Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Χωρητικότητα δεξαμενής

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τρί 26 Ιούλ, 2016 10:36

fokion έγραψε:Μπορει και πολυ μεγαλη πιεση στην αντλια που δεν αφηνε τη πολυβαλβιδα να κλεισει....

Αυτό με την πολυβαλβίδα δεν το ήξερα, ευχαριστώ.
Όμως τις άλλες 20 φορές που είπα "γέμισέ το" σταματούσε κανονικά στα 36-37 λίτρα.
Δηλ. μου το γέμισε στο 90-95%;;;
Και γιατί τελικά μου έβγαλε τα ίδια χλμ.;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 26 Ιούλ, 2016 17:01

Όχι.
εχοντας λιγότερη πιεση η αντλια, η πολυβαλβίδα ( το ελατηριο που εχει στο στομιο ) μπορουσε να κλεισει.

Από θεμα ποσοτητας δεν εχω ιδεα.

Απλά ταπεινη γνωμη μου μη ζοριζετε τις πολυβαλβιδες, για ένα δυο λιτρα παραπανω.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τρί 26 Ιούλ, 2016 20:47

Για να μη "πονοκεφαλιάζετε" , το 90% των πολυβαλβίδων είναι ξεσκισμένες ,
τάχουν "κλ@σει" απο τα ζορίσματα στα βενζινάδικα ( λέτε να το κάνουν επίτηδες ????.) :mrgreen:
..τι λέω εγώ τώρα :D :D :D
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό drspiros » Τετ 10 Αύγ, 2016 16:18

(Με την επιφύλαξη ότι γράφω στο σωστό τόπικ...)
Μερικές φορές, ενώ έχω πραγματική χωρητικότητα 36-37 λίτρα, όταν πάω για ανεφοδιασμό γεμίζω με 34-35. Αυτό σημαίνει ότι κλείνει η πολυβαλβίδα πρόωρα κατά το γέμισμα ή μου γυρίζει σε βενζίνη πριν τελειώσει το αέριο;
Ford Focus CC 1.6
EuropeGas EG Avance 32
drspiros
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ 10 Αύγ, 2013 23:49

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 13:08

Από εχθές ανήκω και εγώ στην οικογένεια της υγραεροκίνησης!
Η δεξαμενή μου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 52 λίτρων και το πρώτο γέμισμα που έγινε από τον εγκαταστάτη πήρε 43,9 λίτρα δλδ 84,5% της μεγίστης χωρητικότητας(2,3 λίτρα περισσότερο).
Θα αφήσω να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή ώστε να γυρίσει σε βενζίνη και θα γεμίσω ξανά.
Εφόσον την πρώτη φορά με στεγνή δεξαμενή πήρε 43,9 λίτρα στο επόμενο γέμισμα δεν πρέπει να πάρει λιγότερο κατά 2-3 λίτρα μιας και στην δεξαμενή πάντα μένει λίγο καύσιμο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγο χαμηλής πίεσης στην δεξαμενή?
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 09 Αύγ, 2018 21:27

kakaroto έγραψε:Από εχθές ανήκω και εγώ στην οικογένεια της υγραεροκίνησης!
Η δεξαμενή μου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 52 λίτρων και το πρώτο γέμισμα που έγινε από τον εγκαταστάτη πήρε 43,9 λίτρα δλδ 84,5% της μεγίστης χωρητικότητας(2,3 λίτρα περισσότερο).
Θα αφήσω να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή ώστε να γυρίσει σε βενζίνη και θα γεμίσω ξανά.
Εφόσον την πρώτη φορά με στεγνή δεξαμενή πήρε 43,9 λίτρα στο επόμενο γέμισμα δεν πρέπει να πάρει λιγότερο κατά 2-3 λίτρα μιας και στην δεξαμενή πάντα μένει λίγο καύσιμο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγο χαμηλής πίεσης στην δεξαμενή?
Το σωστό είναι ή δεξαμενή υγραερίου να γεμίζει στο 80%. Γέμισε νωρίς πρωί ή βράδυ. Γέμισε το με το πρώτο σκάσιμο και βενζίνη >¼ συνήθως από τη ονομαστική θα αφαιρεί 5-6λτ υγραέριο

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 09 Αύγ, 2018 21:59

Μελέτη, γιατί στο πρώτο σκάσιμο; Υπάρχει κίνδυνος αν επιμείνει ο πρατηριούχος;

Άσχετο αλλά πάντα ήθελα να στο γράψω: το όνομά σου μου φέρνει ευχάριστες αναμνήσεις από χριστιανική κατασκήνωση στο Μελετάκι στη Δυτική Αττική, δίπλα στο ξωκλήσι του Οσίου Μελετίου.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 09 Αύγ, 2018 22:07

Dimsabas έγραψε:Μελέτη, γιατί στο πρώτο σκάσιμο; Υπάρχει κίνδυνος αν επιμείνει ο πρατηριούχος;

Άσχετο αλλά πάντα ήθελα να στο γράψω: το όνομά σου μου φέρνει ευχάριστες αναμνήσεις από χριστιανική κατασκήνωση στο Μελετάκι στη Δυτική Αττική, δίπλα στο ξωκλήσι του Οσίου Μελετίου.
Πριν 2.5 χρόνια που δεν ήξερα , συνήθως το άφηναν να γίνει στρογγυλοποίηση του ποσού και το ζοριζαν.
Πλέον κατεβαινω ο ίδιος και λείπει το κλείνω μόνος μου.
Υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει ή πολυβαλβιδα στη δεξαμενή.
Από Ερυθρές (Κριεκουκι) είμαι. Είναι τοπικό όνομα , όντως υπάρχει το μοναστήρι στην Οινοη(Μαζί)

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Παρ 10 Αύγ, 2018 01:36

meletis έγραψε:
kakaroto έγραψε:Από εχθές ανήκω και εγώ στην οικογένεια της υγραεροκίνησης!
Η δεξαμενή μου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 52 λίτρων και το πρώτο γέμισμα που έγινε από τον εγκαταστάτη πήρε 43,9 λίτρα δλδ 84,5% της μεγίστης χωρητικότητας(2,3 λίτρα περισσότερο).
Θα αφήσω να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή ώστε να γυρίσει σε βενζίνη και θα γεμίσω ξανά.
Εφόσον την πρώτη φορά με στεγνή δεξαμενή πήρε 43,9 λίτρα στο επόμενο γέμισμα δεν πρέπει να πάρει λιγότερο κατά 2-3 λίτρα μιας και στην δεξαμενή πάντα μένει λίγο καύσιμο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγο χαμηλής πίεσης στην δεξαμενή?
Το σωστό είναι ή δεξαμενή υγραερίου να γεμίζει στο 80%. Γέμισε νωρίς πρωί ή βράδυ. Γέμισε το με το πρώτο σκάσιμο και βενζίνη >¼ συνήθως από τη ονομαστική θα αφαιρεί 5-6λτ υγραέριο

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εμένα στο 80% πρέπει να παίρνει 41,6 λίτρα.
Στρογγυλά 42 δλδ.
Υποθέτω για να πήρε 43,9 λίτρα παίζει ρόλο και η πίεση της αντλίας έτσι?
Αν δλδ αδειάσει η δεξαμενή και γυρίσει σε βενζίνη θα πρέπει να πάρει λιγότερο από 43,9 λίτρα εφόσον πάντα μένει μικρή ποσότητα στην δεξαμενή.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Χωρητικότητα δεξαμενής

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 10 Αύγ, 2018 16:22

kakaroto έγραψε:
meletis έγραψε:
kakaroto έγραψε:Από εχθές ανήκω και εγώ στην οικογένεια της υγραεροκίνησης!
Η δεξαμενή μου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 52 λίτρων και το πρώτο γέμισμα που έγινε από τον εγκαταστάτη πήρε 43,9 λίτρα δλδ 84,5% της μεγίστης χωρητικότητας(2,3 λίτρα περισσότερο).
Θα αφήσω να αδειάσει εντελώς η δεξαμενή ώστε να γυρίσει σε βενζίνη και θα γεμίσω ξανά.
Εφόσον την πρώτη φορά με στεγνή δεξαμενή πήρε 43,9 λίτρα στο επόμενο γέμισμα δεν πρέπει να πάρει λιγότερο κατά 2-3 λίτρα μιας και στην δεξαμενή πάντα μένει λίγο καύσιμο που δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγο χαμηλής πίεσης στην δεξαμενή?
Το σωστό είναι ή δεξαμενή υγραερίου να γεμίζει στο 80%. Γέμισε νωρίς πρωί ή βράδυ. Γέμισε το με το πρώτο σκάσιμο και βενζίνη >¼ συνήθως από τη ονομαστική θα αφαιρεί 5-6λτ υγραέριο

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εμένα στο 80% πρέπει να παίρνει 41,6 λίτρα.
Στρογγυλά 42 δλδ.
Υποθέτω για να πήρε 43,9 λίτρα παίζει ρόλο και η πίεση της αντλίας έτσι?
Αν δλδ αδειάσει η δεξαμενή και γυρίσει σε βενζίνη θα πρέπει να πάρει λιγότερο από 43,9 λίτρα εφόσον πάντα μένει μικρή ποσότητα στην δεξαμενή.


To 80% είναι στο περίπου. Μπορεί να είναι 78 μπορεί να είναι και 85% Ένα φλοτέρ σαν το καζανάκι της τουαλέτας είναι. Αναλόγως και με την κλίση του εδάφους και την πίεση της αντλίας για το που θα σταματήσει.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες