skarpouzis έγραψε:Εχω εξαιρετικά καλή προσωπική εμπειρία απο τον QGAS.
Για το TSI δεν θα πήγαινα σε υγρού ψεκασμού της VIALLE - έχει ενα σκασμό λεφτά
και δεν είναι problem free (απ' ο,τι διαβάζω στο forum).
Ούτε για το υγρού ψεκασμού της PRINS το οποίο επίσης είναι ακριβό και νέο στην αγορά.
Θα πήγαινα για αερίου ψεκασμού είτε της PRINS, είτε για το ΑΕΒ του QGAS το οποίο απο
components δεν υπολείπεται του PRINS, θα έδινα δε τα 100 κάτι ευρώ παραπάνω για την version του ECU της ΑΕΒ που μιλάει με το OBD II του αυτοκινήτου.
Λόγω του TSI ρώτησε τον QGAS αν συνιστά το AEB. Αν σου πεί ναι προχώρησε για το AEB.
Πρακτικά θα έχεις κάτι παρόμοιο με το PRINS με πολύ λιγότερα χρήματα.
Αν αυτό έχει κάποια σημασία το επάγγελμά μου ειναι Μηχανολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Ελπίζω να βοήθησα.
Φυσικά και βοήθησες φίλε μου, οποιοσδήποτε μου δίνει μια καινούρια πληροφορία μου δίνει και μια βοήθεια!
Το βασικό που με καίει, όπως και όλους φαντάζομαι, είναι να μην έχω το παραμικρό πρόβλημα τόσο στο άμεσο όσο και στο έμμεσο μέλλον με το αυτοκίνητό μου..
Διαβάζω αρκετούς με αρκετά προβλήματα και αυτό με αγχώνει ιδιαίτερα..έχω και TSI που θεωρούνται από τους δυσκολότερους κινητήρες
στο υγραέριο και αυτό πολλαπλασιάζει το άγχος μου, καταλαβαίνεις!
Εσυ τι φοράς? σε τι όχημα?