eilias έγραψε:Ok, status update:
Πήγα στη SEAT και μου είπαν τα εξής:
Κιτ IMEGA ιταλικό, με μπεκ 2πλού ψεκασμού (ό,τι και εάν σημαίνει αυτό), εγκέφαλο OBD. Όσον αφορά στη λίπανση, μου είπαν ότι ο κινητήρας ρυθμίζεται για κάθε 30' λειτουργίας σε αέριο να κάνει αυτόματα πέρασμα σε βενζίνη για 30"-1' (αυτό μπορούμε να το ρυθμίσουμε να γίνεται και πιο συχνά εάν θέλω) και ότι αρκεί αυτό για να μη προκαλούνται φθορές. Κόστος: 850€ με ΚΤΕΟ και αλλαγή της άδειας. Εγγύηση 3 χρόνια ή 100.000χλμ.
Θετικά:
1. Τιμή
2. Σχέση εμπιστοσύνης έως τώρα (από το 1992 έχω πάρει 5 SEAT από τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία και είναι πάντα αρκετά εξυπηρετικοί).
3. Θεωρώ ότι βολεύει αφού κάνω πάντα εκεί τα service μου σε περίπτωση κάποιας βλάβης ή οποιασδήποτε δυσλειτουργίας που δεν ξέρω εάν αφορά το σύστημα υγραερίου ή όχι, να είναι υπεύθυνο ένα συνεργείο (με αυτό το σκεπτικό σκεπτόμουν και την viagaz-viamar)
Αρνητικά:
1.Ξέρει τι λέει αυτή η IMEGA?
2.Τιμή μετρητοίς (δεν παίρνει δόσεις)
Απόψεις;
Ενα απο τα φθηνότερα κιτ της αγοράς ειναι το imega , δεν το μετατρέπουν αυτοι το στέλνουν κάπου για μετατροπη , μακρυά απο αντιπροσωπείες και υγραεριο σαν να βάζεις ηλεκτρολόγο να σου κάνει φόρματ τον υπολογιστή κσι να περάσει Linux ...
Στα λεφτα αυτα βάζεις ένα ΑΕΒ με Hana και tomasseto σαφώς ανώτερα σπο αυτα που σου προτείνουν με μπεκ τυπου ηλεκτροβαλβιδας.!