διαβάζει αλλα ντι άλλων, πιθανώς με αλλαγή του αισθητήρα στη δεξαμενή να λυθεί και να γλυτώσεις καλωδιώσεις και εγκέφαλο. Πες μας τι έγινε για να το έχω υπόψη μου, ίδιο σύστημα φοράμε.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 25 Μαρ, 2018 12:33

apagogeas έγραψε:Καλησπέρα παππού, βασικά αυτό που είπε ο fokion, όταν αδειάσει το υγραέριο πήγαινέ το να δει τη πίεση που διαβάζει. Αν διαβάζει αλλα ντι άλλων, πιθανώς με αλλαγή του αισθητήρα στη δεξαμενή να λυθεί και να γλυτώσεις καλωδιώσεις και εγκέφαλο. Πες μας τι έγινε για να το έχω υπόψη μου, ίδιο σύστημα φοράμε.

το ιδιο προβλημα μου εκανε ο αισθητηρας πιεσης στο δικο μου αλλα αντιστροφα με γεματο ρεζερβουαρ αεριου μου πεταγε σε βενζινα οποτε μαλλον κολλημα του αισθητηρα 99% ειναι αλλα θα το δεις μονο με διαγνωστικο
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 25 Μαρ, 2018 13:50

Εάν δεν είναι ο α αισθητήρας πές του εγκαταστάτη να σου κάνει 1 φορμάτ και να σου ξανα περάσει το firmware του εγκεφάλου(εννοείται εξ αρχής ρυθμίσεις) ή εάν υπάρχει πιο καινούργια έκδοση.
Και εγω στα τσάκ ήμουν για αλλαγή (του είπα του εγκαταστάτη να περιμένει 3 ημέρες να το ψάξω μόνος με όποιο ρίσκο) , και τελικά διορθώθηκε το θέμα στο Lovato. Όσο δουλεύει απροβλημάτιστα δεν το πειράζω.
Εμένα πρίν αρχίσει η ολη ιστορία μου είχε καψει το Map Sensor και με πέταγε απο υγραέριο σε βενζινη
Εάν τώρα δεν αποφύγετε την αντικατάσταση του εγκεφάλου , ναι θα χρειαστείτε και αλλαγή καλωδίωσης.
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 26 Μαρ, 2018 16:54

Τελικά πήγα πριν 3 μέρες με άδεια δεξαμενή προσπάθησε για αρκετή ώρα και μου είπε ότι ο εγκέφαλος δεν δέχονταν την εντολή να γυρίσει σε βενζίνη αν και άδειο από υγραέριο.Επειδή ήταν στο κλείσιμο είχε και φόρτο εργασίας μου είπε να το ξαναπάω να το δει με την ησυχία του αν μπορέσει να κάνει κάτι.
Σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει άλλη λύση από την αντικατάσταση εγκεφάλου γιατί ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πλέον και δεν θα ήθελα να πάω σε κάτι μεταχειρισμένο μη γνωρίζοντας αν έχει κάποιο πρόβλημα.Οπότε υποχρεωτικά και νέα καλωδίωση πακέτο 250-300 όπως μου είπε.
Προς το παρόν το άφησα,έτσι κι αλλιώς πάντα βάζω υγραέριο πριν αδειάσει οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Κάποια στιγμή θα ξαναπεράσω να το τσεκάρουμε αλλά και να δω και το αφεντικό που έλειπε και μου κάνει καλίτερες τιμές.Αν πετύχω μία καλή τιμή μπορεί να πάω σε αλλαγή με κάποιον εγκέφαλο που να ψεκάζει και βενζίνη γιατί αυτός που έχω το μόνο που κάνει μετά από κάποιες στροφές π.χ. 3.500 να ρυθμιστεί να γυρίζει σε βενζίνη.
Όταν ξαναπεράσω θα ενημερώσω για αποτελέσματα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό tedd » Δευτ 26 Μαρ, 2018 17:38

Αναμενουμε ...

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Δευτ 26 Μαρ, 2018 17:50

papoys έγραψε:Τελικά πήγα πριν 3 μέρες με άδεια δεξαμενή προσπάθησε για αρκετή ώρα και μου είπε ότι ο εγκέφαλος δεν δέχονταν την εντολή να γυρίσει σε βενζίνη αν και άδειο από υγραέριο.Επειδή ήταν στο κλείσιμο είχε και φόρτο εργασίας μου είπε να το ξαναπάω να το δει με την ησυχία του αν μπορέσει να κάνει κάτι.
Σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει άλλη λύση από την αντικατάσταση εγκεφάλου γιατί ο συγκεκριμένος δεν κυκλοφορεί πλέον και δεν θα ήθελα να πάω σε κάτι μεταχειρισμένο μη γνωρίζοντας αν έχει κάποιο πρόβλημα.Οπότε υποχρεωτικά και νέα καλωδίωση πακέτο 250-300 όπως μου είπε.
Προς το παρόν το άφησα,έτσι κι αλλιώς πάντα βάζω υγραέριο πριν αδειάσει οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Κάποια στιγμή θα ξαναπεράσω να το τσεκάρουμε αλλά και να δω και το αφεντικό που έλειπε και μου κάνει καλίτερες τιμές.Αν πετύχω μία καλή τιμή μπορεί να πάω σε αλλαγή με κάποιον εγκέφαλο που να ψεκάζει και βενζίνη γιατί αυτός που έχω το μόνο που κάνει μετά από κάποιες στροφές π.χ. 3.500 να ρυθμιστεί να γυρίζει σε βενζίνη.
Όταν ξαναπεράσω θα ενημερώσω για αποτελέσματα.
Εαν δεν βρειτε ακρη , βαλτε του ενα πολωνικο εγκεφαλο.EuropeGas ή Stag.
Ειναι ανωτερα απο τα Ιταλικα (εγω εχω Lovato) ,και δινουν και 5 ετη εγγυηση.
Αφου εχετε και μπεκ βενζινης θα δουλεψει αριστα το αμαξι

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 27 Μαρ, 2018 16:49

Μελέτη νομίζω τα lovato δουλεύει περισσότερο και τα landirenzo.

Θα περάσω κάποια στιγμή να το συζητήσω.Είμαι σούπερ ευχαριστημένος από αυτό που έχω πάνω πέντε χρόνια τώρα zanardi (Βουλγάρικο με Ιταλικό όνομα μάλλον) .Το είχα βάλει πολύ φτηνά (650 ευρώ) και μετά από 119.000 χιλιόμετρα τα έβγαλε τα λεφτά του.Μπεκ έχω βάλει βενζίνης πνεύμονα καινούργιο εγκέφαλος λείπει.
Σκέφτομαι να πάω σιγά σιγά σε κάτι πιο μοντέρνο που να έχει και ψεκασμό γιατί σκεφτόμουν ότι θα έδινα ζωή στις βαλβίδες και τον κινητήρα αν το έβαζα να ψεκάζει και 15% π.χ. βενζίνη γιατί τώρα πάω μόνο με υγραέριο και μετά από 119.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 247.000 συνολικά πιθανόν θα του παρέτεινα τη ζωή.

Εξάλλου το αξίζει το αμαξάκι γιατί δεν το αλλάζω.Και να ήθελα θα ήταν κομματάκι δύσκολο. :D :mrgreen:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Δε γυρνάει σε βενζίνη μόλις τελειώσει το υγραέριο

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 27 Μαρ, 2018 17:01

papoys έγραψε:Μελέτη νομίζω τα lovato δουλεύει περισσότερο και τα landirenzo.

Θα περάσω κάποια στιγμή να το συζητήσω.Είμαι σούπερ ευχαριστημένος από αυτό που έχω πάνω πέντε χρόνια τώρα zanardi (Βουλγάρικο με Ιταλικό όνομα μάλλον) .Το είχα βάλει πολύ φτηνά (650 ευρώ) και μετά από 119.000 χιλιόμετρα τα έβγαλε τα λεφτά του.Μπεκ έχω βάλει βενζίνης πνεύμονα καινούργιο εγκέφαλος λείπει.
Σκέφτομαι να πάω σιγά σιγά σε κάτι πιο μοντέρνο που να έχει και ψεκασμό γιατί σκεφτόμουν ότι θα έδινα ζωή στις βαλβίδες και τον κινητήρα αν το έβαζα να ψεκάζει και 15% π.χ. βενζίνη γιατί τώρα πάω μόνο με υγραέριο και μετά από 119.000 χιλιόμετρα με υγραέριο και 247.000 συνολικά πιθανόν θα του παρέτεινα τη ζωή.

Εξάλλου το αξίζει το αμαξάκι γιατί δεν το αλλάζω.Και να ήθελα θα ήταν κομματάκι δύσκολο. :D :mrgreen:
Εγω που το εψαξα , τα Πολωνικα εχουν περισσοτερες δυνατοτητες απο το δικο μου το Lovato που εχω τωρα.
Πιστευω αξιζει να βαλετε και με obd υποστηριξη.Τι μοντελο ειναι το δικο σας αμαξι;
Ο εγκαταστατης που πηγαινετε τωρα τι συστηματα δουλευει.Εννοειται υποστηριζουν και βενζινη
Εγω ειχα κοιταξει της EuropeGas (Avance 32)και της Stag (Qbox).
Ο 2ος εγκαταστατης που μου διορθωσε το Lovato, ηταν επισημος συνεργατης της EuropeGas.



Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 51 επισκέπτες